Над покупкою одягу українці довго не роздумують, а от на вибір ноутбука може піти й місяць.

Читайте також: Чорна п’ятниця 2018: як українцям не стати жертвами обману

Дослідники проаналізували  поведінку українських споживачів на прикладі покупок одягу і взуття, телевізорів та ноутбуків та визначили важливість і вплив різних онлайн і офлайн факторів на це, – інформує ТСН.

Дослідження провела компанія IPSOS на замовлення Google серед українців, які використовують Інтернет як канал пошуку інформації перед покупкою.

Одяг і взуття

Дослідження показало, що шлях від рішення до покупки одягу або взуття досить недовгий: майже половина покупок була здійснена протягом дня і 30% протягом тижня.

Українці, які планують таку покупку, активно використовують Інтернет для пошуку інформації.

Серед Інтернет-джерел інформації найбільш популярними є сайти магазинів роздрібної торгівлі та виробників. 32% користувачів використовували пошукові системи для пошуку інформації про товар.

30% покупок одягу і взуття було зроблено в Інтернеті, водночас 39% офлайн-покупців використовували також онлайн-ресурси для вивчення товару перед покупкою.

Кожен третій українець, що купує одяг і взуття, належить до категорії ROPO-покупців (пошук онлайн – купівля офлайн).

Результати опитування показують, що 64% споживачів вважають основним бар’єром, що перешкоджає купівлі товару через Інтернет, відсутність можливості приміряти одяг чи взуття; для 40% респондентів зручніше зайти в найближчий магазин, а 38% хоче отримати товар негайно і не готові витрачати час на очікування доставки.

Переважну більшість (82%) онлайн-покупок було зроблено через веб-сайт і сплачено наперед (59%).

Дослідження показало зростання роль мобільного телефона в процесі покупки, особливо щодо пошуку інформації. Так, третина користувачів (33%) використовували мобільні пристрої для пошуку інформації про продукт, проте використовували смартфон для розміщення замовлення на куплений одяг/взуття тільки 11%.

Важливість мобільного пристрою також демонструє той факт, що 38% покупців використовували смартфон під час візиту в магазин, щоб знайти додаткову інформацію про продукт – здебільшого для порівняння цін.

Смартфон для пошуку інформації про товар українці найчастіше використовують вдома – 84%, і більше половини з них (51%) в ліжку перед сном.

Читайте також: Закрилась одна з найбільших фінансових пірамід: серед вкладників є українці

Телевізори

У категорії телевізорів, 50% покупок було зроблено протягом тижня після вирішення придбати  новий ТВ. Зазвичай покупці телевізорів розглядають кілька брендів перед покупкою, а основною причиною для придбання нового телевізора є бажання “оновити” свої враження від перегляду, а саме – отримати більший екран і більш складні функції.

50% покупців телевізорів починали покупку товару з онлайн-пошуку в Google.

На 2-му місці – консультації безпосередньо в магазині і інформація з сайтів порівняння цін, їх відзначили по 48% опитаних.

На 3-му місці з часткою 44% – сайт виробника телевізора або магазину.

56% покупок телевізорів було зроблено онлайн. Утім, багато з тих, хто зробив покупку офлайн, використовували Інтернет для пошуку інформації – 35% це ROPO-покупці.

Основним бар’єром, що перешкоджає покупці через Інтернет, 49% опитаних назвали відсутність можливості особисто протестувати телевізор.

Ноутбуки

Для більшості покупців вибір ноутбука є осмисленим і раціональним рішенням. Так, для 38% покупців процес вибору ноутбука займає більше місяця, для 22% – від тижня до 30 днів, 21% – від декількох днів до тижня, і тільки для 19% – покупка ноутбука була спонтанним рішенням, прийнятим безпосередньо в день покупки.

Найбільш популярними джерелами інформації про ноутбуки є сайти порівняння цін (51%), пошукові системи (50%), сайти магазинів і виробників (48%).

Трохи більше половини покупок ноутбуків (55%) припадає на онлайн. А частка тих, хто шукав інформацію онлайн і зробив покупку офлайн, склала 36%.

Дослідження показало, що ключовим фактором популярності смартфона для пошуку інформації про товар є зручність і можливість використовувати його в будь-якому місці і в будь-який час – так відповіло більше 70% респондентів.

Але хоча смартфон часто використовується для пошуку інформації, його ще досить рідко використовують для самої покупки. Понад 70% опитаних вважають, що для онлайн-покупок все ж зручніше використовувати інші пристрої.

Як зазначається, дослідження проводили у травні-червні 2018 року, шляхом онлайн-опитування, вибірка – 1200 осіб.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter