Дорога державного значення Рівне-Перемишляни, яка проходить через Берестечко, є об’єктом обговорення впродовж півроку. Найбільше уваги приділяють саме ділянці Берестечко-Мар’янівка.
Читайте також: На вщент розбиту дорогу у волинському селі виділили лише 200 тисяч гривень
У 2006 році за кошти, виділені державним бюджетом, вдалось відремонтувати дорогу, яка з’єднує Мар’янівку і Берестечко. Проте, через декілька місяців автошлях був повністю зруйнований великогабаритними машинами, які перевозили цукровий буряк на відновлений цукровий завод "Агро-експрес-сервіс".
Приватне підприємство "Агро-експрес-сервіс" є одним із найбільших сільськогосподарських товаровиробників Рівненщини. Його засновником є КостючкоСергій Степанович, котрий і очолює підприємство на посаді генерального директора. "Агро-експрес-сервіс" орендує майже 50 000 га землі в трьох районах Рівненської області – Млинівському, Радивилівському, Демидівському, а також у Кременецькому районі Тернопільської області та Горохівському районі Волинської області.
Читайте також: Водії обурюються жахливим станом волинських доріг
"Під прицілом" вдалось поспілкуватись із провідним інженером Волинської дорожньої служби, яка є куратором ремонту дороги "Мар’янівка-Берестечко" Ольгою Клапійчук.
"До свята козацької слави від кордону Рівненської області та до центру на майдані міста Берестечка зробили ремонт дороги за рахунок державного бюджету. Але у 2017 році відкрився великий цукровий завод "Агро-експрес-сервіс", пішли великі фури, а наші фермери-підприємці, всюди вони такі, і зерно возили, і добрива возили зі скаженим перезавантаженням, ну і звичайно ж буряк.
Машини більше ніж 60 тонн ішли по дорозі, яка ніколи не бачила такого навантаження. І коли ми поставили знак обмеження 24 тони, то його зняли. Проте, машини зруйнували не тільки дорогу, але й узбіччя і вона знову потребує капітального ремонту.
Цього року дорожня служба уже закидала ями, але це лише тимчасовий захід, спрямований на те, щоб машини не влітали в "катакомби". Планується знову ремонт цієї дороги. Але не відомо, чи надовго вистачить такого ремонту. Адже почнеться "сезон" і великогабаритні машини знову підуть по дорозі. А нести за це відповідальності ніхто не хоче", – зазначила інженер.
Нагадаємо, що активісти Берестечка 27 січня 2018 року організували акцію протесту проти великогабаритних автомобілів, які руйнують дороги міста.
Читайте також: Розлючені волиняни перекрили трасу через вантажівки з буряками
Вантажівки, переповнені через край, прямували дорогою колонами по декілька в ряд. За короткий час жителі міста отримали зруйновані автошляхи, а також зруйнований міст через річку Стир, який був відремонтований у 2016 року.
Та коли ці автомобільні колони почали загрожувати навіть будівлям, берестечківці збунтувалися і просто поставили міську раду перед фактом, що на знак протесту почнуть перекривати вулиці, якими й прямують автомобільні колони з буряками.
Люди виступають за те, щоб в районі почала оживати економіка і запрацював цукровий завод. Однак просять про одне: аби буряки та інші вантажі їхніми вулицями провозили автомашини, на вагу яких розраховане вуличне покриття.
Зазначимо, що обмеження у перевезенні вантажу 24 тонни. Про це перевізників сповіщав дорожній знак, який стояв при в’їзді в Берестечко, але через декілька днів він десь зник з невідомих причин.
Отже, скільки ще коштів буде виділено з державного бюджету в "нікуди" і як "совісливі" перевізники будуть відповідати за свої дії та чи зверне на це увагу вище керівництво? Місцевим мешканцям доводиться тільки сподіватись, що їхні слова будуть почуті і проблема буде вирішена до початку "сезону".
Віталій Іщук
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає