14 листопада Верховна Рада проголосувала за остаточний варіант державного бюджету України на 2020 рік, тому вже відомо, які виплати чекають на українців.
Читайте також: Українцям перерахують пенсії у три етапи
Про це повідомляє видання Сегодня.
Згідно з новими соціальними параметрами, закладеними до держбюджету після правок, загальна сума бюджетних коштів, передбачена для Міністерства соцполітики, до другого читання збільшилася на 1,3 млрд грн − до 292,4 млрд. Це на 93,8 млрд грн, або на 47%, більше, ніж в 2019 році (було 198,6 млрд грн). У той же час розмір субвенцій міністерству з держбюджету в 2019 році становив 37 млрд грн, а в цьому році − лише 795 млн. Витрати на саме міністерство, в порівнянні з минулим роком, не скоротилися, але виросли не набагато − з 173 до 177 млн грн.
Прожитковий мінімум з 1 січня становитиме 2027 грн в місяць. Точніше, до такого рівня прожитковий мінімум підніметься з 1 грудня 2019 року і протримається до кінця червня 2020 року. З 1 липня він збільшиться до 2118 грн, а з 1 грудня − до 2189 грн. Таким чином, за рік прожитковий мінімум зросте на 162 грн, або на 8%. Якщо врахувати, що, за розрахунками, інфляція за 2020 рік має скласти близько 5−5,5% (за різними розрахунками), вийде, що добробут людей, що мають доходи в розмірі офіційного прожиткового мінімуму, покращиться на 2−2,5%.
При цьому в остаточному варіанті бюджету як і раніше є доручення Кабміну "вжити заходи щодо наближення в 2020 році розміру прожиткового мінімуму до його реальної величиною, яка може становити орієнтовно близько 4251 грн, з відповідним коригуванням розміру прожиткового мінімуму для основних соціальних і демографічних груп населення" . Влада відзначила, що будуть коригувати цей соціальний показник при наявності економічних успіхів.
Також планується повністю поміняти систему соціальних виплат. В цьому випадку прожитковий мінімум перестане відігравати важливу роль для українців. Міністерство соціальної політики вже розробило проект закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України", яким пропонується "відв'язати" багато соціальні виплати від прожиткового мінімуму. Зокрема, розмір посадових окладів, аліментів, пенсій по інвалідності та різних доплат, допомоги по народженню дитини і при усиновленні, виплати багатодітним сім'ям і т.д.
Крім того, однією з головних обговорюваних тем в Раді були держвиплати при народженні дитини. Зараз цей розмір встановлений законом "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" та становить 41 280 грн. У проекті закону Мінсоцполітики йдеться про те, що розмір допомоги буде затверджуватися законом про держбюджет. А виплачуватися допомога при народженні дитини буде тільки в тому випадку, якщо середньомісячний сукупний дохід сім'ї на одну особу не перевищує 15% розміру такої допомоги, тобто 6192 грн.
Громадяни висловили своє невдоволення з приводу цього закону. Тому в Мінсоцполітики заявили, що вирішили зберегти нинішній механізм − виплачувати допомогу всім, незалежно від матеріального становища.
Читайте також: Працюючим пенсіонерам перерахують виплати
У Мінсоцполітики назвали своїм основним пріоритетом на 2020 рік дітей.
"У цьому році головний кошторис країни формувалася в обмеженості фінансових ресурсів, що не дозволило охопити всі пріоритетні напрямки одночасно. Оскільки наша філософія заснована на принципах адресності та допомоги тим, хто цього дійсно потребує, − ми були змушені зробити вибір. Наш вибір, пріоритет Мінсоцполітики на 2020 рік − діти", − написала в Facebook міністр соцполітики Юлія Соколовська.
Згідно з таким приорітетом до другого читання в держбюджеті було збільшено суми, передані у заставу для виплат на дітей−сиріт та позбавлених батьківського піклування, які виховуються в сім'ях. У порівнянні з 2019 роком сума зросла на 48%. Також з другої половини 2020 року виростуть виплати на дітей з малозабезпечених сімей. Якщо в першому варіанті бюджету розмір виплат передбачався в розмірі 100% прожиткового мінімуму, то в останньому, прийнятому варіанті, на перше півріччя передбачена допомога в розмірі 85% прожиткового мінімуму, а на друге − 130% прожиткового мінімуму. Таким чином, у другому півріччі 2020 року виплати на дітей до 6 років складуть 2317,7 грн, на дітей від 6 до 18 років − 2883,4 грн. При цьому виплати по малозабезпеченості для працездатних осіб складуть 25%, для людей з інвалідністю − 100% прожиткового мінімуму.
У 2020 році планується переглянути вміст "Пакета малюка", однак вартість його залишиться колишньою − близько 5000 грн.
Також в наступному році хочуть запустити нову соціальну програму − оплачувати з бюджету послугу денного догляду за тими людьми, хто цього потребує, в тому числі за дітьми−інвалідами. На це закладається 100 млн грн. Передбачається, що така допомога дасть можливість членам сім'ї інваліда працювати і покращувати своє матеріальне становище.
Читайте також: Стало відомо, якою буде зарплата у вчителів
Розмір мінімальної зарплати в 2020 році залишився таким же, яким був у початковому проекті держбюджету: 4723 грн на місяць або 28,31 грн на годину. У порівнянні з 2019 роком, коли мінімальна зарплата встановлена на рівні 4173 грн на місяць або 25,13 грн на годину, підвищення складе 13%.
Витрати на Пенсійний фонд у 2020 році передбачені в бюджеті у розмірі 172,5 млрд грн. У 2019−му закладали 166,5 млрд. На Фонд соціального захисту інвалідів в поточному році закладено 1,815 млрд грн, в наступному році буде 1,834 млрд грн.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
Вікторія
24.11.2019 13:40:34
Доброго дня, а як ви уявляєте зараз жити на 860 грн з маленькими дітьми? В нашій Україні нічого не зміниться, я працюю офіційно що за первою дитиною, що за другою зараз пішла у декретну відпустку офіційно. Я сплачую офіційні податки нашій державі, а ви починаєте розглядати допомогу при народженні тим хто в цьому потребує(не працюють) де справедливість? Чому ви не розглядаєте збільшити виплату при народженні дитини тим хто дійсно це заробив своєю працею, своїм стажем. Є такі мамочки які просто не записують своїх діток на тат, щоб їм платили домогу, ну ви цього не перевіряючи знову збільшуйте їм виплати. Я просто вшокі. Приходять різні до влади, все тільки обіцяють а як до діла, то голови в пісок. Зарплати собі збільшуйте, а дітки з мамами які наголошую(ПРАЦЮЮТЬ ОФІЦІЙНО І СПЛАЧУЮТЬ ПОДАТКИ РАЗОМ З ЧОЛОВІКАМИ) виживають на 860 грн. Браво
Лилия
01.12.2019 19:30:26
Ну так вы же ребёнка себе рожаете,а не государству! Вам никто ,ничем не обязан ,скажите спасибо что эти 860 грн. выплачивают ,государство согласно помогать ,а не обеспечивать вашего ребёнка !
Анонім
05.12.2019 12:55:26
Для себе кажете то не нада дітей потім наших на війну заберать і там убивать ми не для цього рожаєм а для себе
Маряна
10.12.2019 11:16:45
Це точно
Анонім
16.12.2019 15:31:31
І моя така думка,тоді наші діти нічого Державі не должні сама вивчи вигудуй одінь обуй а потім він повинен іти на війну,ХУЮШКИ ДОСТАЛИ ВЖЕ БИДЛОТА.
Наталія
28.01.2020 23:17:15
Повністю згодна Дуже умні
Анонім
06.02.2020 18:09:24
Підтримую правильно сказано
Альона
16.12.2019 15:23:53
А коли дітей на війну забирають,то чому вони должні Державі ?як ви така грамотна,чи сплачувати податки і т д і т.п.
Анонім
18.12.2019 09:45:01
Как родить - так это "Вы себе рожаете", а за что долг родине отдавать????
Аня
23.12.2019 14:11:26
Так нехай ваші діти ідуть на війну!!! Як у вас язик повертається таке говорити? Я вам бажаю жити на ці сльози і щоб вас потім ніхто не почув,що вам тяжко.
Мар'яна
31.12.2019 01:21:46
Якщо ми народжуємо діток доя себе то чому наші діти мають бути винні державі?чого мають її захищати на війні!крім того як має мама вижити з дитиною на 860 грн?!коли немає ским залишити немовля щоб піти працювати?зате депутати в нас їздять у дорогі відпустки і на дорогих автомобілях!крім того ми сплачуємо великі податки !?то чого на вашу думку держава нам не винна???
Лілія
01.01.2020 12:08:37
Не для держави????!!!А хлопців коли на війну забирають то не для держави???
Анон
03.01.2020 23:10:25
Дать тебе 860 и проживи месяц
Анонім.
07.01.2020 22:06:04
То якщо народжуємо собі і самі стараємось їх поставити на ногі, і нам держава нічого не должна.то чому наші діти державіі должні .і їх приходять із військоматів забирають.
Таня
14.01.2020 20:48:14
Лилия ну вы тоже сказали рожаете для себя, а налоги платить так для государства так давайте вообще не будем рожать, детей рожают для будущего, страны в том числе, у нас и так смертность высокая, а уровень жизни низкий
Анонім
05.02.2020 17:22:41
Ти сука тупа! А податки за що ми плотимо? Закрий своє їбало, коментаторша кончена! Попалась би ти мені в руки, сука, роздер би нахуй, тварь...
W коментар видалено
Анонім
05.12.2019 21:50:08
Я також в шоці. Обіцяли збільшення виплат, але як кажуть «обіцянка—цяцянка». А ще в мінсоцполітиці пишуть, що 2020 в пріорітеті діти. Дадали всім категоріям, і навіть так званим «мамам—одиначкам», а про діток до трьох років не подумали. Я також до декрету працювала, і ця смішна сума мене зовсім не влашьовує, ну просто курям на сміх!
Карласон
15.12.2019 13:28:31
Зачем детям платить? Есть власть которая грабит народ, им все мало вот и не хотят поднимать... Так как им мало будет
Анонім
02.01.2020 21:28:28
Дорогі наші мамочки раніше неплати нічого на дітей іми виросои бодорослі працювали на дітей своііх а відержави требують соромно
Аноним
24.01.2020 12:37:06
Раньше было время и робота люди рабочие места а сейчас
Жарт
10.01.2020 13:27:46
Денег нет,МВФ не дав,хіба Росія поможет при дефолте ,коли приєднаємось ,,,ХІБА НЕ ЯСНО БУЛО? Запаси,які були в казні,тю,тю,тю.
Анонім
08.12.2019 13:13:45
Молодець. Правільне написала.
Ирина
14.12.2019 19:49:21
Я тоже очень возмущена, сделали бы так :работает кто-то из членов семьи, платит стабильно налоги и всё такое, тогда выплата на ребёнка есть, не работает ( как например :цигане, алкаши и т. д) соответственно никаких выплат, так как пользы от них ноль. Несправедливо всё таки
Аноним
29.12.2019 19:53:58
А чоловік навіщо? Не заробля розвидіться, і получатимете більше чим 860 грн
Жарт
10.01.2020 13:29:07
Денег нет ,а які були ,тю,тю.
Жарт
10.01.2020 13:30:43
Денег нет ,МВФ не дали,хіба Росія поможе
Анонім
16.01.2020 21:31:27
Я с вами согласна
W коментар видалено
Людмила
26.11.2019 22:47:45
Добрий день, повністю згодна з Вікторією, як взагалі можна не те що прожити, а вижити на 860 грн/міс, якщо цих коштів вистачає лишень тільки на памперси, чи ви думаєте, що дитину не потрібно одягати і кормити. Спробуйте самі якось прожити на такі кошти, запевняю, їх вам навіть на день мало буде.... І всі так гарно кричать, про те як ми рухаємося "в Європу", та яка блін Європа....Просто жах, дітей шкода, чоловікам потрібно за десятьох працювати, аби забезпечити сім'ю, враховуючи з/п.
Інна
27.11.2019 03:41:26
Знаю одну сім'ю де мама не працювала, а народжувала зразу по закінченню школи одне по другому! Зараз 5 дітей у 30 років! Має чоловіка! Всі діти спільні! Чоловік працює нібито на мінімалку, хоча з/п тисяч 30 на місяць. Вона тепер за новими законами тисяч ще 10 від держави соціальної отримуватиме, бо ж чоловікові то пишуть, що 4 получає! Можна жити на 40 умісяць! А я і чоловік працюємо на державній роботі. Зарплата офіційна! Зараз я у декреті на 860 грн. Тобто його 4 тисячі тепер на трьох! Ми боїмося завести другу дитину, бо нема за що, а оті двоє з дітьми з нас сміються! Ми по 5 років в універах відучились, а вони ніде! Смішно, тільки кому? Владі з нас, з тих, хто щодень біжить на роботу і служить цій державі! Та ви платіть нормальні декретні тим, хто Працює, бо інакше всі виїдуть за кордон!
Тетяна
09.12.2019 07:54:37
Згодна я теж працюю і навіть з декрету виходила раніше і податки плачу
Наталія
10.12.2019 08:32:21
Сумно читати, то народіть п'ятьох, не спіть 10 років поспіль, 10 років какунці по хаті збирайте, а потім пишіть, як ото добре живеться той Жіночці. Коли найбільша розвага, то є наодинці до магазину збігіти, чи коли У Вас дитинка зворіє, то в тієї родини 5 водночас захворіти можуть. Ви коли комусь заздрите, то спершу ДУМАЙТЕ!!!
Анонім
11.12.2019 10:56:38
Вона не через дітей заздрити,а через виплати на них.....
Вiкторiя
10.12.2019 22:15:10
Хто тримае вашого чоловiка за комiр i не пускае йти заробляти бiльше грошей, нiж 4 тис. грн.?
Анонім
12.12.2019 17:35:21
Це точно
Анонім
16.12.2019 08:39:11
Це точно.Сидять на одній точці і заздрять іншим.І інститути в наш час мало що значать.Хочешь жить-умей вертеться.
Анонім
09.01.2020 01:47:20
Тоді якщо я хочу нормально жити то, що мені потрібно робити іти красти? Як це робить наша держава? Чи покидати своїх дітей на рідних і виїхати на заробітки закордон. Бо там гідно оцінюють працю людини? На теперішній час з нинішніми цінами 860 грн то і на памперси не вистачить, щоб купити на місяць.
Ніна
08.01.2020 13:38:39
Ви дородових отримали більше 10 000, а ті що не працюють лише 1800 ,і вам мало?
Олена
13.01.2020 22:32:19
А якщо діти раптом захворіли? Та хворіють дуже часто,і коштів недостатньо навіть тих що заробив батько на роботі... Що тоді? У кожного у сім'ї живуть неоднаково і як можуть... На те це є Влада України щоб допомагати людям,якщо ні то чого на роботу вони ходять? І якщо ми працюємо то з нас із заробітної плати вираховують дуже файну суму,а як допомогти людям яким дійсно варто то казна пуста... Ні мої дорогенькі,наша Україна дуже багата землею але дурна і нерозумна цими олігархами...
Васі
15.01.2020 19:00:43
А чому завидувати тій сім'ї де 5 дітей, що чоловікові пишуть мінімалку? Нехай і ваш чоловік іде на таку роботу де пишуть чотири, а дають наприклад 10.
Аноним
02.02.2020 20:24:24
Зависть никогда к хорошему не приводила.Вы даже не представляете, что значит растить 5 детей.Сколько Бог дал и слава Богу.А вы не бойтесь, рожайте!Я самого меньшего родила в 42, это 5-й ребенок и не жалею.Трудновато, не спорю, но это хороше, когда много детей, а не один единственный.И не надо считать чужие деньги.Это в конце концов не прилично, ведь вы не можете знать всех обстоятельств.
Анонім
04.02.2020 21:54:38
Дорогі українці. Скількі собаці не дай їсти завжди мало. Вам що не дай все не так. Збільшили допомогу на діток, збільшили соціальні, для багатодітних також є виплати. Це не обезпечення громадян України, а допомога. Ви повинні самі себе забезпечувати, а не нити. Вме від вас самих залежить. Да, погано що медицина платна, лікарі, аналізи. Да погано комунальні послуги світло, газ. Ось це проблема а не 870грн. Ви ще на соціальну подайте і будете 3500 отримувати. Вже не помрете.
Анонім
14.02.2020 10:31:26
А ви родіть 5 дітей , прогодуйте і одягніть їх за ті гроші що ваші знайомі отримують,а потім заздріть їм!
Марія
02.12.2019 02:08:39
Народжуємо ми дітей для себе але чомусь їх використовує держава для своїх цілей :як на війну так наших дітей а не своїх чи з інших країн, навчання з дитячого садка вже має ціну більшу чим допомога при народжені а далі школа та інші заклади за які платять батьки.Якщо держава не хоче підтримати з народження,тоді навіщо і їй допомогати!?!
Альбина
04.12.2019 11:16:42
Держава ещё не на гребла себе денег що не могут платить нормальную зарплату и нормальнее детские деньги платят 860 грн уже им даже тяжело поднять хотяб до 1000грн но куда уж они же збеднеют. ПОСТОЯНО обещают но наделают когда уже они нажерутся ими..Депутатам такую зарплату минимальную и 860 грн дитячих чтоби они прожили на такие деньги.Хотела бы увидеть чтобы они делали на нашем месте безсовесние твари!!!За то президенты гребут себе фурами деньги Безсовесние!!
Марина
04.12.2019 12:42:15
Як ви думаєте якщо я одинока з двома дітьми чоловік що один і другий відказався від дітей я проживаю сама і получаю 4 тисячі з копійками і комісія їздить в тиждень два рази то дров мало то ремонт треба робити і дітей вдягнути і взути в школу зібрати в садік а нагодувати нічого я якось викручуюсь а є такі Мамочки які получають більше і купляють телефони короче все для себе а дітям нічого то де та комісія, обідно в том що комісія до таких неїздить, а я дуже сильно люблю своїх дітей і роблю все щоб в них було і щоб вони були шчасливі....
Наталія
04.12.2019 19:52:39
Я в загалі ще до родові гроші не получила, ше дві неділі і буду народжувати. Хоть і все вчасно оформила на 30 тижні. Я вже навіть на після родові не розраховуючи. Головне що на малий бізнес міліарди виділяють
Надія
07.12.2019 10:03:20
Які всі наївні люди хіба Ви бачили чи чули що наша влада будь яка турбується про нас.Ми живемо в країні дураков. Влада для себе все для нас носа а діти наші їм не потрібні.Владо яка Вас мама народила..
Валентина
07.12.2019 15:39:11
Доброго дня. Чому про діток до трьох років не подумали, 860 гривень в місяць на дитину це смішно навіть на памперси не вистачає. Головне що пообіцяли в 2020 підвищити виплати.. Якщо пообіцяли то виконуйте. Ціни ростуть а виплати на дитину ще з 2014 не підвищували
Анонім
28.01.2020 15:28:14
Так я з вами погоджуюся як можна прожить на 860 грн на 3 дитей
Олег
08.12.2019 20:19:39
Доброго вечора, я вважаю що це буде не справедливо якщо не підвищить виплати на дітей до трьох років. Головне що депутати мають шикарні зарплати, а на українських діток виділили копійки.
Маша
08.12.2019 20:22:20
Привіт. Звертаюсь з проханням щоб підняти виплати на новонароджених з 41 тисячі до 100
Максим
08.12.2019 20:23:50
Такими темпами з України всі повиїжають жити за кордон.
Олеся
08.12.2019 20:25:22
860 гривень на дитину в місяць так це смішно Перестаньте вже знущатись з бідних людей
*****
09.12.2019 19:18:19
Підніміть виплати,щоб забезпечити дітей усім потрібним.Адже кожен любить свою дитину і хоче для неї як найкраще.Тож допоможіть батькам у цьому!!!
Віра
10.12.2019 00:17:20
Їм байдуже,їхні діти не обділені так як і самі батьки! ,"Ситий головного Незрозуміє' Зато їхні діти не йдуть захищати Батьківщину! А наші діти захищать!
Анжела
10.12.2019 13:16:28
Для чого виплачувати такі шалені суми? Зараз будуть народжувати більшість тих, кому діти не потрібні, аби тільки гроші отримати. Чому б не додати грошей тим, хто получає тих нещасних 860 грн. Хіба не одинакові потреби на діток? То одним треба по 8333 а другі і на 860 проживуть? Я рахую що потрібно і підняти виплати і тим батькам, які отримують по 860 грн. Чому немає перевірок одиноких матерів? В наш час зараз названих "одиноких матерів" більше чим дійсно одиноких матерів. За що вони отримують допомогу? За те що батько їх дітей проживає спільно зі своєю дитиною та дружиною. А я дійсно одинока мати і отримою 400 грн допомоги, в той час коли псевдо "одиночки" отримують більше 1000 і 2000 тисяч. Де справедливість?
ана
11.12.2019 12:40:42
ДОБРИЙ ДЕНЬ .Нехай всі які голосують депутати не піднімати допомоги при народжені виживуть на 860 грн .Без їхніх корупцій і манінацій на стороні
Анонім
14.12.2019 21:56:33
Дати їм наволочам 860 гривень і халупку нехай проживають на ці гроші та ще змусити купити одяг та придмети гігієни ,,,,в мене 2 синочків одному4,5 а іншому1'5 рочків чоловік заробляє 4200 грн на місяць я звернулась по допомогу малозабезпеченим сім'ям мені відмовили тричі як виживати за ці копійки а по заробітках по пів року на комбаїнах привозить 6_7 тис на місяць і дурять буває взагалі дадуть за пів року10 тисяч і гуляй Ось так нас влада любе що можна купити за ці копійки 4 особам на місяць по 2 пари шкарпеток аш сльози на очах щей кажуть рождаємості нема скоро жодна жінка не захоче народжувати
Наташа
11.12.2019 17:41:36
Я в шоці, як можна прожити на 860 Грн в місяць матері й дитині. Я працююча мама, але не з такою зарплатою, щоб відкласти збереження на роки. Що за постановка питання - для кого народжуєте? Я хочу, щоб моя дитина була захищена державою. Навіть якщо будуть виплачувати мінімалку в місяць, це мінімум щоб купити памперси, одяг, їжу. Якщо хтось народжує дітей заради виплат, то для цього є соц. служби- нехай перевіряють в яких умовах живе дитя і куди спрямовуються кошти.
Юлія
21.12.2019 17:47:18
А як можна прожити з дитиною інвалідом хворою на ДЦП на 2030грн.все лікування платне.в нас государство гавно.
