В «Укравтодорі» розкрили вартість одного кілометра дороги в Україні. Орієнтовна нормативна вартість будівництва в Україні одного кілометра автомобільної дороги першої категорії (дорога з обов’язковою розділовою смугою і 2-4 смугами для руху в одному напрямку) в прив’язці до цін 2015 року становила від 70 до 100 млн грн. Про це повідомив глава Державного агентства автомобільних доріг України («Укравтодор») Андрій Батищев - пише Обозреватель.
Він також повідомив, що в прив’язці до цін минулого року орієнтовна вартість реконструкції 1 км автодороги цієї ж категорії становила від 40 до 80 млн грн, капремонту – від 20 до 30 млн грн, поточного середнього ремонту – від 8 до 12 млн грн.
- Можу сказати, що через дорожнечу проведення капітальних видів робіт і відсутність фінансування в належному обсязі ці роботи протягом 2015 року за рахунок держбюджету взагалі не виконувалися, на відміну від поточного дрібного і аварійного, або, як кажуть, ямкового «ремонту», – зазначив Батищев.
Він підкреслив, що в умовах відсутності коштів на інші, більш капітальні види робіт, «ямковий» ремонт є чи не єдиним способом забезпечити проїзд автотранспортних засобів, а також продовжити термін служби українських доріг.
Зазначимо, у прес-службі Державного агентства автомобільних доріг України повідомляють, що МБРР вже виділив Укравтодору $560 млн на розвиток доріг в Україні. Угода про позику у 560 млн дол, яку надасть Міжнародний банк реконструкції та розвитку (МБРР) на розвиток української дорожної мережі, вступило у силу ще 11 лютого 2016 року, на тиждень раніше наміченого терміну.
«Українська сторона повністю виконала усі необхідні умови для отримання позики на розвиток дорожньої мережі країни, тому Угода набула чинності на тиждень раніше, ніж ми очікували і це було заплановано. Крім того, за висновком Міністерства юстиції, ця Угода не потребує ратифікації, оскільки позика вже врахована в законі про Держбюджет на цей рік», - повідомила начальник відділу міжнародного співробітництва та інвестицій Укравтодору Лілія Горбатюк.
При цьому, вона зазначила, що угода набула чинності на тиждень раніше наміченого терміну. Тепер, вже починаючи з березня місяця, «Укравтодор» може починати закупівлі робіт, а також послуг, які необхідні для реалізації цього, вже третього, спільного з МБРР проекту з розвитку дорожньої галузі України.
Коментарі
коментарів немає