Kyivstar, Vodafone та lifecell кардинально змінюють тарифи. Якщо протягом двох тижнів оператори не повідомлять про зміну тарифу, АКМУ стягне з них штрафи.
Читайте також: Київстар відмовляється від безлімітних тарифів
Трійка найбільших операторів мобільного зв'язку в Україні Kyivstar, Vodafone та lifecell зобов'язані в найкоротші терміни переглянути тарифні пропозиції та відмовитися 4-тижневого розрахункового періоду.
Про це повідомили представники Антимонопольного комітету України, який розпочав перевірки законності таких дій з боку мобільних операторів.
Якщо протягом двох тижнів оператори не повідомлять про зміну тарифу, АКМУ стягне з них штрафи.
Читайте також: Стартувало перенесення мобільних номерів: як це працюватиме та скільки заплатимо
Вердикт з цього питання оголосять 15 квітня.
Як відомо, з серпня 2018 року вся "велика трійка" почала переводити значну частину своїх тарифних планів на чотиритижневий період тарифікації (28 днів).Таким чином, у підсумку за рік українці сплачують за "місячний" пакет послуг не 12, а 13 разів.
А до цього абонентська плата нараховувалася за календарний місяць — 30 або 31 день.
2 листопада Антимонопольний комітет відкрив справу проти компаній, оскільки вбачає в діях ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.
Kyivstar, Vodafone і lifecell пояснювали зміну тарифів тим, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлено щодо терміну "абонентська плата", а нові тарифи підпадають під іншу різновид оплати — "плата за пакет послуг". А значить нормативні обмеження не повинні на неї поширюватися.
Зазначимо, оператори законодавчо не мають права встановлювати чотиритижневий термін, це вважається недобросовісною комерційною практикою.
Коментарі
Олег
28.03.2019 21:32:51
вся біда в тому, що "комітет" це побачив перед виборами
Семен
28.03.2019 22:13:04
Вони краще заплатять штрафи і за місяць відіб'ються всі штрафні санації на невиправдано збільшених тарифах.. оператори у всі тарифи пхають збільшені Мб інтернету, як виправдання збільшення ціни пакету, в той час коли всюди нас оточує вайфай..
Олексагдр
29.03.2019 00:42:04
Якщо я слатив пакет послуг і не використав їх, чому вони анулюються на початку місяця? Я маю право використати їх коли забажаю, вони вже проплачені.
Артемий
29.03.2019 03:35:39
Справа в тому що вони це роблять гуртом одразу - монополія. Але не один рік вони до цього йшли, а народ не має можливості ні суперечити ні мати особисту думку як наприклад у Франції. Це все невтомно тече від Петра Першого, який переписав нашу культуру і спадщину. Та ми все не втямимо що ми вільні "Оукраїнці" а не поддані императора московского ісконі не існуючого княжзтва, яке придбало владу тільки завдяки примхам монголького ига, зрозуміло заради якої мети. Іго зникло та ми ще століття платили дань хану. Іго зникло та ми ще досі живем і терпимо на користь чужим примхам, зрозуміло заради якої мети. Тільки горделива гідність не дозволить нам расплющити очей щоб бачити світ та шлях. Тут винна не влада, а бревно в оці, яке ми не дозволяємо Христу вийняти, бо горделива гідність зазнає поразки. І ми лишаємось в темряві зрозуміло заради якої мети. Так легко оманитися и піти лихим шляхом зрозуміло заради якої мети. Чи не вже ти не відчуваєш біча, вже й бревно вийнято, і все зрозуміло, і гідність підняли на національний рівень, то що ще треба. Залишилось зробити висновок, а з висновку дію - повернути (ся) на правий шлях, хоча б зійти кривого шляху, тоді буде і Україна вільна і ми вільно, а спільномовним залишиться тільки заздрить та лікті кусать, що не зійшли з кривого шляху. Та скільки ж нам ще їх чекать не вічність?
українка
29.03.2019 06:30:11
Київстар майже подвоїв тариф-з 75 до 115! як таке може бути? з якої таке високе подорожання? тарифи міняють по своему сенсу!
Артемий
29.03.2019 08:22:12
Безвихідних обставин немає.
Юрій
29.03.2019 09:41:57
Чому я повинен переплачувати? Повинно бути 2 варіанти, або оплачуєш термін надання послуг і користуєшся без обмежень, або ж оплачуєш певну кількість послуг і використовуєш без обмежень у часі!
Юра
29.03.2019 21:13:44
Лайф підняв тариф з 75 до 175 гривень по моєму тарифному плані, це просто жесть!!
Ігор
30.03.2019 14:22:04
За Лайф я промовчу, бо якість послуг мене задовольняє. Хоча піднялася дійсно дуже сильно. Я навіть на цьому грунті взяв собі київстарівський пакет "Максимальний безлімітний". Пропонували дуже якісний зв'язок (вони ж ПЕРШІ з якісним 4Ж, як рекламують постійно), дві картки - для телефона, та для планшета, 155 грн. (проти 175 грн. в Лайфі). Але не тут то було. Лайф навіть в якомусь мухосранську має 3Ж. В Києвстарі, який вихваляється 4Ж, ледве 2Ж працює. За 70 км від Києва неможливо використовувати ті довбані послуги, за які вони беруть шалені гроші. Скільки я не писав до тих ботів, толку ніякого. Чекайте на покращення і все. Дуже шкода, що я не можу сказати аналогічно про оплату. Теж би сказав, чекайте покращення оплати, зараз труднощі. Мало того, згідно ліцензійних умов, Київстар зобов'язаний забезпечити 3Ж покриття до 2021 року. Мене це вбило взагалі. Я питав впродовж півроку коли ж покращиться зв'язок, і мені таке видали. Тож, формують тарифи згідно заявлених в рекламі параметрів, а в житті вони не відповідають дійсним. За що тоді платять абоненти??? Я так розумію, що Київстар, щоб не залучати інвестиції, бере їх просто у абонентів. За рахунок завищеної за неіснуючі послуги гроші, намагається виконати ліцензійні умови. Шахраї одним словом.