анонім
13.12.2019 11:19:36
про які виплати на дітей ви мрієте. Підняти треба зарплатю до нормальної та вивисти з тіні не офіційну і тоді непотрібно і виплат. А ледарі які живуть за рахунок дітей хай підуть на роботу і нерозповідають що важко виховати 5-ро і більше діток Ваша голова де була коли лягаєте у ліжко.
Наталя
14.12.2019 22:21:19
Так цього ніхто не робить і робити не думає а голова просудствувала але ціни з кожним днем ростуть в гору пока виносили дитя ціни в половину підпускають тоді мозок кипить бо нема стабільності
Анонім
23.12.2019 07:12:29
Виносітть народіть виростуть п'ятеро діток і залиштесь ледарем попробуйте
анонім
13.12.2019 21:54:31
так чого хочете рожайте далі і буде більше.прочитайте бюджет на 2020рік
Олена
14.12.2019 15:37:14
Пидвищить будь ласка допомогу до 3 рокив це абсурд ,шо завиплата коли бутиль молока коштуе 40 грв и памперс 6 грв за штуку так шо матери выбрать кормить детину Чи вливать шановна Владо подумайте про наше поколин
Юлія
21.12.2019 17:45:52
Чого не повисити пенсії діткам інвалідам,у моєї донечки ДЦП,вона не ходить ,все через халатність лікарів.пенція 2000,все лікування платне,на роботу я не можу вийти бо доглядаю за нею,щоб поїхати у реабіляційний центр потрібно 16000грн.де мені їх взяти.абсурт
А
22.12.2019 16:13:27
Безсовісні, вони хочуть, щоб народжуваність в Україні зросла. Да з такими виплатами і цінами, скоро не одна жінка народжувати не захоче, бо прогодувати і одіти дитину просто буде неможливо. Або збільшить виплати, або зменшіть ціни! !!
Аніскін
30.12.2019 15:08:34
Вони наоборот хочуть щоб українці не народжували потрібно зменшити населення
Анонім
02.01.2020 21:43:14
Я думаю так крачеб презедент ті гроші відав сиротам від яких батьки повмерали на війні та зачесьть украііни анетим котрі ходять з бутилками анейдуть працювати
Аніскін
30.12.2019 15:10:41
Їм народжуваність не потрібна тому що потрібно зменшити украінців
Анонім
22.12.2019 20:40:50
всякі є малозабезпечені одні ледь зводять кінці з кінцями і соціалку не отримують бо в них то багато землі чи пай, а інші працюють ніби на мінімалку і отримують соціалку, а краще живуть ніж ті що ходять на роботу з 8 до 5 а то і довше
Е
25.12.2019 21:21:29
Це сльози ці грощи що вони дають 860гр.за ці гроши ми продаем своїх дітей на війну у майбутньому,не хочу не яких грошей,головне щоб дитина була поряд,краще хай видміннять,И ХЕР ИМ А НЕ МОЙ РЕБЕНОК СУКИ ПУСТЬ ПОДАВАТЬСЯ,САМА МОГУ ЗАРАБОТАТЬ!!!
Анонім
29.12.2019 13:30:50
ЗЕЛЕНСЬКИЙ ЗМИНУЙСЯ НАД НАШИМИ ДІТЬМИ .І ПІДНІМИ ДОПОМОГУ ПРИ НАРОДЖЕННІ ДИТИНИ
Кошка
30.12.2019 20:49:53
Володимир Зеленський. Совість майте і свої обіцянки виповняйте! А, то збируться такі матусі як я і рознесуть вашу Верховну Раду щоб необманювали а то розповідають що народжуваність в Україні мала а самі замість того щоб підвищити виплати на дітей до трьох років. Дак вони собі в кармани гребуть. В усьому світі нема таких крошечних виплат. Стидота безсовісна.
Анонім
02.01.2020 21:33:19
Люди ви подуріли презедент вам неробив вам дітей може нехай порошенко змилуєся ато обікрав усю украііну
Анонім
06.01.2020 17:15:14
Читала хтось писав про 5 дітей. І шо там 30 чи 40тис. Так вон. У мене 3-є одного віку майже те саме шо 5. Правильно хтось написав шо хворітимуть то всі, так л любі мої якщо одна в садочку підчепила орві або якись коньюктивіт і т д і т п то всі троє хворітимуть і так по колу поки взагалі не перехворіють всі. А ви про виплати . Про які виплати ви говорите?! Коли щоб добитися від соц служб виплат таких як малозабезпечувана і т д. Ти маєш вислухати те на що вони не мають права це яка ти погана мама бо у тебе троє дітей і вони хворіють часто о магад як це . Або лізуть в твоє життя і морально наплюють тобі в душу принижуючи тебе, хоча їх не має стосуватися живеш ти з чоловіком чи в розводі бо він даун. Бо ніби то мамки в декреті сидять вдома з дітками доглядаючи їх отримують по їхнім словам тисячі г рн, а вони (соцпрацівники) працюють і отримують всього на всього 2000грн. Боже які нещасні. Тебе ніхто не привязав і не заставив там працювати раз уж ти така бідна за 2000 там сидиш. Хєр там правда не сиділа б ти там за 2000грн. Після того случяя не отримую я малозабезп. Виплат. Спокійніше живеться а то як недочикаєшся то зі скандалом. І ще одне тим розумним які пишуть шо треба розраховувати на себе і на чоловіка така вот красавіца коли у тебе більше ніж одна дитина та ще й одного віку і ти без чоловіка бо подала на розвод а дітям лише 3роки давай рідненька спробуй піди на роботу коли дітки часто хворіють бо це не одна дитина, піди зароби коли ні-на кого залишити навіть коли потрібно по продукти з'їздити. Спробуй пройти цей шлях а потім хлопці варішкою своєю яка ти правильна.
Лена
08.01.2020 13:30:14
І чого ж ці по вашим словам тіпа " матері одиначки", і багатодітні получають більше і сидять з чоловіками, а тому що не такі вже і тупі, раз ви не можете взяти в державі те що вам потрібно то не шукайте виних, а беріть своє і байдуже які для цього потрібні методи, те що нас держава дурить ви знаєте і лише написати про це можете, то не сидіть і не піджимайте хвости...Боріться за себе і за своїх дітей бо ніякі заздрісники, а тим паче держава цього не зробить не чекайте що вам подадуть, у нас у всіх давно вмерла совість і не питайтесь наздагнати її дивлячись на когось...
Анна
08.01.2020 20:19:47
Одиночки жевут з мужчинами а соц выплаты добавляют,пускай проверять каждую маму одиночку.
Ліля
09.01.2020 14:46:21
Значить муж такой, как баба, не надёжный
Нат
09.01.2020 13:28:14
Нам 2,5 місяці і ще не виплатили дородові.
Віта
09.01.2020 13:41:58
Чи добавлять які небудь гроші до 1700.Якщо 4четверо дітей багатодітна сім'я, мало забезпечення не получаю,діткі маленькі.
Ліля
09.01.2020 14:43:29
А государство подумало, про мам які після розлучення з 1 річним на руках і як їм виживать
Ліля
09.01.2020 14:48:14
Значит мужчина не надёжный
Ольга
12.01.2020 08:43:55
Доброго дня а на багатодітню сім'ю буде дитячі кошти підвищать кошти на п'ятеро діточок чи ні
Свiтлана
12.01.2020 14:34:21
Я також хочу звернутися,щоб збiльшили виплати з 860грн на дитину до 3х рокiв.В мене четвиро дiток i чоловiк працюэ i нi одну дитину не народжувала заради коштiв,але роблять кращi дороги все iнше,щоб було краще,то збiльшiть i виплати,я хочу кращi умови не для себе,а для дiток.Я не можу покинути цю дитину дома i пiти заробити для ще трьох дiтей кошти.Чомусь хочуть збiльшити виплати 2020 роцi при народженнi,а чому дiтям яким не маэ навiть року до цьої категорiї не вiдносяться.Просто хочеться справедливостi до всiх i кращого життя,але без допомоги держави коли ти чесна людина,яка не обкрадаэ державу важко живеться.Надiюся,що мене буде почути i правельно все вирiшиться.
Юлія
12.01.2020 18:50:50
Я згідна, що потрібно збільшити допомогу на дитину. Я державі сплачую податки протягом 10 років+2 роки в дикреті, не отримаю ніяких субсидій ні допомоги і велика кількість людей так само, чому не збільшити допомогу.Чому сплачуючи мамі 860 грн. Держава думає, що мамі хватить забезпечити дитину і себе, та хотя б дитину.
Альона
13.01.2020 12:13:40
Доброго дня,я теж мати чотирьох дітей,дві старші доньки від першого шлюбу,дві меньші від другого.Майже п'ять років тому я розлучилася з першим чоловіком,ми з дітьми проживали самі,я працювала зарплату отримувала від 3до 4 тисяч,на ці кошти я винаймала квартиру,платила за газ,світло,школу ,садочок,діти також хворіли,а треба було одягнути,взути і нагодувати,батько дітям нічим не допомагав взагалі про них забув. Коли я звернулася про допомогу,мені відмовили мовляв не виходить,ось Вам і справедливість, чиновники не знають як це жити у злиднях і ніколи нас не зрозуміють. Дуже прикро за нашу державу. Хтось згадував Зеленського що він нічого не робить, пробачте мені будь ласка,але те що руйнували роками не може відновитися за пів року,майте терпіння і через деякий час ми побачимо чи дотримається свого слова наш Президент. Удачі всім і хай Вам щастить.
ірина
15.01.2020 22:57:10
А скажіть , будь ласка, чим відрізняється дитина інвалід в сім'ї від дитини інваліда під опікою? Якщо таким дітям під опікою піднімають виплати до 7 тисяч , а я з дитиною на двох лише 3360 чи наших дітей теж не потрібно лікувати.Працювати піти я теж неможу бо дитина потребує постійного догляду а батькові потрібно утримувати всю сім'ю. Соромно поділяти таких дітей де справедливіст?
якушева світлана
22.01.2020 02:47:14
Вітаю я мама. двох дітей чотири і півтора роки одружена . І теж получаю 860гривееь. чоловік працює не офіційно маю коня корову трошки вони нас виручають . але було би лекше жити як би підвищили до 3000хочаб. субсидій не дають за світло приходять великі суми у магазинах такі суми що 5000гривеньбуде мало .
Віталий
23.01.2020 09:58:24
Знайщов програмку, яка атоматично рахує розмір аліментів у 2020 році - https://xn--h1aedhejidki4ho.xn--j1amh/forma-alimenti/
Оля
24.01.2020 02:51:58
Девачки будим надеяца на лудшое у нас в селе совсем работи нет не живйом а виживаем терпениэ всем наш призидент абизателно найдйот решениэ зеленский везде навидйот парядок
Ірина
24.01.2020 11:22:38
Я багатодітна мама минулого року на 3 діток як малозабезпечена отримувала 4700 грн. Потім в квітні вмене зявилося на світ четверте немовля. Уряд за третю і четверту дитину почав доплачувати по 1700 грн. Через це щоб до 4700+1500 за четверту дитину уряд врізав мені 1500 грн. пояснили мені в соцлужбі це тим що йде доплата по1700+1700. Тобто тепер як малозабезпечена я отримую 3300 грн на четверо діток+ 3400грн до 6 років за двоє менших. І де справедливість. Я ще є і одинока матір але мені кажуть що і так доходи великі 7500 на 5 душ то як одинока допомога невиходить… Діти різного полу , одягнути, взути, нагодувати, ми не живемо а виживаємо, батько дітям недопомагає нічим, додаткових доходів немає ніяких...От так держава підтримує наших дітей...
Аноним
24.01.2020 12:41:27
Я тоже многодетная мать и малоимущих я не получила
Лариса
25.01.2020 15:39:59
Я полностью согласна с Викторией,как можно рожать в этой стране?Я сейчас на 3 мес.беременности и уже откладывают деньги!Мы работаем платим налоги и т.п,а в замен даже рожать боимся,потому что прожить с ребёнком на 860грн. это же не возможно,когда упаковка памперсов 300 грн.,а кашки,а одеть,а самой что-то поесть,это кошмар,а потом ещё и на войну заберут!Эо кошмар,люди меняли власть чтобы что-то поменялось в жизни,а взамен цены ростут,а всё остальное на месте!Депутаты вы попробуйте с детьми прожить на такие суммы,вам мало 80 тыс. грн. зарплаты на мес.,что говорить об обычных гражданах.....Это истребление нации.....
Анонім
28.01.2020 15:31:33
Я теж багатодитна мама но ми з чоловиком не розписаниє у нас 2 спильних дитей а 3 не от нього я шитаюся як мати одиночко но не получаю я цих грошей
любов
06.02.2020 07:51:44
Я одинока мати в мене двоє дітей 12 і 4 роки і получаю на них 1108грн на двох,а у нас в селі теж є мати одиночка тіпа бухає діти голодні грязні і вона на них получає що місяця пошти 8000 тис грн де справедливість скажіть куди дивиться держава.
Світлана
06.02.2020 21:33:04
Я заце щоп збільшели гроші при народжені дитини
Жанна
06.02.2020 23:58:50
А взагалі збільши виплати при народженні дитини У 2020 році Чи це були просто балачки
Ніна
12.02.2020 11:55:10
Язалишилася одна і шестеро неповнолітніх дітей. Допомога від держави 1700 грн.Усі за нашу сімейку маленьку забули.Живіть як хочете це нікого не стосується........
Ніна
12.02.2020 12:07:43
я мама 7 дітей маю допомогу від держави 1700 грн . Син навчається в универі ---- 5 школярів . Нікому ми не потрібні живемо в забитому селі де немає роботи . нікому ми не потрібні це нікого не стосується
Олена
14.02.2020 19:30:43
Я мама 5 діток дитину інвалід плучаємо дуже мало а держава обіцяла що піднесе по 1700 до 16 років де та обіцянка