Про це чудово знають ті, чия професія пов’язана з тривалими поїздками – далекобійники, таксисти і т. п. Тим більше дивно, що звичайні люди, купивши машину, практично цілодобово не вилазять з неї, сідаючи за кермо навіть для того, щоб з’їздити в булочну на розі, − розповідає доктор медичних наук Олексій Рунов.
Читайте також: У крадіжці з авто житомирянина поліція викрила жителя Волині
Професійні хвороби водіїв умовно можна розділити на три групи.
Перша група професійних захворювань водіїв. Це захворювання хребта і органів малого тазу через тривале сидіння за кермом, від чого відбувається застій кровообігу в малому тазу. Сюди можна віднести радикуліти, остеохондрози, геморой і простатит.
Читайте також: У літаку, на якому летів президент Качинський, знайшли вибухівку
Друга група захворювань водіїв пов’язана з підвищеним емоційним навантаженням. Не вірте тим, хто каже, що за кермом відпочиває. Насправді, людина, її нервова система знаходяться в постійній напрузі, що стає причиною серцево-судинних захворювань. У водіїв часто спостерігаються збої серцевого ритму, гіпертонія, інфаркти.
Читайте також: Порошенко може розпустити парламент 29 червня – нардеп від БПП
Третя група – хвороби шлунково-кишкового тракту, пов’язані з нерегулярним і неповноцінним харчуванням під час роботи. Але це більше доля водіїв-професіоналів, ніж любителів.
Що робити, щоб не допустити появи цих хвороб водіїв і тим більше переходу їх в хронічну форму? Це звичайний комплекс зарядки. Але в ньому обов’язково повинні бути присутніми кругові рухи в поперековому відділі хребта, всілякі нахили, згинання і розгинання. І немає нічого краще контрастного душу. Процедура поліпшить кровообіг шкіри, центральний кровообіг, нормалізує нервову систему і стимулює імунну. Завершальним акордом цих щоденних профілактичних заходів має стати прогулянка на повітрі. В день потрібно проходити приблизно 5 кілометрів за 40 хвилин.
Цих трьох складових цілком достатньо, щоб підтримувати себе в тонусі і активізувати життєво важливі функції організму.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає