"На майдані коло церкви революція іде…"… Саме такими словами можна охарактеризувати події, які відбуваються останнім часом чи не у кожному населеному пункті України. Перехід до ПЦУ… Після отримання Томосу про автокефалію Православної української церкви, майже кожна громада змінює статут і переходить із УПЦ МП до ПЦУ. Проте перехід відбувається не дуже "гладко": дехто переходить спокійно і без скандалів, дехто зі скандалом, а буває навіть, що доходить і до бійок.
Читайте також: На Волині громада відмовилась переходити до ПЦУ з УПЦ МП
Село Шклинь Горохівського району не стало винятком. Після проведення зборів, на яких громада разом зі священиком Фідріним Олександром вирішила перейти із УПЦ МП до ПЦУ, отець поїхав разом із представниками населення до Рівненсько-Волинської єпархії, аби підтвердити своє рішення, де і були підписані відповідні документи.
Отець Фідрін Олександр
Проте, через декілька днів отець Олександр раптово змінив свою думку та повідомив громаду, що не збирається переходити до ПЦУ, адже ця церква є незаконною, неканонічною та розкольницькою.
"Я був у ПЦУ 2 рази, 3 раз Бог мене не пустить! Я або залишаюсь служити в УПЦ МП, або не служу взагалі і йду з храму", – сказав у прощену неділю отець Олександр.
Після того, як священик сказав ці слова, більшість людей в громаді попросила його перейти разом з усіма, адже він змінює не релігію і не Бога, а виходить з підпорядкування Росії і підтримує односельчан.
"Ця церква незаконна, адже вона зареєстрована в "культурі". Вона розкольницька, адже не визнана жодною церквою світу", – говорив священик.
Читайте також: На Волині люди пошарпались під церквою через перехід до ПЦУ (відео)
Після таких слів священика громада розсварилась між собою. Додамо, що під час цих зборів у храмі були присутні правоохоронці, які всіляко заспокоювали людей.
Додамо, що у Прощену неділю до Борисо-Глібського храму села Шклинь був запрошений священик ПЦУ із сусіднього села, котрий мав би провести службу і привітати шклинців з мудрим рішенням – переходом до Православної Церкви України, адже отець Олександр відмовляється переходити, проте, священику не дали змоги помолитися і він покинув храм:
"Я ніколи не думав, що Шклинський священик буде так стояти за УПЦ МП і називати ПЦУ розкольницькою. Я бажаю Вам, дорогі браття і сестри, прозріння і дійти правильного висновку", – з такими словами священик покинув храм.
Після того, як отець Олександр остаточно підтвердив те, що не перейде до ПЦУ, а покидає храм і не буде більше служити, священик відверто вдався до маніпуляцій, у яких "давив" на селян, які його підтримують, керуючись тим, що у нього відберуть будинок. Після усіх "розбірок" у церкві, громада покинула храм.
Проте, зрозумівши, що отець Олександр втрачає парафію, адже на його місце уже прийшов інший священнослужитель, він, не попередивши нікого, поїхав до Рівного і тихцем перейшов до ПЦУ, тим самим знову, посіявши розбрат між своїми односельчанами.
Віталій Іщук
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
Правда тут
18.03.2019 13:41:09
Це священник Фідрин завжди був в неадикваті!!!
Невідомий
18.03.2019 19:35:52
До Рівного о.Олександр їздив раніше,а не вчора.І не батюшка крутить людьми,а Карпюк з Новаком.Бог їм судья.Вони просто хотіли позбутися батюшки.
Правда тут
19.03.2019 10:08:14
І правельно робили !!!
Гога
19.03.2019 17:04:05
Хай батюшка признає свою помилку і не крутить громадою і не дурить. Тоді люди можливо і підтримають його.
Невідомий
19.03.2019 10:35:59
Гріх так на священника казати.
Генерал
18.03.2019 14:20:44
Тільки наша українська православна церква а москалі хай ходять до Михлина. По правді в священика не залишилось варіантів ,але все в нас буде добре бо скленьські люди дружні і розумні от би ще на могилках поприбирали !!!
Правда тутушки
18.03.2019 15:27:08
Вже й в Михлині Українська скоро буде, прийдеця до Луцька їхати;)
Україна
19.03.2019 09:32:25
Візьми поприбирай.
Шклинь
19.03.2019 16:43:20
Ти ще некерував куди ходити людям
Клава
18.03.2019 14:29:01
а з якими погонами ФСБ-шники не пускають його в ПЦУ ?..
Жителька села
18.03.2019 14:57:09
Для чого це все виложувати в інтернет? Для чого позорити своє село, своїх людей і батюшку? Перше треба Подумати головою...
Свідок
18.03.2019 16:01:58
Ще ніколи правда не вважалася ганьбою))
Жителька села
18.03.2019 15:24:29
Це сам батюшка себе позорить!!!!показав себе!!! Що не робиться то на краще!хоч побачили запроданця що продався Росії, і пару людей які власної думки не можуть сформувати взяв собі в оборону !!!!!
Правда тутушки
18.03.2019 15:25:10
Всі ми трохи не в адекваті. Ідеальних людей не буває. Отець Олександр дуже хороша людина і дуже гарний батюшка , ща ці роки що він служив у нас дуже полюбили його. Але нажаль він попав під вплив не дуже хороших людей, які керую всім світом. Якби там не було нам потрібно ходити до церкви до Бога ане до батюшки. А виклпали для того щоб бачили люди що не все так ідеально, і де чия правда
Житель
18.03.2019 16:11:51
Тут є дві сторони медалі: батюшка не правий і люди які дуже хотіли подіти його. Всі про це знають!!!
той що треба
18.03.2019 16:57:43
він, не попередивши нікого, поїхав до Рівного і тихцем перейшов до ПЦУ, тим самим знову, посіявши розбрат між своїми односельчанами. Ахахахаха. А журналіст в адекваті?)
Правда
18.03.2019 18:16:53
А ніхто не скаже того ,що ці люди (трьох)засунули батюшку в те Рівне ,поміняли замки в церкві,так ще й виперти з церкви хочуть
!!!!
18.03.2019 18:57:35
Правдолюбець, не мели дурниць. Як засунули? Він з власної ініціативи туди поїхав. Хотів село перехитрити, а перехитрив сам себе)))
Пчілка
18.03.2019 18:19:56
Правда переможе !
Пчілка
18.03.2019 18:21:19
Правда переможе ,а зрада не прощається !
Мешканка
18.03.2019 18:43:42
о почалось..Нехай батюшка сам визначиться чого він хоче..а то і туди ,і сюди.нічого не понятно!
111
18.03.2019 19:58:49
Це батюшка вид бога. Сами довели батюшку. Його все село любить.
111
18.03.2019 20:00:40
Отець олександр вид бога.
111
18.03.2019 20:10:45
Може що й не так сказав батюшка. Ви сами довели його. Ви не за украинську церкву борется а за те щоб батюшку з роботи скинути и дитей залишити без куска хлиба.
Шклінський хлопець
18.03.2019 21:54:19
Підтримую Карпюка і Новака!!! Молодці хлопці, ідіть до кінця!!! Сили Вам і витримки!!! Бог є і бачить все!!! Але не забудьте запитати отця Олександра хто дозволив йому розвали пам‘ятку архітектури в с. Шклінь!!! Слава Україні!!!
