Нова Національна транспортна стратегія до 2030 року, проект якої можуть прийняти в грудні 2017 року, передбачає будівництво платних доріг в країні.

Про це повідомляє «newsone.ua».

За словами заступника міністра інфраструктури Віктора Довганя, спочатку платні дороги вводитимуть тільки для іноземного й вантажного транспорту.

Пілотними проектами стануть три дороги Львів – Краковець, Київ – Біла Церква і нова, яка об’єднає Одеську й Житомирську траси та дозволить розвантажити Київську окружну від вантажівок.

“В основному, весь потік транспорту із Польщі в Одеську область проходить між Академмістечком і Теремками. Це нереально. Ми хочемо заборонити повністю рух вантажівок цією ділянкою”, – пояснив Довгань в ефірі Громадського.

Він підкреслив, що таким чином вантажний транспорт не матиме іншого вибору, крім як скористатися платною дорогою. Легкових автомобілів це обмеження не торкнеться.

“Спочатку ми плануємо вводити платні дороги тільки для іноземного транспорту і вантажного. Тобто, водії легкового автомобіля не платитимуть. Орієнтовна ціна, яку вважає Укравтодор – 11 євроцентів за кілометр”, – сказав він.

Нагадаємо, за словами міністра інфраструктури України Володимир Омеляна, на початку 2019 року в Україні почнуть будувати концесійні дороги. За можливість їздити цими дорогами треба буде платити. Пілотним проектом будівництва мають стати концесійні дороги Львів-Краковець і Київ-Умань, це буде складовою автобану, що поєднає Балтійське і Чорне море, так званого “Go Highway” з Гданська до Одеси.