Замість малайзійського Boeing-777 влітку 2014 року бойовики хотіли збити українські військово-транспортні літаки, йдеться у розслідуванні волонтерів Informnapalm. Як зазначають волонтери, за кілька днів до падіння MH17 російський Бук зайшов на територію України з боку російського військового аеропорту Міллерово - пишуть Факти.

Після цього Бук попрямував на західну околицю Донецька, звідки його перекинули під Торез, в район селища Першотравневе. При цьому екіпаж переплутав два розташованих поруч населених пункти з майже ідентичною назвою – унаслідок цього під час прийняття рішення це коштувало екіпажу кілька дорогоцінних секунд.

Ділянку під Торезом в районі Первомайського обрали невипадково — звідси можна було контролювати небо над притиснутим до кордону угрупованням українських військ, крім того, це ділянка на ймовірному маршруті української військово-транспортної авіації Мелітополь - Луганськ.

- Тут росіяни чекали на якийсь український транспортник. Вони знали, коли він буде летіти і що це за літак. Недарма відразу ж після пуску від сепаратистів пішла інформація про збитий український Ан-26, - зазначають волонтери.

А для того, щоб «розчистити» небо для своєї ППО і не сплутати український військовий Ан-26/Іл-76 з цивільним літаком, скасували мінімум один рейс Баку-Київ (і автоматично Київ-Баку). - І тут у квадраті з'являється малайзійський Боїнг — трохи не звідти, звідки чекали + екіпаж став трохи не там, де планувалося. Але було завдання збивати – і літак збили, - пишуть волонтери.

У розслідуванні йдеться, що, проаналізувавши вихідні дані радарів, на всяк випадок вирішили нічого не передавати в голландську прокуратуру.

- Дані російських систем ППО показали б повну картину участі Росії у цьому вбивстві. Але ні про аеродромі в Міллеровому, ні про російські частини ППО або А-50 в голландському звіті так і не згадали, - зазначає Informnapalm. Нагадаємо, Боїнг MH17 збили над Донбасом 17 липня 2014 року, загинули 298 людей.

Читайте також: Опублікували відео, зняте в перші хвилини після падіння малайзійського Boeing-777