111
18.03.2019 22:11:09
А хто дозволив розикрасти колгосп. Дай видповидь на запитаня.
***
18.03.2019 22:12:09
Хай ще відповість о.Олександр за старовинні ікони,які зникли після того як розібрали пам’ятку архітектури!,долю яких ніхто не знає!
Pravda
19.03.2019 20:33:15
Дійсно зруйнував село,розпродав все і до церкви дібрався той Карпюк ваш любімий
111
18.03.2019 22:14:51
Бог нехоче щоб люди сварилися.
Мешканка
18.03.2019 22:25:10
Ця стаття, дійсно показала хто є хто!! А якщо священик хотів залишитися з дахом над головою, і діти, щоб були з куском хліба, як ви кажете, то потрібно було думати що робити!! Іти за людьми, за громадою!! А не пропагандувати ПЦУ, і підтримувати УКЦ МП!
Шкінь2
18.03.2019 22:34:31
Карпюка і Новака вигнати із села.
W коментар видалено
222
18.03.2019 23:00:48
Ті що замки поміняли може вкрали ікони.
Іван
18.03.2019 23:16:35
І директора школи разом
Вітька
19.03.2019 15:48:02
Ти заміниш!? В тебе ума вистачає тільки поїти голову сільсткої ради!!!!
111
19.03.2019 16:24:56
А голову нема чого засипати . В нас прекрасний голова солтис. А ви там непєтете.
Жителька
19.03.2019 17:26:41
Всі добре знають який в нас голова. Йому більше тут не керувати!
Анонім
20.03.2019 09:11:33
Він буде керувати. А колишніх керівників недопустим точно. Він навідміно від декого не злодій і розумна людина. Ще вам всім далеко до нього братися. Неблагодарні ви люди. Всіх хочете зганьбити. Сьогодні отець Олександр а завтра голову виженете. Що він вам такого зробив що про нього почали писати. Непереживайте вас теж скоро повиганяють.
Село
19.03.2019 19:25:12
Сопляк. Мая Володимирівна відстоює бажання 450 односельчан, щоб ти не ночував в окопах, а жив так як зараз, заради себе!!!!!!!!
Українка
19.03.2019 07:31:56
Тільки прочитавши і подивившись ці відео, складається враження ,щ свідомості в людей нема . Чому отець перейшовши в Рівненсько -Волинську єпархію , прийнявши свідомо таке рішення , через кілька днів міняє докорінно свою позицію, і його ж слова свідчать , що він не визнає свого ж переходу , бо то є неканонічна церква. То чого ж ви , отче туди поїхали в перейшли? Чому ви поїхали в Рівне а не до Луцька? Ви думали ,що владика Гавриїл далеко і не буде вас контролювали і йому буде все одно що ви тут говорите? Чому отець чекає виборів , щоб почати реєструвати статут? Ви думаєте, що до влади прийде проросійський президент? Не забувайте , ви служите Богові , а не владі! Перейшли до Рівненської єпархії свідомо, то не затягуйте з оформленням документів! Хоча , якщо владика Гавриїл побачить це відео ..... Священик свідомо людям заявляє , що церква неправильна , це жах! Якою повинна бути знищено свідомість людей, щоб бачивши це все , і розуміючи це все , далі підтримувати отця. А ще прочитавши коментарі,я побачила ,що люди задають питання, де поділися старовинні ікони з попереднього храму, пам'ятки архітектури, яку знищено? Чому ніхто не хоче дати відповідь на ці питання? Як ви допустили знищення пам'ятки архітектури? От знаю , що в селі Вільхівка стоїть старенький храм, пам'ятка архітектури, а поряд побудували новий , але знищити ніхто не дозволив!!! Дорогі Шклінці, хочеться тільки вам побажати мудрості , і усвідомлення що ви робите. Дай Боже вам сили і мудрості. І останнє, що мене здивувало, чому Рівненсько - Волинська єпархія вітає з неділею торжества православ'я одну єдину церкву, а інші парафії не достойні привітання? Чи це свідомо показано, що б Ось подивіться люди , ми ж перейшли , а ви щось ще там хочете? Дуже хочеться ,щоб владика Гавриїл побачив і почув все те що говорить отець...
Тарас
25.03.2019 21:31:39
А Ви за храм краще помовчіть... Чому не зібрали збори селян, якщо за храм переживали???. Чому гроші мовчки на новий здавали???. Чому всім селом будували новий???. Де ви в той час були. Потрібно винити не батюшку а все село. Тому що самі це підтримували.
жителька
19.03.2019 08:03:21
поїзд Отця Фідріна пішов в нас є священик Богу дякувати!Вони дійсно сімя священиків котрі служатьБОГОВІ -цілою сімєю !Дай Боже їм здоровя
Тарас
25.03.2019 22:13:50
Я вибачаюсь. Посудіть тверезо в церкву ходять в основному старші люди. Хто ходив до Фідріна той і буде ходити. А до нового ви раз прийшли, два прийшли. Молодь неходить і батюшка недовго новий побуде. Тому що виж кожної неділі на службу ходити не будете, а без нормального прибутку він з вами довго не витримає. І що далі???.
Шклинь
19.03.2019 08:22:04
А що погано що перейшов. Ви повинні радіти що залишиться наш батюшка. Ви краще помоліться за здоров'я і мир на землі. За ікони причепилися . А ви всі нічого не крали . Як невстидно таке писати. Та ви хати шкодуєте йому , розвалюхи. Самі вже все маєте млини , автобуси , квартири дітям покупляли. Я вам так скажу бідний у якого своі проблеми тим займатися не буде . А те що жирує від грошей тим і займається. Позор вам шклінці. Будьте людьми . Бо за все будете рано чи пізно відповідати. Видно як батюшка живе що по ночам таксує. Якщо би він стільки накрав то поночам нетаксував би . А видно як ті що затіяли це. Позор вам . Покайтеся люди. Я зрозуміла тут вирішується не питання церкви а щоб батюшку прибрати. І робити з нього злодія непотрібно. Чому раніше не бачили що крав. Все було добре. Будьте людьми і покайтеся.
Шклінський хлопець
19.03.2019 08:33:59
Дуже правильно Ви все написали, тільки люди в селі керуються емоціями а не розумом.( один на одного бруд виливають) Якщо, хтось щось і вкрав ,то в житті він всеодно буде відповідати за вчинене!!!
Мешканка 1
19.03.2019 10:37:33
Не розумію для чого поливати брудом людину і чим вам заважає Карп'юк!!! Людина,замість того,щоб спостерігати і,, обсирати,,активно відстоює права громади.. Він як і більшість небайдужих просто хоче,щоб ми мали українську церкву, щоб можна було спокійно відвідувати храм... а на рахунок о.Олександра, то він свій вибір зробив..
Житель
19.03.2019 12:13:16
Якого милого поліз замки міняти !!! Хто він такий і шо собі надумав!!! Мало біди в хаті має!!! Ще хоче !!!Ділок всраний!!!
Гога
19.03.2019 17:07:48
А ви всі тішетесь тою бідою!!! А про Бога говорите!
