У понеділок, 28 травня, в японських магазинах з'явився перший за всю 125-річну історію Coca-Cola алкогольний напій. Напій Lemon-Do продається в трьох варіантах – 3, 5 і 7% міцності.
Читайте також: Україна – у п’ятірці країн, які найбільше витрачають на продукти
Як повідомляє The Japan Times банка об'ємом 350 мілілітрів коштує 150 ієн (близько 36 гривень), передають "Ведомости".
За межами Японії Lemon-Do, рецепт якого тримається в строгому секреті, Coca-Cola продавати не планує.
Зазначимо, випуск Lemon-Do – спроба Coca-Cola завоювати частку на ринку "Тюхай" – напоїв з фруктовими смаками, що містять близько 5% алкоголю.
Цей сегмент ринку, за даними японських аналітиків, від 2013 року демонструє щорічне зростання на 5-25%.
Читайте також: Як знизити ризик інсульту: дієві поради
Про плани випустити перший в історії компанії алкогольний напій Coca-Cola оголосила в березні, назвавши це рішення "історичним".
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає