Останнім часом у луцькому Центрі надання адмінпослуг побільшало черг. Лучанка Богдана Стельмах стверджує, що у ЦНАПі не працює електронна черга. Натомість директор ЦНАПу Лариса Карп’як заявляє, що ажіотаж створюють самі відвідувачі - пише Волинь.Post.

ЖИВА ЧЕРГА ЧИ ЕЛЕКТРОННА?

«Щоб подати документи на закордонний паспорт, треба прийти в ЦНАП. У ЦНАПі не записують на електронну чергу - лише жива, сказали прийти до відкриття», - каже лучанка.

«Приймають тільки 40 осіб/день. Тобто треба кинути роботу або навчання і простирчати півдня або день. Або прийти в 6-ій ранку, щоб бути в числі перших», - пише Богдана Стельмах.

Лучанка додає: «У ЦНАПі кажуть, що міграційна тільки орендує в них приміщення, і вони цю чергу не контролюють.

Дзвоню в міграційну службу - відправляють у ЦНАП і кажуть, що там - електронна черга. Заперечую - не вірять. Це що?», - дивується жінка.

ЧЕРГУ СТВОРЮЮТЬ САМІ ЛЮДИ – ДИРЕКТОР ЦНАПу

Лариса Карп’як стверджує: «Штучний ажіотаж створюють самі громадяни». Директор запевняє, що електронна черга все ж існує, тільки громадяни не завжди вдаються до неї, або ж відкладають свій візит на інший день, коли бачать велику чергу перед дверима Центру.

Директор зазначає: «З Нового року люди масово почали виготовляти паспорти і працівники просто фізично не можуть впоратися із великим напливом громадян».

За день, як правило, роблять 50 звичайних і 20 електронних паспортів, і техніка теж не може працювати понад норму.

У Центрі обслуговують не лише жителів міста, а й тих, хто приїздить із району: «Проте перевагу в обслуговуванні ми надаємо все ж лучанам», - зазначила держслужбовець.

Вона також повідомила, що для вирішення проблеми на сесії міської ради розглядають питання про виділення додаткових коштів для закупівлі нового обладнання і створення додаткових робочих місць, щоб в подальшому уникнути подібних незручностей.