Житель
19.03.2019 12:20:32
Якби віін не вліз все булоб тихо і спокійно!йому дуже кортіло батюшку подіти!!! На відкритті пам'ятника декілька років тому назад Карп'юк прямим текстом сказав що подіне батюшку і то чула не одна людина!!! Випала нагода подів!і не одна матушка Наташа тут захищає батюшку!
Шклинь
19.03.2019 11:10:03
Це ви о,. Олександра поливаєте брудом. А чим вам заважає наш батюшка
Шклинь
19.03.2019 11:13:17
Брудом нікого неполивають. а чому ви вирішили що то про карпюка йде мова. Видно на злодієві шапка загорілася
Невідомий
19.03.2019 11:43:38
О.Олександр 22 роки прослужив Шклинцям.Вінчав,хрестив дітей,хоронив.Ніколи нікому не відмовив.А ви його брудом поливаєте? Мали б совість.Бог все бачить і всі отримають що заслужили.
!!!!
19.03.2019 12:54:27
Це його робота )
Невідомий
19.03.2019 13:49:16
Так.Це його робота.Але тут не про роботу йдеться,а про людяність.
Жителька села
19.03.2019 15:40:42
Людяність це не дурити людей!!!!
Жителька с. Шклінь
19.03.2019 11:57:07
Бачу матушка Наталя тут активно працює!!! Хвилюється , щоб хату не відібрали!!! Парафія і громада це питання не актуальне!!! Підписи пішла сама особисто збирати по селі!!! Хочу Вас заспокоїти, що жителі села Шклінь мають Бога в серці і не думаю що хтось заборонить чи забере у Вас і ваших дітей житло!!! Спаси Вас Господи!!!
Жителька
19.03.2019 12:06:43
Матушка никого неагитувала. И непридумуйте. Як вам невстидно.
Жителька
19.03.2019 12:09:19
А що там видбирати розвалюху. Несмишить. Як вам невстидно.
Жителька
19.03.2019 12:11:24
А що думаете за простими людьми нихто непиде. Тильки за багатими.
Жителька
19.03.2019 12:34:52
Може щось и не так сказав. Ми повини йому пробачити и стати в захист. И видстоювати свого а не зразу иншого привезти. Чому збори незибрали а може люди не хочуть того батюшку а иншого.
Невідомий
19.03.2019 13:09:29
Жителі с.Шклиня Бога в серці не мають.За своє треба боротися,а не зводити наклепи один на одного.Вибачте,але таких "дурних" людей,як в Шклині немає ніде в районі.І це говорять всі.Я часто допомагаю людям свого села,а чи варто?Як тільки в когось якась біда,всі відвертаються,навіть радіють чужому горю.І ви ще говорите про Бога в серці?
!!!!
19.03.2019 13:44:04
Підтримую!у всіх селах все спокійно пройшло,а тут як завжди .
Юрист
19.03.2019 13:24:47
Читаю коментарі і вражаюсь! Люди , схаменіться! По всіх церковних правилах священик Олександр досі перебуває в клірі УПЦ МП, бо якби він звідти вийшов, то на офіційному сайті, вже було б написано, що він поза штатом цієї церкви... Якщо священик свідомо перейшов ,до Рівненсько -Волинську єпархії, і підписав документи - значить він відрікся приналежності до УПЦ МП, за що мав би бути даний в заборону служіння цією духовною організацією! За свої висловлювання щодо ПЦУ ,які є на відео і не визнання її, священник може бути даний в заборону і тут... Щодо будинку, в якому проживає священик,то всіх юридичних документах - це є власність громади, і цей будинок не може бути приватизованим! А проживання
Слово до односельчан
19.03.2019 17:42:51
Згідна. Незнання законів не звільняє від відповідальності. Напевно хтось боїться як адміністративної так і кримінальної відповідальності за знищену пам'ятку архітектури (Закон України "Про охорону культурної спадщини"). І тут сльози і соплі на кшталт "на голову мало падати" (стара церква) не допоможуть. Московська церква вражена хронічною українофобією. До маніпулювання схильні люди з низьким рівнем національної свідомості, низьким рівнем власної гідності, з низькою самооцінкою, люди з рабською свідомістю. Цих людей легковиокремити навіть з коментів)). Рушійною силою процесу формування та розвитку української нації є українська Еліта, яку нині підтримує більшість незалежно від того чи подобаються їхні дії окремим прихильникам "Мацкви і Раісі". Хтось наважується виганяти із села директора і інших мешканців за їх Про українські настрою. Сміливо))))). А самі не боїтеся в мандри піти по теренах великої раісі))). Потяг ходить. "Чемодан-вокзал-Москва". А про українофобські настрої отця О. і його дружини відомо давно, ще з дня освячення пам'ятника воїнам Ато. Ще тоді запитання про війну та агресора для нього були незручними. За українофобські та сепаратистські настрої також існує відповідальність за Законом.
Село
19.03.2019 18:03:06
Боже які ви всі правидні в школі порядок наведіть. Дітей з школи забирають. О тільки писати вмієте.
!!!!
19.03.2019 21:51:07
Словниковий запас поповніть і граматику підтягніть, а тоді щось коментуйте(( Не поважаю недонавчених.
Жителька
19.03.2019 22:11:26
В ваший школи вчилися. Що навчили те и маете. Грамотни хай продукти з школи некрадуть.
Анонім
20.03.2019 13:41:47
Не навчиш, коли клепки в голові не має((
111
20.03.2019 16:49:19
Може такоі і немає. Продукти красти
Невідомий
20.03.2019 07:36:32
Як навчили,так і пишуть.В нас школа супер.
!!!!
20.03.2019 21:58:06
Школа гідна,хороші вчителі,багато дітей освідчених вийшло з цієї школи!але тепер ,як і колись є невиховані діти(і як правило ,це діти таких же батьків)з цим нічого не поробиш!
Борщ Василь Васильович
19.03.2019 13:49:42
Не ховаюсь за псевдонімом. Особисто я не був проти батюшки, я був і є за ПЦУ вільну від Московського впливу. Батюшкові вдячний за молитви як за мене так і моїх земляків атовців. На кожній службі мої батьки подавали за моє здоров'я і наш батюшка молився. Йому велике дякую кажу і буду казати... Не потрібно говорити що я як прихильник ПЦУ чи мої батьки хотіли з'їсти батюшку. Ми свято вірили і надіялись що ми будем єдині в нашому бажанні мати Українську церкву... Я не можу зрозуміти непослідовності нашого батюшки... Перехід , неперехід, розкольники , знову перехід... А що буде через місяць? Знову розкольники? Вдячний усім хто причетний і підтримує творення нашої Української церкви. На бруд і лайку не відповідатиму так як нема часу та бажання. Усім добра і миру!!!
Житель
19.03.2019 19:54:06
Молодець!
Небайдужа
19.03.2019 13:51:30
Не пишіть уже бруду,досить!всі вже втомились від цього всього!Нехай нам всім допоможе Господь!
Жителька села
19.03.2019 13:53:38
Це просто жах, що робиться?! Люди, схаменіться, що ж ви робите?! Той вже селом накерував, а ще хоче церквою? Хватає совісті говорити, що батюшка краде, а сам себе не помічає, тільки, що і говорять " Іванова дорога) А ти Майя не лізь до церкви з дурних причин, школою спочатку добре навчися керувати, а то не знати, що робиться, (другу Злагоду відкрили, застілля різні) та щей Новачки свій ніс сують, просто нема слів, жах!!!!! Дорогі односельчани схаменіться, я надіюсь, що все буде добре! Отець Олександр не хвилюйтеся, ми за Вас!!!
Невідомий
19.03.2019 14:35:07
Молодець жителька села.Побільше таких людей.А,то"свята трійця"керує селом,людьми,та щей священником.
Жителька
19.03.2019 14:44:29
Правильно сказано. Хай директор наведе порядок з харчуванням. Це основне здоровья наших дитей. За це то треба взятия. А то дити исти нехочуть. А тоди за церкву берётся.
Жителька села
19.03.2019 14:59:03
Завжди люди, помічають лише чиїсь помилки, гріхи, завжди пхають ніс, куди не треба, а в собі порядок ніяк не можуть навести!
Юрист
19.03.2019 14:11:23
Перечитавши статтю і прочитавши коментарі, я зацікавився цією історією. На даний момент ніде на офіційних сайтах УПЦ МП не вказано ,що отець Олександр вийшов з кліру даної духовної організації. Якщо священик свідомо переходить в ПЦУ , УПЦ МП дає священику заборону на служіння в її церкві. Якщо священик підписав документи в Рівненсько - Волинській єпархії до приєднання до ПЦУ, то автоматично є виключений із кліру УПЦ МП, але після слів ,що він вважає ПЦУ неканонічною , і він не буде служити і клірі цієї церкви, Рівненсько -Волинська єпархія може дати його теж в заборону... Щодо приватизації будинку, де проживає сім'я священика: цей будинок є власністю громади і тільки громада може вирішити, дозволити, чи не дозволити приватизацію. Підписи щодо приватизації будинку мають бути зібраними не членами сім'ї священника, а людиною незацікавленою з будь якої сторони .Якщо будинок знаходиться в стані " розвплюхи", то за це має нести відповідальність ті люди , які проживають в ньому... Якщо більшістю села було прийнято рішення про перехід до ПЦУ ,і на це є оформлені документи належним чином, є призначений священик,то він,тзгідно указу має проводити тут Богослужіння.
Невідомий
19.03.2019 14:39:04
Громада дала добро на приватизацію.А підписи збирали різні люди.І не важливо зацікавлені чи ні.
Мешканець
19.03.2019 14:53:37
А хто оголошував яке рішення прийняла громада?різні люди з матушкою збирали підписи,щей хитрили,бо казали,що збирають на те «чи не проти ,щоб батюшка жив далі в тому будинку» а не про приватизацію!!!
Жителька
19.03.2019 15:00:13
О. Олександр я вас поважаю и пидтримую. Ви похрестили моих дитей. Як священник ви розумна Людина. Моя вам порада як там небуде будете ви чи ни. Але ви маете чудову симю, красивых дитей, добрых, вичливих. Вас завжди буде все добре. Бо ви хороша, чуйна Людина. А ти що вас хотили звильнити хай отримають по заслузи вид бога. Хоча напевно вони забули що свою биду мають. Повини молитися а не священника виганяти. Люди покайтеся.
Сусіди з Михлина
19.03.2019 15:04:02
Шклінці,не лізьте зі своїм уставом в наш монастир.В нас(у Михлині) Українська православна апостольська церква в якій моляться українською рідною мовою,моляться за воїнів,які захищають Україну,співають у церкві " Боже Великий Єдиний нам Україну храни",не згадують ніякого кирила.Істинні віряни нашого храму сподіваються і вірять,що буде в Україні єдина церква,але для цього треба не воювати отак безбожно,а сісти за стіл переговорів і юридично правильно вирішити все і документально оформити,а то виходить, що це не перехід ,а КП підминає все під себе,а їм же також треба перереєстровуватись і переходити.Миру,спокою і мудрості нам і вам сусіди.Не гоніть священників,бо будете гонимі самі.
Жителька
19.03.2019 15:07:21
О,. Олександр дай боже вам терпиння и божои благодати витримати це все. Справжни друзи признаться в биди. Я думаю ви побачила своих друзив. Яких ви пидтримували коли була бида. Збиралися на лавочци а теперь вони видвернулися вид вас. Вид таких людей старайтесь триматися осторонь.
невідомий
19.03.2019 15:33:08
Боже, коли те все вже закінчиться?
111
19.03.2019 15:38:44
Требуло непочинати. Чогось в городищах мирно все пройшло
До 111
19.03.2019 15:46:27
В Городищі нічого і не починалось..))а от в Мирному,Бережанці,все пройшло нормально!
Жителька села
19.03.2019 15:44:14
О. Олександр неодноразово вводив людей в оману. То перейду то ні то подумаю. Довів в святому місці до скандалу і не разу це не зупинив тільки навпаки накручував обстановку. А ви говорите про Бога і його святість!?
Апостол Петро
19.03.2019 15:48:12
Майя Володимирівна-дуже сильна духом жінка!
Небайдужий
19.03.2019 16:07:46
Це точно!витримати такий тиск не кожному дано!а ще є доброжелатели,в лицях трьох молодих жіночок,які вже не знають як ще нагадити за ту церкву!стид.
Жителька села
19.03.2019 16:08:45
Так, я нічогооо проти не маю, але пхає ніс куди не треба
Жителька села
19.03.2019 16:15:00
Друзі пізнаються в біді! Золоті слова, але чи всі друзі, друзі? Наташа ти золота жінка, завжди допоможеш, підтримаєш, а тепер, коли біда у Вас, то "справжні друзі" проти Вас! Дуже шкода, що в нашому світі такі гнилі люди Я надіюсь, що все буде добре!
Шклинь
19.03.2019 16:27:30
Я теж підтримаю золоті слова.
Шклинь
19.03.2019 16:38:22
А ви що думали за о. Олександра ніхто не піде. Це ви на нього перші наклеп звели. Треба було бігом. Гонитися і другого батюшку привезти. Бо вам щось несподобалось і викладати відео в інтернеті. Можна було б мирно вирішити. Так до церкви не ходите а то погналися. І в божому храмі сваритися . Видно хто є хто. Доречі ви своїм відео не священика опозорили а себе. Як кричите в божому храмі.
Жителька
19.03.2019 17:10:17
Відео це як факти, треба думати що казати громаді і як дурити народ а потім боятися що його зняли га відео!
сусіди
19.03.2019 16:42:20
Шклинь колись було зразкове село, передовий колгосп, сильна інфраструктура.Мали все.... І вже втратили багато. Лишилась церква, школа, амбулаторія. Але згодом і цього не буде. Бо самі шклинці все знищать .Воюють не за церкву, а за персону священика. Рідко буваю у вашому храмі, але мені досить . Там немає господаря. Церква нова, але вкрай занедбана... Соромно за це. Бо тут витрачені гроші не бізнесменів і магнатів, а простих селян. Невже ви не розумієте, що цей ПІП зрадив і одну частину села і другу, своїми переходами-непереходами рятує своє становище.Таке враження, що відпрацьовує проплачені йому гроші.... За таке потрібно позбавляти його духовного сану взагалі.
Невідомий
19.03.2019 17:44:51
А ви не є БОГ.щоб судити.
!!!!
19.03.2019 21:59:59
Це фактаж, а не суд))
Мешканка села
19.03.2019 17:01:35
То таких грамотних треба гнати в шию. Все село пересварили і кричать що патріоти а самі Росії дупу цілують! Одне і так добре опозорилось на всю Україну жінку має незашо обручки продав щоб ночами по барах з дівками гуляти то ще й до старших від себе людей в церкві скаче!!!! А інша дітей Бог знати від кого народила гуляла що шукали її по пів року то вона ще тикає свого носа в церкву набожна така!! Справжні патріоти за Українську церкву!!! Проголосували і вибрали а сраколизи хай ходять до москви!!!
Женька
19.03.2019 17:14:46
Правду кажете))
111
19.03.2019 17:26:09
Як вам невстидно. Подивіться на себе . А самі з ким гуляли набожні .
Мешканка села
19.03.2019 17:42:23
В мене один чоловік вже 15 років і діти тільки від нього!!
Село
19.03.2019 18:00:12
Так як накрали деякі люди то певно піп стільки невкрав.
Муза
19.03.2019 18:27:23
Ото то дала мешканка..підтримую!
Село
19.03.2019 19:11:02
Вони взагалі собі багато дозволяють. Тикати кожному добре вміють а під носом свого небачать. Хай йдуть до себе в Михлин.
Шклинь
19.03.2019 17:02:18
Шклинь прекрасне село, але нажаль тут живуть люди ,які ладні один одного вбити . О це справжня війна. Читаючи це все задумуєшся, які ж є люди. Недобрі, злі, заздрісні. Невже у вас черстві серця. Невже немає те ні краплини совісті. Кожного з нас розсудить бог. Хто правий а хто ні . Якщо ви боритеся за Україну . То давайте
Сусіди
19.03.2019 17:21:32
Шклинь чудове село з прекрасними краєвидами , гідне щоб у ньому проживали хороші люди. Але нажаль видно що в нас таких мало . У більшості холодні серця і черстві душі. Ви боретеся за Україну. Давайте боротися разом , але непочинати це робити з церкви. Давайте всі дружньо як пішли до церкви виганяти отця Олександра . Підем на майдан , припинем війну , підем під пулі . А тоді вас можна буде назвати щирими патріотами . А не кричати і вигнати людину це не патріотизм це безжальни люди , які забули що вони прості смертні. і будуть відповідати за своі вчинки. Задумайтеся бо всі ми люди і одного разу ви можете опинитися на місці священика. Пишучи такі слова впала сльоза за людину ,яка прослужила стільки років і сьогодні його так зганьбили. Кожна людина має свою думку і ніхто не вправі відмовити змінити . Тільки бог розсудить нас . О Олександр ви людина від бога, чуйна і розумна. Ми всі молимося за вас . Хай вас оберігає від всього злого бог. Ми вас любимо і поважаємо . І як духовного наставника хочемо бачити тільки вас. Є ще небайдужі які вас підтримують .
Жителька
19.03.2019 17:30:32
443 чоловіка проголосували за перехід до ПЦУ. Він їх не підтримав, обдурив та й ще крутить. Тому йому не по дорозі з нами.
Село
19.03.2019 17:58:02
Якби знали що батюшку виганяти будуть то може не проголосували б
Юрист
19.03.2019 17:24:13
Прочитав за хату і те все. Моя думка однозначна. Батюшка, особа наймана, як на роботі і хата належить церкві. Якщо він не приймає більшість рішення громади, то мусить відійти і шукати собі іншу парафію. Але хата повинна залишитися на балансі церкви! Дивно що 20 років служив і мовчав а тепер в мить заговорив про приватизацію. Шклінці не дайте себе обдурити. Схема однозначна, якщо він не прийняв ПЦУ то вже в церкві правити немає права. Тоді такий варіант, він приватизує хату далі продасть її і переїде в інше місце проживання! І тих 15 чоловік будуть чухатися інше місце! Думайте!
Жителька села
19.03.2019 18:06:26
Хватить писати грамоти! Вчипилися за ту хату, такий юрист, як я балярина
111
19.03.2019 19:47:28
Підтримую .
Микола
19.03.2019 19:12:36
До того і йде.
111
19.03.2019 19:49:39
За нас непереживайте дивіться щоб ви нечухались де несвербить. Ото набожні. Церква для всіх відкрита.
Село
19.03.2019 17:40:07
Як ви все наперед знаете хто що продасть. Самі все попродавали той судити самі по собі
Шклинь
19.03.2019 19:19:25
Оберіть старосту щоб немав зв`язків колишнім правлінням і московськими прихильниками! Людина яка постійно буде при церкві, поважна і чесна. А так по бумагах один а інші будуть робити його роботу. Нова церква і з самих початків БАРДАК. Що далі?!
Позор
20.03.2019 08:10:09
Староста вже обраний
Позор
20.03.2019 08:13:31
Староста вже обраний.Люди самі обирали!
Село
19.03.2019 19:54:26
То таких грамотних треба гнати в шию. Все село пересварили і кричать що патріоти а самі Росії дупу цілують! Одне і так добре опозорилось на всю Україну жінку має незашо обручки продав щоб ночами по барах з дівками гуляти то ще й до старших від себе людей в церкві скаче!!!! А інша дітей Бог знати від кого народила гуляла що шукали її по пів року то вона ще тикає свого носа в церкву набожна така!! Справжні патріоти за Українську церкву!!! Проголосували і вибрали а сраколизи хай ходять до москви!!!
Під прицілом!!
19.03.2019 19:57:45
Я в котре пишу комент а ви його не опубліковуєте!! Та ще й видаляйте коменти!!! Я бачу ви прихильники Москви, я маю великий вплив і вас прикриють!!!
111
19.03.2019 20:07:26
Вини і мої коментарі повидаляли.
Небайдужий
19.03.2019 20:06:22
То ж ясно що маєте вплив батюшку вигнали. А може за вас люди ще більший вплив мають.
Під прицілом!!
19.03.2019 20:32:13
Я взагалі то підтримую нашого О. Олександра! А свій вплив скерую в правильне русло, нехвилюйтеся!!!
житель ка
19.03.2019 21:04:35
фідрін не є господарем ні вдома ні в церкві кругом бардак Матушка повина бути в церкві завжди а вона в барі частіше аие що таксує це його справа Священики і в школі працюють і хватить вже хвалити В церкві ніхто нічого не знає скільки грлшей же вони де бруківка обіцяна і багато всього
***
19.03.2019 21:23:57
Підтримую!!! Все правильно написали!!!
Жителька
19.03.2019 22:15:30
Священник вчився щоб богу молитися. А ви таки господари капитальный порядок в сели навели.
Невідомий
20.03.2019 07:41:41
Не судіть по собі.Праведниця найшлася.Бог в душі.А те що ви до церкви ходите сплетні збираєте,то святе.для вас.І не лізьте в чужу сім"ю.
