Національна поліція України 11 жовтня за результатами тендеру замовила ТОВ «Єврокар» автомобілів спеціалізованого призначення на 149,09 млн грн.
Про це повідомляють «Наші Гроші».
До 22 грудня поставлять 400 автомобілів Skoda Rapid Active 1.6MPI/81kw із бензиновим двигуном Євро 5 по 373 тис грн.
Після розкриття пропозицій у вересні екс-замдиректор «Укргазвидобування» Олексій Тамразов писав, що роздрібна ціна таких автомобілів без додаткового обладнання складає 370 тис грн. Зараз їх можна знайти у відкритому продажу по 388 тис грн.
Автомобілі будуть пофарбовані за схемою поліції та оснащені фронтальними подушками безпеки водія і переднього пасажира, кондиціонером, системою курсової стійкості, антиблокувальною гальмівною системою, а також додатково радіостанцією Vertex Standart VX 2200 і сигнально-гучномовним пристроєм Ultra Slim 108 Led.
Гарантійний строк становить два роки.
Передбачено повну передоплату протягом 10 банківських днів з дати підписання договору із посиланням на абзац другий підпункту 3 пункту 1 постанову Кабміну від 23 квітня 2014 р. №117. У вказаному абзаці йде мова про передоплату на строк не більше трьох місяців при закупівлі науково-дослідних та дослідно-конструкторських робіт.
Імовірно, замовник мав на увазі абзац другий підпункту 2 пункту 1 про аванс у розмірі 50% на два місяці щодо товарів для військових формувань, пов’язаних з відновленням озброєння та військової техніки у 2014 році. Однак закупівля автівок для поліції також не підпадає під це визначення.
Ціна угоди на два відсотки нижча від очікуваної вартості закупівлі в 151,80 млн грн.
Столичний «Єврокар» отримав замовлення без конкуренції. Його засновниками є компанія «Кастел Холдінг АПС» (Данія) і ТОВ «Арсенал-Інвест», записана на Ігоря Бевського і його ж ТОВ «Простір Капітал», а бенефіціаром – Олег Боярин.
Замовник завантажив нинішній договір на тиждень пізніше від встановленого законом строку через технічний збій, підтверджений листом-роз’ясненням від ДП «Прозорро».
Коментарі
Шпарук Микола Васильович
08.11.2017 11:01:33
Шахрайська схема Корпорації Фольксваген в Україні діє активно ,через ЗАТ ( ПРАТ) ЄВРОКАР Закарпатська обл,Ужгородський р-н, с.Соломоново,вул.Перемоги,46 , що здійснює свою діяльність у Спеціальній єкономічній зоні Закарпаття та входить до ФПГ "АТОЛЛ ХОЛДИНГ"та офіційно є складальним виробництвом автомобілів корпорації Фольксваген , а фактично банно - пральним комбінатом по реалізації автомобілів ,які відпрацювали свій ресурс в Європі були зовнішньо оновлені, з використанням виробничих потужностей корпорації Фольксваген , та під видом машинокомплектів поставлені на ЗАТ(ПРАТ) "ЄВРОКАР" В подальшому через офіційного постачальника ТОВ" Єврокар" м. Київ ,проспект Перемоги 67,та офіційну сервісну мережу в Україні реалізовувались та реалізовуються як нові . Що правда з невідповідними конструктивними параметрами як екологічними так і системами безпеки та комфорту. Доведені до абсурду умови ввезення в приватному порядку ,як вживаних так і нових автомобілів з Європи ,під приводом захисту національного випробника та нібито інтересів кожного громадянина України давало можливість шахраям від Фольксваген та їх поплічників в Україні реалізовувати автомобілі , що були скупленіі за залишковою вартістю в країнах Європи (до тисячі доларів) за програмою "трейд ін" або просто крадені та реалізовувати їх в Україні як нові по ціні 24000 доларів. Солідна "рентабельність" + преференції від держави у формі звільнення від податків дали змогу прикрити очі відповідним органам центральної виконавчої влади що відповідають за якість та безпечність продукції. Що стосується транспортних засобів то кінцевий контроль покладено на структурні підрозділи МВС бувші МРЕВ нині Сервісні центри та експертна служба МВС. Лібералізація ввозу в Україну транспортних засобів на євро номерах позбавила монопольну шахрайську схему від Фольксваген ,ЄВРОКАР та певних представників влади від незаконного збагачення за рахунок потенційних Споживачів ,які придбали вживані авто за їх реальною ціною. Саме тому сьогодні стільки галасу навколо автомобілів з Євро номерами. Ознайомившись з цією статтею у мене немає сумніву , що кришують дану схему саме тіхто повинен їх виявляти та ліквідовувати. Щоб уникнути більших втрат шахраї вирішили їх компенсувати за рахунок платників податків з бюджету держави під нібито благовидним приводом. Причому і раніше МВС фальсифіковані авто з невідповідними технічними параметрами... ДАЛІ БУДЕ