Про безпеку перевезень українців до Європи ніхто не подумав, а спритні водії заради кількасот гривень навіть готові кинути пасажирів напризволяще у чужій країні.
Про це повідомляють «Антикор» з посиланням на сайт segodnya.ua.
З першого дня безвізу «дамба» на кордоні з Польщею прорвалася – на маршрути в бік сусідньої країни випустили сотні автобусів з усієї України. Влітку потік збільшився вдвічі. «До Польщі автобуси відправляються кожні п’ять хвилин. Автобуси є різні – і мого року народження, і хороші», – розповідає генеральний директор міжнародної компанії-перевізника Наталія Вовк.
Такий підхід до міжнародних перевезень відразу позначився на польських вокзалах. Тепер, як кажуть очевидці, Люблінський автовокзал нічим не відрізняється від середньостатистичного українського – звучить багато оголошень від водіїв українською мовою, багато заробітчан.
Але відсутність мінімального сервісу виявилося найменшою з проблем, з якими зіткнулися українські туристи. Набагато гірше ситуації, коли люди вже приїхали до Польщі і не змогли звідти виїхати.
Волинська журналістка Ганна Калаур в липні 2017 року відчула на собі «комфорт» українсько-польського рейсу. Квитки з Любліна до Луцька були у Ганни на руках ще за кілька тижнів до від’їзду. Але наприкінці подорожі на Люблінському вокзалі водій заявив, що може взяти «на борт» тільки сім осіб, а ще двоє повинні залишитися. Перевізника не переконали навіть роздруковані проїзні документи.
«Це була година суперечок, з’ясування відносин і так далі, – згадує журналістка. – Просто звичайні люди, напевно, здалися б, але ми стали відстоювати свої права і говорили, що поїдемо або всі, або не поїде ніхто».
Квиток на той рейс коштував 300 гривень. Як з’ясувалося пізніше, водій просто захотів отримати вартість двох квитків – 600 гривень – собі в кишеню. Адже два «зайвих» квитки він сам виписав від руки. Цих пасажирів в результаті висадили.
«Як виявилося, така проблема виникла не тільки у нас. Поруч стояли люди, за якими не приїхав цілий автобус. Серед них був студент, який віддав останні гроші за квиток, а автобус не приїхав», – говорить Ганна.
Наталя Вовк зазначає, що надійність перевізника, насамперед, залежить від його стажу роботи на ринку. Зараз 8 з 10 перевізників в Україні – фірми, створені нашвидкоруч.
«Нормальні цивілізовані перевізники повинні працювати з системою бронювання, в якій все має відповідати кількості пасажирів і місцях в автобусі», – зазначає Вовк.
Якщо ви опинитеся в подібній ситуації, експерти радять насамперед звертатися до місцевої поліції. Якщо пасажирів з квитками на руках залишили на вокзалі в чужій країні, на перевізника чекає покарання. Крім того, в цьому випадку перевізник повинен буде компенсувати всі витрати пасажирів на дорогу додому. Навіть якщо люди вирішили полетіти на літаку.
Коментарі
коментарів немає