Україна
20.03.2019 09:15:08
А ви господарі до чого село довели. Центральна дорога така що йти неможливо. І ще пишете таку дурню . Не суньте носа куди нетреба.
Невістка шклинська
19.03.2019 21:48:42
Побійтесь Бога!!!Великий піст...
Житель села
19.03.2019 23:33:45
Дуже добре що в Шклині є такі патріоти, але мабуть пора заспокоїтись.Давні мрії помсти збулись,село пересварили,сусіди з навколишніх сіл читають біографії шклинців. шкода що не викликали Аверс тоді коли
Порада
19.03.2019 22:39:19
Не сварітся!!!!
Апасний
19.03.2019 22:43:37
Ше тільки голубарікі церквою не керували!
Кент
19.03.2019 22:57:01
Дорогі шклиньці, як так можна не любити Україну? Ви кажете, що люди добре живуть за кордоном, а все тому,що вони єдина нація, вони горою стоять за свою державу, за свою мову, за свою пісню, за свою віру. Не буде в нас добра в Україні до тих пір, поки всі цього не зрозуміють. P. S. До речі, в Росії немає жодної української церкви і бібліотеки! Слава Україні!
Житель села
19.03.2019 23:12:45
Дуже добре що у селі є такі патріоти .але мабуть пора вже заспокоїтись.Давні мрії помсти збулись, людей в селі пересварили,от тільки потрібно було викликати Аверс коли міняли замок в храмі і ставили "особисті печатки", то мали б на що подивитись люди з сусідніх сіл які сьогодні сміються з нас , чи таючи біографії шклинців . У вас була можливість робити добрі справи для села коли були на посадах,тільки тоді чомусь робились добрі справи для себе,а про село згадали тільки зараз.
Колишня Випускниця!
20.03.2019 05:53:41
Як батюшка, то вам поганий, а директор в школі то шикарний! Гнати в шию! Дорогі батьки, ваші діти "дибіли" за словами директора! Чому директора нема в робочий час на місці? Ділуха.... Пішла до церкви поклони бити! Гидота! Ганьба такому директору! Хто небуть з батьків підіть на якесь свято до школи... Побачите їхні п'янки! Зразок дітям повинні показувати не лише батьки, а і вчителі! Дякую тим вчителям, які не пішли під вплив цієї набожної! Завжди їй всі поперек горла стоять! Вже до церкви добралася! Я щиро дякую нашому о. Олександру! Підтримую його! Смішно з того, що так все перекрутили! Зібрали підписи, він погодився перейти, Майка з Новаком і Карпюком завезли! Перейшов, туди куди сказали! Хай розкаже як в неділю загнали в глухий кут, коли батюшка запитав хто кого і куди возив! Заїкатись почала, під носом як та кицька щось мурчала! Хай любий директор ризкаже як не спала дві ночі, коли зрозуміла що не туди перейшли! Батюшка зробив як ви хотіли! Думали він не піде за громадою і не перейде.... То виженемо! Не пройшов такий варіант.... Треба шукати інших шляхів! Сволочі! Карпюк знає що скоро вибори, вже й сраченьку поре! Що ти зробив за весь час? Млина розікрав?! Наш голова Солтис, дуже хороша людина! В селі хоч освітлені вулиці, день села є вже! Хату собі не облаштував як деякі! Чесна людина! Дайте місце молодим!)
)))
20.03.2019 10:29:24
Як тобі повертається язик таке говорити, а тим паче таке писати!!! Сором!!! В першу чергу для дітей є прикладом батьки а вчителі вчать грамоти!!! Я бачу , як ти приклад для своїх дітей!!!
Колишня Випускниця!
20.03.2019 10:39:34
А що? Правда в очі коле? Я не говорю за всіх вчителів! Діти більшу половину дня проводять в школі! Сором це Долонська!
222
20.03.2019 13:20:13
бачу треба підключити трохи інстанції ,щодо справ в садочку!завідувач добре провела роботу з підлеглими
Невідомий
20.03.2019 15:11:48
А я думаю згадають садочок чи не згадають.А то вже майже всіх згадали "добрим словом".До речі,ще амбулаторія лишилась.А може вже досить?Вже весь район сміється.
))))
20.03.2019 15:43:22
не тільки район, а і область))завдяки нашому цвіту села,півметрового росту))
00000
20.03.2019 08:27:44
Правильно хай скаже де гроші за колядування, де бруківка
Невідомий
20.03.2019 10:10:33
Краще б прийшли до церкви поприбирати,пограбати,пофарбувати,замість того,що б гидоту різну писати.І час є.А,гроші вас ніхто не заставляв давати за колядування.То ж не рахуйте їх.
невідомий
20.03.2019 09:10:54
Тут вже всі перейшли на особисті образи.Такий великий піст, будьте добрішими!!!
Житель
20.03.2019 09:16:49
Ще ніколи це село без піару не обходилось. Завжди роздують з мухи слона. А журналісти їздять. Вже про це село надоїло слухати. Село нормальне а люди гнилі і підлі. Це ж треба з звичайного переходу роздути таке. Я не сумніваюсь що до запрошення журналісті не причетна директорка школи. Завжди село піариться не на тому що треба . ганьба такій громаді
Україна
20.03.2019 09:19:31
О .Олександр не здавайтеся . Ви повинні бути священиком. І є люди які небайдужі і підуть за вами. З багатьма спілкувалася і є люди які жаліють що поставили підписи. Говорили якби знали то непідписувались, що батюшка другий буде
Небайдужа
20.03.2019 11:31:30
Посідали як миші підлі і пишуть гидоту..зайнятися більше немає чим!соромно за вас..хочете сказати, говоріть там де треба,а не позаочі!Ганьбите своє село!
Шок
20.03.2019 11:42:20
Заздрість і «об..ти»- наше все..і о.Олександр хороша людина , і Майя Володимирівна і Бучмани,і всі ті кого ви тут обливаєте..майте повагу до людей з якими живете!навчіться нормальної лексики!діти ж з вас приклад беруть!
Сусід!
20.03.2019 12:13:29
Шклинці,вгамоніться!треба створити спеціальний чат для вас,де ви зможете викладати свій бруд один на одного,ніби сучасний спосіб «обіс..ти»!
Підводимо підсумки!!!!!
20.03.2019 13:05:17
Після того, як Православна церква України отримала Томос - документ про автокефалію, православна громада села (понад 400 осіб) на зборах колективно проголосувала за перехід з підконтрольної Москві Української православної церкви (УПЦ МП) до нової, визнаної Константинополем, Православної церкви України (ПЦУ). Відповідно до ст. 8 Закону України "Про свободу совісті та релігійні організації" громада має повне право змінити своє підпорядкування. Приєднання громади не залежить від бажання священника, який прагне бути частиною російського православ'я. Якщо частина віруючих виступає проти переходу парафії до ПЦУ (під юрисдикцію України), то за ними залишається право створити нову громаду, зареєструвати її з назвою, що вказує на приналежність до РПЦ, а також укласти договір про спільне почергове користування храмом. (P.S.Церква-мати УПЦ (МП) розташована в Російській федерації, яка - єдина держава, визначена в українському законодавстві як агресор). Даний конфлікт в селі виник через те, що Російська православна церква та підпорядкована їй УПЦ активно протидіє переходу парафій до ПЦУ на всіх етапах, веде потужну інформаційну компанію, проплачуючи при цьому священникам від Московського патріархату від 4 до 10 тис.доларів за таку протидію. Для мене залишається відкритим питання щодо права володіння (користування) храмом. За Законом, коли храм визначений пам'яткою культурної спадщини, то громада, яка має статус юр.особи, орендує її у держави. Церкву - пам'ятку культурної спадщини, було зруйновано під виглядом реставрації. (Тема для правоохоронних органів))). Для того щоби закрити питання розтрати церковних грошей потрібно провести контрольно-ревізійним відділом ревізію фінансово-господарської діяльності церкви. При церкві, як правило, створюється такий відділ. Результати ревізії потрібно оприлюднити на парафіяльних зборах. Ініціювати проведення ревізії можуть збори вірян. Поки що все.
Мешканка
20.03.2019 13:14:14
Дякуємо Вам,що роз’яснюєте нам темним всі деталі!
Анонім
20.03.2019 13:45:14
))))) Прошу. Ви не "темні". У кожного своя робота)))
Житель с. Щклінь
20.03.2019 18:02:23
Усім дякую за витримку цього не легкого процесу!!! Вітаю своїх односельчан з переходом у ПЦУ!!! Хай береже Вас Бог!!! Слава Україні!!! Героям Слава!!!
Анонім
20.03.2019 19:20:19
Слава Україні!!! Героям Слава!!!!
!!!!!
20.03.2019 21:35:53
Слава Україні!!!!Героям Слава!!!
Жителька
20.03.2019 19:25:13
Нарешті все закінчилось!У Шклині справжня українська церква!Дякувати Богу і нашим небайдужим людям!
@@@
20.03.2019 21:34:07
Школа гідна,хороші вчителі,багато дітей освідчених вийшло з цієї школи!але тепер ,як і колись є невиховані діти(і як правило ,це діти таких же батьків)з цим нічого не поробиш!
)))
20.03.2019 21:59:05
Як Ви правильно все написали!!! Так і є. Яблуко не далеко падає від яблуні!!! Мая Володимирівна - Ви чудовий керівник, мудрий вчитель.... Ви людина свого слова!! І які образи не говорили б у Вашу сторону, нехай Вас це робить ще сильнішою жінкою!!! Дякую Вам за усе!!! Хай Господь Вам посилає здоров‘я міцне! Пишаюся Вами!!!
Коментатор
20.03.2019 22:23:19
Підтримую!!!тепер зрозуміло хто є хто!а ви гідно вистояли!
Колишня випускниця
20.03.2019 22:25:43
Такий коминтар про Майку може написати тільки її "розумна доця",але не діти або вчитилі
)))
20.03.2019 22:59:02
Ні, ви помиляєтесь!!! Ви напевно прийшли до такої думки, тому що,про вас, крім же ваших дітей НІХТО ,нічого доброго не напише!!!
)))
21.03.2019 06:43:15
Граматики для початку навчись)»коминтар»,»вчитилі»..дітей виховуєш!
Анонім
21.03.2019 10:49:16
Випускнице, з тобою треба розмовляти твоєю мовою. Закрий свій писок. Твоє блювотиння тхне і отруює все навколо. Ти за своє життя щось зробила варте уваги? Яка вона тобі "Майка"? Ти хочеш принизити інших, щоб самоствердитися? Тебе легко поставити в не зручне становище, принизити і опустити нижче, ніж ти є насправді. Хоча, куди ще нижче. Май повагу до людей, рівня яких ти ніколи не досягнеш. Щось відклалося в голові чи ще раз спробувати пояснити?
Бучман Ірина
20.03.2019 22:38:37
Прочитала всі коментарі. Я маю сміливість не приховувати своє "Я", пишу відкрито. Я під цією статтею жодного коменту не написала. Чому ви вчепились до Бучманів? .Так, моя мама родом з Михлина і якщо захоче то туди й піде в храм ПОМОЛИТИСЬ БОГУ , бо там її коріння! І не Вам вирішувати куди їй іти. На рахунок " інша", вона знає від кого діти, і її діти ні в кого ні їсти, ні пити, ні одягатись не просять. Вона сама їх виховує. Діти у неї чудові, в школі гарно навчаються, одіти ходять не гірше всіх, охайні, ситі. В кожного є своє перед "носом". Та " інша" ніколи й не говорила , що вона набожна, АЛЕ ЙШЛА В ХРАМ МОЛИТИСЬ БОГУ , А НЕ ЙШЛА , ЯК НА ПАРАД! !!! Не робіть посміховисько з церкви. Те що пишеться на рахунок священика, людей.....Це гидко!!!! Хіба людина яка вірить в Бога буде отаке робити? Схаменіться, майте хоч краплю поваги! І до того ж. Про БУЧМАНІВ всі чомусь пишуть що ми за Росію ( не знаю чому, але й не хочу знати). Але наші батьки виховали СПРАВЖНІХ ПАТРІОТІВ , ЯКІ ЗАХИЩАЛИ Україну. БРАТ ПРОЙШОВ ДЕБАЛЬЦЕВЕ, ДРУГИЙ БАХМУТКУ.....АЛЕ НІХТО З НИХ НЕ КРИЧИТЬ ПРО СЛАВУ, як це робите Ви. Слава Україні! Але будьте трохи мудрішимиі не поливайте брудом ! Бо це вже не " віра" а осквернення!
)))
20.03.2019 23:02:59
Дитино, не розривайся тут і нікому нічого не пояснюй!!! Маєш діток, дякуй Богу. Бережи їх!!! А те куди твоя мама має ходити до церкви то вже її діло!!! Ми дякуємо усім і в першу чергу з Божою поміччю що маємо ПЦУ.
Іван Бучман
20.03.2019 23:02:02
А чому ви всі пишете під чужим ім'ям, що боїтеся що пишете не зрозуміло що, щоб ніхто не знав хто це? По заочима ви всі розумні,а сказати комусь в очі,то ви.......... А мешканка села, попрошу подзвоніть мені, і я вам розкажу. Сильно розумні.
Іван Бучман
20.03.2019 23:09:07
Добрий вечір. Бачу всі такі розумні, але всі бояться написати від свого імені.Коли на таке пішло,то висловіть свою думку від свого імені,а не ви пишете всяку хре.. А мешканка села що пише, попросив би сказати мені це в очі, якщо такі розумні. Дивіться на себе,і на своїх дітей. Ми ще зустрінемось, ОБІЦЯЮ...
Іван Бучман
20.03.2019 23:13:52
Вибачають, Це до го. село
Бучман Ірина
20.03.2019 23:50:25
Я й не розриваюсь! !! Бо знаю навіть хто це написав! Шановна, побійтеся Бога того! Гидко то все читати. Бо в кожному дворі є " сміття",яке не варто виносити, але чужий двір завжди видніше ніж свій. І Церква - не приватна власність. Туди може заходити кожен. І якщо мої батьки захочуть піти у свою церкву в своєму селі, то нікого , в тому числі і Вас питати не будуть!!!. Ви і так зганьбилисьщо далі нема куди! Жахливо ,що живемо в красивому селі, а люди підлі, черстві і безбожні! Ганьба!
Шклинь
21.03.2019 09:46:44
Як гарно сказано
Небайдужа
21.03.2019 10:40:35
Іра ,не звертай увагу,тут немає кому що доводити!
Анонім
21.03.2019 13:27:38
Так зване "протистояння" перейшло на особистості. Дехто дозволяє собі втручатися в чуже особисте і сімейне життя. Ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України (ст. 32). Потрібно поважати одне одного, навіть якщо Ваші переконання не співпадають з поглядами інших.
Олег Лапинський
21.03.2019 15:21:29
СЛАВА ІСУСУ ХРИСТУ!!! ПРОШУ ВИБАЧЕННЯ ШАНОВНІ ШКЛІНЦІ ЗА ВТРУЧАННЯ В ВАШУ СІМЕЙНУ СПРАВУ.МОЯ СІМЯ ДУЖЕ ЛЮБИТЬ ВАШЕ МАЛЬОВНИЧЕ МИЛЕ ОКУ І СЕРЦЮ СЕЛО.ВИ ДУЖЕ ХОРОШІ І ДОБРІ ЛЮДИ БЕРЕЖІТЬ СЕБЕ.СВОЄ РОДИННЕ ГНІЗДЕЧКО ШКЛІНЬ..ВІТКРИЙТЕ СВЯТЕ ПИСАННЯ І РОБІТЬ ЯК БОГ НАМ ВКАЗУЄ.ЗЛІСТЬ.ЗАЗДРІСТЬ.ГНІВ...ЦЕ ГРІХ ЦЕ ОЗНАКА ЩО В ВАШОМУ СЕРЦІ.ВАШІЙ ДУМЦІ І ВАШОМУ ТІЛІ ОСЕЛИВСЯ ЛУКАВИЙ.БОГ-ЦЕ ЛЮБОВ ЛЮБІТЬ ОДНЕ ОДНОГО ЯК САМОГО СЕБЕ..ВІДЖЕНІТЬ ГОРДИНЮ І ВИЗНАЙТЕ ІСТИНУ НАВІТЬ ЯК ЩО ВОНА СУПЕРЕЧІТЬ ВАШІЙ ДУМЦІ АЛЕ ВІДПОВІДАЄ ЗАКОНУ БОЖОМУ. .."БІЙТЕСЬ ЛЖЕ ПРОРОКІВ ПО ДІЛАХ ЇХНІХ ВИ ВПІЗНАЄТЕ ЇХ." ПОКАЯННЯ Є НАЙБІЛЬШ ВАЖКА ДЛЯ НАС ГРІШНИХ ЛЮДЕЙ СПРАВА ЯКА ПОТРЕБУЄ ЗНАНЬ ЗАКОНУ БОЖОГО ТОМУ МОЯ ВАМ ПОРАДА РОЗСУДІТЬ ВСЕ ЗА СВЯТИМ ПИСАННЯМ ПЛСЛАННЯМИ СВЯТИХ АПОСТОЛІВ І ЦЕ БУДЕ ІСТИНА ГОСПОДНЯ А НЕ МИРСЬКИЙ ЛУКАВИЙ РОЗБРАД.СВЯТИЙ БОЖЕ СВЯТИЙ КРІПКИЙ СВЯТИЙ БЕСМЕРТНИЙ ПОМИЛУЙ НАС.АМІНЬ.БЛАГОСЛОВИ ВАС БОЖЕ ДОРОГІ НАШІ ШКЛІНЦІ.
))
21.03.2019 16:43:15
Майя Володимирівна дуже багато бере на себе,нехай для початку розбереться у себе в школі!а тоді пхатиме свій ніс до церкви!скрізь хоче бути!але її вже забагато скрізь!
Село
21.03.2019 18:01:20
Алкаш ваш голова немає тут що про нього і говорити!!!
Тарас
25.03.2019 22:03:55
Хороший голова. Тому що дитячий садок 2 групу відкрив. Зарплати платить вчасно. Не краде. Розвиває село. Їздить добивається для вас не для себе. Краще Іван Карп'юк що зробив за свої каденції???. Нічого, мало того умудрявся індексації недоплачувати і оздоровчих. Ви кого до Володінь Солтиса рівняєте ???. Я в селі живу вже 15 років і бачив, що робиться. За кого були зміни, а закого нічого не робилося. А на рахунок хто випиває хто ні. Я ніколи його підчас роботи п'яного не бачив. А після роботи хай робить що хоче це його особисте куда вам немає чого лізти.
житель села
22.05.2019 09:13:48
в нашому селі голова сіль ради, як голова сімї(чоловік - голова, а жінка шия куди поверне туди і дивиться), бо керують спідниці, а не голова. А для села як не було грошей так і немає, зато премія на 8 березня в злагоду є, де обіцяні дороги, тротуари, сніг крім Никонюка нікому не треба, ні агро, ні одеситам хоч паї більшість їм віддали, і більшість наших доріг використовують вони, а не Никонюк. Чому немає обєднання гроомад(сіль рад), бо з нашими шклинцями ніхто не хоче мати діла. А церква як стояла стільки років то і ще простоїть, отець Олександр не перший священик який правив у нашій церкві, і минати Богом намолене місце і йти по столових за батюшкою, то це теж не по християнськи, як ходив у церкву так і ходжу, бо храм Божий не для того щоб ходити до батюшки, чи обговорювати і тішитись з проблем інших, а для того щоб молитись Богу. Проти отця Олександра немаю нічого і до останього думав, що всеж таки він врахувавши всі за і проти зробить свій вибір.
W коментар видалено
Не байдужа
21.03.2019 20:01:24
Люди, схаменіться, не грішіть, Великий піст. Моліться Богу краще.
Порада
21.03.2019 23:27:34
Ставлю велику жирну крапку в даних дописав. Всі все вже написали. Більше не пишіть і не грішіть. Не зачіпайте нікого. Бережіть своїї сімї і думайте про своє життя, а то якесь шоу. Питання церкви вже стало не цікаво, бо почали ображати сімї. Не дозволяйте злу окупувати ваші серця і розум. Нова історія 2019 року церква залишилась і люди теж. Буде служіння на рідній українській мові і це добре, бо багато шклінських хлопців відстоювали рідну землю і нас тут на мирній землі там на Сході дивились в очі смерті, то навіть не обговорюється УКРАЇНСЬКА ЦЕРКВА. І так сталось, що буде новий духовний наставник. Ніхто не винний. Змиріться ви йдете до Бога, а не до людини. Все буде добре. Любіть своїх сусідів, колег рідних і не пишіть більше нічого.
К
24.03.2019 22:04:43
Президент миняються, Влада також, а церква не миняеться, О. Олександр я з вами служила довго, и ци роки яки ми були разом, я зрозумила ви не будете пид впливом тих людей яки не знають историю церкви справжню не ту, що випустили не давно, спилкувавши зВами ви не придёте до туркив.
Більшість жителів с,Шклинь 2
10.04.2019 15:01:19
Щиро дякуємо Майї Володимирівній,Миколі Васильовичу,Іванові Васильовичу за великий вклад у перехід нашого храму до ПЦУ, Дуже шкода ,що священик Фідрін розділив село ,ми його дуже поважали