Похід в великий торгівельний центр прирівнюється до події. Його планують заздалегідь і виділяють час на найближчих вихідних. Що не завжди зручно. Адже нерозумно мерзнути 2-3 дня в очікуванні придбання обігрівача. Тому вигідніше, не виходячи з дому, відвідати сайт Vencon, Інтернет-Магазину кліматичної техніки і вже через десять хвилин оформляти покупку. Це не єдина причина, по якій люди роблять придбання в мережі.

Асортимент і обслуговування

Інтернет-магазини, які продають кліматичну техніку, запропонують на вибір продукцію в різному ціновому діапазоні. Кожен товар супроводжується повним описом технічних характеристик. Тому магазин не буде позиціонувати дешевий товар, як високопродуктивний.

Тим більше, що завжди можна прочитати відгуки покупців під кожним товаром. Люди, які вже користуються цим виробом, детально описують всі його достоїнства і недоліки. І потенційному клієнту легко скласти власну думку.

У консультантів в супермаркеті електроніки інші цілі. Найпершим завданням виступає позбавлення від надлишків товару. Адже від цього безпосередньо залежить заохочувальна премія в кожному місяці. Для цього використовується звичайна маркетингова стратегія – завищення технічних параметрів бюджетного виробу.

Ще однією приємною особливістю є те, що інтернет-магазин ніколи не буде нав'язувати супутні товари або неіснуючі послуги. Продавець супермаркета обов'язково пропонує оформити додаткову гарантію на обслуговування. Або переконливо запропонує купити дуже зручний і необхідний дистанційний пульт до мікрохвильової печі.

Вартість товару

Ціни в інтернет-магазині набагато нижче. Це пов'язано з тим, що інтернет-торговець рідко має власний склад або виставковий зал. Весь товар надходить до клієнта відразу від постачальника. Тобто безпосередньо від виробника кліматичного обладнання.

Тому немає численних накруток, в які включається оренда складів і торгових приміщень, а також вартість подвійних перевезень товару. Але головне – в кінцевій ціні товару з інтернет-магазину не враховуються зарплати численних співробітників. Тому що, на відміну від гіпермаркету, його штат самий оптимальний.

Ще інтернет-магазин платить мінімальні податки державі. Це також впливає на те, що ціни на товари лишаються невисокими.

Акції та знижки

Отримати знижку в інтернет-магазині легко. Для цього достатньо бути постійним клієнтом або одноразово купувати велику партію товару. Але навіть вперше звернувшись можливо купити техніку за вигідною ціною. Тому що завжди є акційні пропозиції.

Вони проводяться під кожну знаменну подію і магазин завжди реально знижує ціну на певний товар. Гіпермаркет проводить акції тільки для продукції, що залежалась, а на брендові вироби знижки не поширюються.

Якщо інтернет-магазин пропонує купити товар в розстрочку, то кінцева ціна залишається без змін. У великих магазинів така послуга нагадує кредит з високими відсотками.

Перевірка надійності

Купівля кліматичної техніки в спеціалізованому інтернет-магазині раціональна у всіх відношеннях. Окрім вигідної ціни, знижок і регулярних акційних пропозицій надійний продавець виконує гарантійні зобов'язання. В разі рідкісних неприємностей з проданим обладнанням, усуне дефекти у власній майстерні з обслуговування.

Перевірити надійність інтернет-магазину легко:

  • Попросити вислати дилерський сертифікат

  • Перевірити наявність реєстрації в професійних асоціаціях

Головний плюс звернення до інтернет-магазин – це економія часу. Не потрібен багатогодинний похід в інший кінець міста. Покупки роблять, не виходячи з дому.