Водії, які щодня їдуть з Луцька у напрямку Жидичина помітили активізацію будівельників «Луцькавтодор-сервісу» по роботах на велосипедній доріжці, яку в народі вже давно називають «мирчиною». Це пов’язано з тим, що ідейним натхненником проекту велосипедної доріжки, яка мала стати туристичною принадою обласного центру був директор департаменту інфраструктури та туризму Волинської обласної державної адміністрації Іван Мирка. 

Про це «Під Прицілом» повідомив водій Олег.

Прикметно, що за три роки будівництва, доріжка закінчується купами землі й болота та впирається в хащі.

 

Відомо, що будівництво доріжки активно лобіював на той час молодий чиновник часів Революції Гідності, ставлячи амбітну мету з'єднати Луцьк з водним плесом у селі Озерце. Ідейному натхненнику Івану Мирці перший відрізок дороги вдалось збудувати ще у 2015 році. За останніх два роки ця ділянка вкрилась метровими бур’янами та травою, і очевидно що нікому немає до неї діла.

Ось як вона виглядає зараз.

 

Починаючи будівництво, очевидно, «креативному чиновнику» не спало на думку, що хтось ще до повного завершення проекту і передачі його комусь на баланс, повинен про неї піклуватися. Чи знайдеться бажаючий це робити невідомо, адже це потягне з бюджету нові витрати.

Останній факт свідчить про халатне ставлення до своїх обов'язків підлеглого  очільника Волинської ОДА Володимира Гунчика, який очевидно більше думає про те, як освоїти кошти, а не слідкувати за належною експлуатацією та доглядом підпорядкованих йому об'єктів. 

Івану Мирці, чиновнику який фактично відповідає за всю інфраструктуру Волині, потрібно було б попіклуватися самому про об'єкт, на який з обласного бюджету вже виділили майже мільйон гривень. Очевидно, це не дуже його хвилює, тому постає питання чи належним чином він виконує покладені на нього обов'язки. Так, нещодавно на Волині водій вигнав з автобуса сина загиблого АТОшника, за чим теж повинен слідкувати той самий Мирка.

Нагадаємо, своїй посаді "креативний чиновник" завдячує Революції Гідності, яка мала на меті докорінно змінити становище в Україні.

Дивлячись на велосипедистів, які продовжують далі рухатися автомобільною дорогою  створюючи перешкоди іншим транспортним засобам, нехтуючи велосипедною доріжкою Мирки, постає питання чи взагалі вона була потрібна? Можливо, пересуватися бруківкою не так комфортно як асфальтованою дорогою, адже з велосипедної доріжки навіть немає належного з’їзду. 

Чи не стане велосипедна доріжка Мирки ще одним довгобудом і проектом на кшталт «Стіни» Арсенія Яценюка?

 

Можливо, губернатор Волині Володимир Гунчик дасть належну оцінку діям свого підлеглого, а громадськість дочекається від Івана Мирки обіцяної реалізації проекту повноцінної доріжки.