Лідер Фронту змін Арсеній Яценюк перекрутив інформацію про вартість своєї рекламної кампанії, вважає Дзеркало тижня.

За підрахунками видання, проведеними разом з компанією Український медіамонітор, зовнішня реклама обійшлася політику у набагато більшу суму, ніж 480 тис. грн., про які говорив Яценюк в інтерв\'ю журналу Кореспондент.

За підрахунками Дзеркала тижня, за 480 тис. грн., за найсприятливіших умов, Яценюк зміг би розмістити свої агітаційні матеріали на 300 рекламних площинах.

Український медіамонітор, який моніторить зовнішню рекламу в 32 містах і на 10 автошляхах країни, констатує, що агітаційна кампанія лідера Фронту змін є набагато масштабнішою.

"Ми провели аналіз рекламної кампанії Арсенія Яценюка, яка була в липні, і за даними моніторингу, виконаного нашою компанією, рекламна кампанія цього політика зайняла більш ніж 1 400 площин. З них понад 1 350 площин - це основний формат, тобто щити 3 на 6 м, і сітілайти. За нашими оцінками, витрати на таку кампанію повинні становити більш ніж три млн. гривень", - підрахував керівник проекту УММ Леонід Хрипливий.

Як відомо, Арсеній Яценюк проводить повномасштабну агітаційну кампанію. На вулицях багатьох міст України розгорнуті агітаційні намети Фронту змін. А в кінці серпня на рекламних площинах країни з\'явилися нові різнокольорові передвиборчі плакати.