Завдяки старанням Команди студії графічного дизайну Mironenko design Велимченська ОТГ має власний логотип.
Читайте також: Через волинську митницю намагалися провезти 3700 пачок контрабандних цигарок
"В основі бренду Велимченської громади – екологічність, енергія природи та натхнення. В ньому гармонійно поєдналися символи лісу, води, сонця, автори зробили акцент, що громада є колискою пісенності і в центрі логотипу розмістили – соловейка на гілці, який символізує продовження роду, щастя і добро, натхнення і талант. Весь малюнок вміщений у підкову, чим підкреслюється працьовитість краян та налаштовує на успіх. Це поєднання, доносить до кожного з нас: "Велимченська громада – це екологічний простір, динамічна територія працьовитих людей, чистої природи та натхнення", – про це пише голова ОТГ Анастасія Павлович.
Бренд – це не лише лого і слоган, а передовсім певна атмосфера, настрій, культура, впізнаваність. Логотип визначає відмінності та переваги, які сприятимуть ідентифікації громади в Україні та світі, працюватиме на вироблення ідентичності громади, підвищуватиме соціальну та інвестиційну привабливість.
Читайте також: Волинянин від штрафу намагався відкупитися хабарем
"Бренд потрібен громаді для усвідомлення своєї унікальності та створення позитивного іміджу, для промоції громади, реклами місцевих виробників та товарів, залучення інвестицій, туристів, людського капіталу. Це гарантований капітал, що вкладений в майбутнє громади її мешканців", – пише Анастасія Павлович.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
Забродівець
01.03.2020 15:01:34
Бренд потрібен громаді для усвідомлення своєї унікальності та створення позитивного іміджу, для промоції громади, реклами місцевих виробників та товарів, залучення інвестицій, туристів, людського капіталу. Це гарантований капітал,- хороший резерв в наповнення бюджету. тисячі робочих місць та мільйони податків.