Лучани не можуть подати до АТ «Волиньгаз» показники лічильника та розрахуватися за газ онлайн через збій у програмі «Особистий кабінет». Унаслідок поломки користувачі змушені годинами чекати своєї черги у центрах роботи з клієнтами.

Читайте також: У Луцьку перекриють рух транспорту на Володимирській – Червоного Хреста через підозру витоку на газопроводі

Про це стало відомо під час оперативної наради у міській раді 3 серпня, інформує ІА Волинські новини.

Зокрема, Луцький міський голова Ігор Поліщук поцікавився у начальника Луцького відділення АТ «Волиньгаз» Дмитра Бонюка, чому лучани регулярно скаржаться на неможливість додзвонитися до кол-центру підприємства.

«Напевне тому, що лінія перевантажена», – відповів посадовець.

Окрім цього, він розповів, що через збої у програмі «Особистий кабінет» центри роботи з клієнтами приймають людей.

«Ми працюємо з людьми у центрі роботи з клієнтами – приймаємо показники, проводимо оплату за газ тощо. Окрім того, контролери виїжджають за адресами громадян і самостійно знімають показники», – заначив Бонюк.

«Ви – приватна структура з колосальними доходами, адже люди сплачують і за доставку, і за розподіл газу. Я ще можу зрозуміти проблеми з сервісом у комунальних підприємствах. Але ви ж приватна компанія! Невже не можете нормально налаштувати кол-центр для того, щоб люди не мали проблем та не чекали у чергах? Чому б не поставити ще одну лінію у кол-центрі, не посадити на телефон ще три працівники?» – обурився Ігор Поліщук й попросив керівництво «Волиньгазу» якомога швидше вирішити проблему.

На це Дмитро Бонюк відповів, що на підприємстві вже працюють над цим питанням.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook