У Великобританії в першій половині 2009 року витрати на інтернет-рекламу вперше перевищили витрати рекламодавців на телевізійну рекламу.
Про це повідомляє агентство Reuters.
У цілому на інтернет-рекламу в першій половині 2009 року було витрачено 1,75 мільярда фунтів стерлінгів (2,81 мільярда доларів).
Це становить 23,5% усіх рекламних витрат і на 4,6% перевищує показник аналогічного періоду минулого року.
Частка телевізійної реклами у витратах рекламодавців склала 21,9%. Для порівняння, витрати на реклами на інтерактивних екранах у місцях продажу преси склали 18,5% від усіх витрат рекламодавців, а на поштову розсилку - 11,5%, повідомляє Lenta.ru.
На початку червня 2009 року стало відомо, що вартість розміщення реклами на телебаченні у Великобританії знизилася до мінімуму з 1980-х років. При цьому дослідницька компанія Billets оголосила, що за підсумками року розцінки на телерекламу знизяться на 16%. Таким чином середня базова вартість, потрібна для того, щоб телевізійний ролик подивилися 1000 дорослих осіб, складе всього 4,16 фунта стерлінгів.
Водночас, аналітики рекомендують не інвестувати в інтернет, так як віртуальні проекти стають все менш і менш прибутковими. Про це писала в липні Wall Street Journal.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає