Лучани не можуть подати до АТ «Волиньгаз» показники лічильника та розрахуватися за газ онлайн через збій у програмі «Особистий кабінет». Унаслідок поломки користувачі змушені годинами чекати своєї черги у центрах роботи з клієнтами.
Читайте також: У Луцьку перекриють рух транспорту на Володимирській – Червоного Хреста через підозру витоку на газопроводі
Про це стало відомо під час оперативної наради у міській раді 3 серпня, інформує ІА Волинські новини.
Зокрема, Луцький міський голова Ігор Поліщук поцікавився у начальника Луцького відділення АТ «Волиньгаз» Дмитра Бонюка, чому лучани регулярно скаржаться на неможливість додзвонитися до кол-центру підприємства.
«Напевне тому, що лінія перевантажена», – відповів посадовець.
Окрім цього, він розповів, що через збої у програмі «Особистий кабінет» центри роботи з клієнтами приймають людей.
«Ми працюємо з людьми у центрі роботи з клієнтами – приймаємо показники, проводимо оплату за газ тощо. Окрім того, контролери виїжджають за адресами громадян і самостійно знімають показники», – заначив Бонюк.
«Ви – приватна структура з колосальними доходами, адже люди сплачують і за доставку, і за розподіл газу. Я ще можу зрозуміти проблеми з сервісом у комунальних підприємствах. Але ви ж приватна компанія! Невже не можете нормально налаштувати кол-центр для того, щоб люди не мали проблем та не чекали у чергах? Чому б не поставити ще одну лінію у кол-центрі, не посадити на телефон ще три працівники?» – обурився Ігор Поліщук й попросив керівництво «Волиньгазу» якомога швидше вирішити проблему.
На це Дмитро Бонюк відповів, що на підприємстві вже працюють над цим питанням.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає