У Луцьку приберуть рекламу, яка псує зовнішній вигляд та естетичну привабливість міста.

Читайте також: У місті на Волині знову з'явилася заборонена реклама наркотиків

Про це йшлося під час пленарного засідання чергової 62-ої сесії Луцької міської ради сьогодні, 25 вересня.

З метою реалізації заходів із впорядкування розміщення, виготовлення та проектування зовнішньої реклами, удосконалення зовнішнього вигляду, міська рада затвердила Концептуальні основи порядку розміщення та розвитку зовнішньої реклами у місті Луцьку.

Згідно з затверджених основ у Луцьку з фасадів та вікон будинків приберуть рекламу, яка псує зовнішній вигляд та естетичну привабливість міста. Також забороняється розміщення реклами в межах заповідника, а саме у Старому місті. Крім того, місто поділили на зони, до кожної з яких є певні вимоги та правила використання реклами.

"Попередній документ про висівки та рекламу був прийнятий у такому вигляді і таким чином, що реалізувати його неможливо. Прийняття цього документи створювало передумови для дуже швидкого і оперативного оскарження рішень Луцької міської ради і відповідно їх блокування.

Зараз розроблений новий документ, запущена регуляторна процедура по впорядкуванню вивісок, які у нас в жахливому стані: великі, малі, різних кольорів.

Перед прийняттям концепції, ми провели "круглий стіл" з підприємцями і вони розуміють, що ця реклама псує зовнішній вигляд. Їх було біля 20.

З завтрашнього дня ми беремо цю концепцію і йдемо по підприємців. Адже вони мають розуміти, що не можна просто користуватися містом і заробляти гроші, а потрібно щось і вкладати. Неважливо, це торговий центр, чи магазин. Подивіться на "Караван", там немає живого місця від реклами. І люди не розуміють, що розміщуючи рекламу і заклеюючи будівлю, вона перестане працювати.

Наше місто має повернути собі місто обличчя. З рекламою у місті потрібно навести лад або демонтувати", − прокоментував радник міського голови Ігор Поліщук.

Прийняття Концептуальних основ стало необхідним, оскільки за останні роки відбулося інтенсивне зростання ринку реклами, що призвело до перенасиченості центральної частини міста і проспектів низькоякісними рекламними засобами. Крім того, дуже повільно йде процес оновлення рекламних конструкцій. Частина з них перебуває в експлуатації багато років, має застарілий дизайн, ненадійну конструкцію, не відповідає сучасним естетичним вимогам організації міського просторового середовища.

Читайте також: У Луцьку демонтують незаконні рекламні конструкції

На сьогодні найнасиченіші рекламою є проспекти Волі, Соборності, Президента Грушевського, вулиці Лесі Українки, Винниченка, Конякіна, транспортні розв'язки на вулицях Карпенка-Карого, Єршова, Набережній, Гордіюк, Володимирській.

Концептуальні основи з однієї сторони повинні стимулювати розвиток сучасних конструкцій, а з іншої − посилювати контроль за використанням і розміщенням реклами у місті.

Відеоекрани, скролери, лайтпостери із скролінг системами, світлодіодні ЛЕД-екрани, пілони, пілари гармонійно поєднаються в сьогоднішньому міському просторі.

Читайте також: У Луцьку демонтують незаконну рекламу

Отже, згідно цих основ, місто поділили на чотири зони, до кожної з яких з певні рекомендації стосовно розміщення реклами:

Зона А (територія в межах історико-культурного заповідника міста), де не передбачається розміщення зовнішньої реклами;

Зона Б  (територія центру міста), де не встановлюються нові наземні великорозмірні носії реклами на центральних проспектах і вулицях: вул. Винниченка, пр. Василя Мойсея, пр. Президента Грушевського (крім кільцевої транспортної розв’язки, дотичної до зазначених вулиці та проспектів), пр. Волі з прибічними вулицями, пр. Перемоги, вул. Шевченка (до повороту на вул. Франка), вул. Богдана Хмельницького, вул. Лесі Українки з прибічними вулицями, вул. Ковельська (до повороту на вул. Набережну), майдан Привокзальний, майдан Театральний, майдан Київський, майдан Братський міст (крім можливого встановлення відеоекранів з рекламним полем до 12 кв. м. включно);

Зона В (територія багатоквартирної житлової забудови), де дозволяється максимальне розміщення малорозмірної реклами (типу "лайтпостер" тощо), скролерів, відеоекранів і т.п;

Зона Г (територія житлових, садибних та промислових масивів на виїздах з міста), де можливе розміщення різних видів наземних засобів зовнішньої реклами у відповідності до Схем.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook