Соціальну мережу Clubhouse за місяць завантажили понад 8 млн користувачів.
Читайте також: "Групи смерті" активізувалися: які саме ігри в соцмережах штовхають дітей на вчинення суїциду
Після довгих місяців карантинних обмежень люди в різних країнах зраділи можливості побути з усім світом "в одній кімнаті". Однак Clubhouse може поширювати дезінформацію, розповів Владислав Савченко, президент "Європейської асоціації програмної інженерії".
"Ще один зворотний бік потокового сервісу, позбавленого відеокартинки, − дезінформація. Уже зафіксовані випадки, коли відомі люди спростовували свою участь у "кімнатах" Clubhouse. Так що краще завжди пам'ятати: обговорення − це всього лише думки. Спиратися на цю інформацію при ухваленні рішень краще не варто", − сказав Савченко.
За його словами, мережа ставить під загрозу персональні дані користувачів.
"Згадайте, як на зорі Facebook і Twitter користувачі піддалися магії їх відкритості. Хто б тоді міг подумати, що через багато років СЕО цих компаній постануть перед Конгресом США і його колючими питаннями про збереження персональних даних?
Сьогодні теж є вагомі причини побоюватися чогось подібного від Clubhouse. Адже при використанні будь−яких потокових сервісів ризики витоку даних найвищі. Якщо ви вже можете похвалитися інвайтом, будьте пильні й говоріть так, ніби вас записують", − пояснив він.
Читайте також: "Випий 40 таблеток і подивись, що буде": серед українських підлітків поширюється смертельний челлендж
Окрім цього, багато користувачів скаржаться на недбалу модерацію соціальної мережі, оскільки чітких правил поки що немає.
"З одного боку, голосова соцмережа стирає межі між різними верствами населення: в одній кімнаті і головний виконавчий директор великої компанії, і офісні співробітники, і студент, і жінка в декреті. З іншого − є в ній якась елітарність, обраність: зайти в Clubhouse можна тільки за запрошенням, говорити − з дозволу модератора", − каже Савченко.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає