Водночас держава веде діалог з інвесторами щодо розвитку доріг на умовах концесії, заявив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Читайте також: Назвали ціну платних доріг в Україні, серед яких і траса «Ягодин-Ковель-Луцьк»
Він спростував поширену деякими ЗМІ інформацію щодо будівництва шести платних автобанів, пише ТСН.
«У жовтні 2020 року Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Світовий банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні презентували Першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі», – уточнив Кубраков.
Зокрема, йдеться про 6 ділянок доріг загальною протяжністю 1 500 км, які були відібрані для потенційних пілотних проєктів: Харків – Дніпро – Запоріжжя, Бориспіль – Полтава, Херсон – Миколаїв, Київ – Житомир – Рівне, Ягодин – Ковель – Луцьк, Дніпро-Кривий Ріг – Миколаїв.
«У рамках цього проєкту плати за проїзд не буде. Внески інвестора компенсуватимуться з державних коштів. Тобто, фактично, йдеться про своєрідний формат оплати частинами, який у світі більше відомий як «availability payments» або «плата за доступність», – пояснив міністр.
Читайте також: Трасу «Устилуг-Луцьк-Рівне» розширять
За його словами, державі такий проєкт гарантує швидке оновлення доріг, а інвестору – довгострокові прибутки, адже він отримає контракт на утримання дороги протягом наступних 20-25 років.
Наразі в Україні немає жодної дороги загального користування, яка побудована за кошти приватних інвесторів. Водночас у розробці є два проєкти: будівництва дороги Стрий – Мукачево і Краковець – Броди – Рівне. Формат співпраці – державно-приватне партнерство чи концесія – ще не визначено, уточнює Кубраков.
«І вкотре нагадую, адже наша позиція тут незмінна – дороги «Великого будівництва» ніколи не будуть платними», – підкреслив міністр інфраструктури.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає