Лучанка скаржиться на послуги національного оператора "Укрпошта", вказуючи на відмінність між тарифами на  відділенях та офіційному сайті компанії.

Читайте також: У відділеннях Укрпошти можна буде розраховуватися карткою

Про це пише Anna Palazhchenko у групі "Луцьк BLACK LIST (куди в Луцьку звертатися не варто)" на Faсebook.

"Укрпошта – державне підприємство, більш того – національний оператор. Але після зміни управління в 2017 році це стало місцем, де вас цинічно обманюють з приводу тарифів і послуг, де інформація на сайті і від служби підтримки клієнтів дуже відрізняється від місцевих відділень, операторів і їх керівництва", – йдеться у дописі.

"У всіх відділеннях зараз дуже великий план на щоденні прибутки, і операторів примушують замовчувати деякі тарифи. Також оператор без вашої згоди може додати в чек пару послуг, які не є обов'язковими. Доказати щось усно чи письмово неможливо, вони нічого не бояться, бо їх начальство в курсі махінацій.
Тариф Універсальний є (проста посилка), і його не можуть видалити, так як це Держтариф", – пише Анна.

За її словами київське керівництво і регіональне начальство на всіх рівнях незаконно уже 8 місяців намагається приховати цей тариф, просуваючи свої нові розрекламовані тарифи Стандарт і Експрес. Більш того, в деяких містах вже стандарти не відправляють, а змушують висилати тільки по Експрес тарифу, який є найдорожчим.

Читайте також: Ірина Констанкевич обурена жалюгідним ставленням до людей на "Укрпошті"

"Цей цинічний обман українців триває, керівництво ніяк не реагує на скарги, т.к їм дуже потрібні гроші на 100–300 тисячні зарплати київського керівництва і дорогу рекламу", – пише жінка.

"Починаючи з 2018 року тарифи подорожчали ще 2 рази, і оператори почали додавати платну послугу оцінювання посилки, це додатково +2.50 грн до суми. І що смішно – оцінюють посилку в 1 гривню, тобто при загубленій посилці ваша компенсація – 1 грн. Ця послуга оцінювання – за бажанням клієнта, і мені цю інформацію надають служба підтримки клієнтів Укрпошти і офіційний сайт. В реалі всі оператори відділень обманюють, що без оцінювання система не дає завершити операцію", – вказує на недоліки Анна.

"Я вважаю ці махінації і обман дуже принизливий для громадян, тому я 
рекомендую не словами а ділом захищати свої права. Тільки офіційні скарги в комітет з прав споживача, антимонопольний комітет, поліцію і суд", – підсумовує автор допису.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter