Водії, які щодня їдуть з Луцька у напрямку Жидичина помітили активізацію будівельників «Луцькавтодор-сервісу» по роботах на велосипедній доріжці, яку в народі вже давно називають «мирчиною». Це пов’язано з тим, що ідейним натхненником проекту велосипедної доріжки, яка мала стати туристичною принадою обласного центру був директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації Іван Мирка.
Про це «Під Прицілом» повідомив водій Олег.
Прикметно, що за три роки будівництва, доріжка закінчується купами землі й болота та впирається в хащі.
Відомо, що будівництво доріжки активно лобіював на той час молодий чиновник часів Революції Гідності, ставлячи амбітну мету з'єднати Луцьк з водним плесом у селі Озерце. Ідейному натхненнику Івану Мирці перший відрізок дороги вдалось збудувати ще у 2015 році. За останніх два роки ця ділянка вкрилась метровими бур’янами та травою, і очевидно що нікому немає до неї діла.
Ось як вона виглядає зараз.
Починаючи будівництво, очевидно, «креативному чиновнику» не спало на думку, що хтось ще до повного завершення проекту і передачі його комусь на баланс, повинен про неї піклуватися. Чи знайдеться бажаючий це робити невідомо, адже це потягне з бюджету нові витрати.
Останній факт свідчить про халатне ставлення до своїх обов'язків підлеглого очільника Волинської ОДА Володимира Гунчика, який очевидно більше думає про те, як освоїти кошти, а не слідкувати за належною експлуатацією та доглядом підпорядкованих йому об'єктів.
Івану Мирці, чиновнику який фактично відповідає за всю інфраструктуру Волині, потрібно було б попіклуватися самому про об'єкт, на який з обласного бюджету вже виділили майже мільйон гривень. Очевидно, це не дуже його хвилює, тому постає питання чи належним чином він виконує покладені на нього обов'язки. Так, нещодавно на Волині водій вигнав з автобуса сина загиблого АТОшника, за чим теж повинен слідкувати той самий Мирка.
Нагадаємо, своїй посаді "креативний чиновник" завдячує Революції Гідності, яка мала на меті докорінно змінити становище в Україні.
Дивлячись на велосипедистів, які продовжують далі рухатися автомобільною дорогою створюючи перешкоди іншим транспортним засобам, нехтуючи велосипедною доріжкою Мирки, постає питання чи взагалі вона була потрібна? Можливо, пересуватися бруківкою не так комфортно як асфальтованою дорогою, адже з велосипедної доріжки навіть немає належного з’їзду.
Чи не стане велосипедна доріжка Мирки ще одним довгобудом і проектом на кшталт «Стіни» Арсенія Яценюка?
Можливо, губернатор Волині Володимир Гунчик дасть належну оцінку діям свого підлеглого, а громадськість дочекається від Івана Мирки обіцяної реалізації проекту повноцінної доріжки.
Коментарі
Свєта
01.12.2017 14:18:41
Гнати Гунчика "старий мачо"!!!
Опапа
01.12.2017 15:36:11
Який мачо? Чмошник старий, а носата схватилася
Радимир
02.12.2017 03:34:41
Хай там як а ею таки ходять люди. Насправді таких доріжо скрізь не вистачає КАТАСТРОФІЧНО. у таких густонаселених прилуцьких селах як Струмівка, Гаразджа, Прилуцьке, Жабка, Гірка Полонка, Рованці і інші... тільки у Липинах спромоглись зробити тротуар вздовж об'їзної і НАВІТЬ! відгородили його металевим середньопотужним захисним відбійником, що може стримати легковика... в нас новоявленим пердунам першим ділом ненашу якусь машину за півлімона прагнуть проголосувати... а питання безпеки селян навіть і не стоїть... жінки з колясками... бабусі, діти... ходять бідні по тому неприбраному, сто літ непідмітаному узбіччі а поруч шугають багатотонні фури часом під 100км/год... отак і дивем. сором. таке треба будувати ще і будувати і будувати! це називається безпечна придорожня інфраструктура. цікаво як за планом та доріжка об'їзну пересікатиме... сподіваюсь прориють якийсь тунельчик хоч 3-4м шириною...
Реально
02.12.2017 15:26:05
Цей чиновник на свиню схожий! Респект! Дивишся його молоді фото - худощавий хлопчина, тільки став чиновником - жирна свиня. Може там справді корито, але чого тоді швабра Гунчика така худа?
Анонім
17.12.2017 17:49:52
А швабра- це про кого? Натякніть, дуже цікаво.