Адміністрування податку на «розкішні» авто буде більш витратним для бюджету, ніж надходження від податку. Про це повідомив Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів - інформують Факти.
- Розмовляю з народними депутатами та держслужбовцями Про новий транспортний збір 25 тис. з авто дорожче 1 млн грн. І практично всі згодні, що адміністрування цього податку буде більш витратним для бюджету, ніж надходження від податку. 1) Хто і як буде визначати пробіг і тип коробки передач (а згідно із Законом, це треба враховувати)? 2) Як будуть враховувати комплектацію авто (а це дуже впливає на ціну) і потужність? Адже цих даних в МВС немає, - пише Назаренко.
Як раніше стало відомо, в Україні вже були випадки, коли суди скасовують податкові повідомлення-рішення про сплату транспортного податку на «розкішні» авто, направлені в 2015 році.
- Суди масово стають на бік громадян і вважають, що податок на розкіш (25 тис. грн за авто з об'ємом двигуна понад 3 л.), прийнятий за кілька днів до настання 2015 року в 2015 році платити не треба, а він підлягає сплаті лише з 2016 року. Але ж тепер старий податок скасовано і введено новий податок на розкіш у 2016 році (25 тис. грн з авто вартістю понад 1 млн грн). І прийнятий новий податок теж за кілька днів до настання вже 2016 року.
Що це означає? А це значить, що тепер будь-який громадянин може звернутися в суд і оскаржити сплату ним нового податку на розкіш в 2016, так як відповідно до Податкового та Бюджетного кодексів новий податок можна буде братися не раніше 2017 року і суди це охоче підтвердять, - запевняє Назаренко.
Коментарі
коментарів немає