У комунального підприємства "Луцькводоканал" з’явиться сучасний сервісний центр для обслуговування клієнтів.
Читайте також: В Україні під загрозою підготовка до опалювального сезону
Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомив перший заступник Луцького міського голови Григорій Недопад.
За його словами, у центрі жителі Луцька зможуть подати показники та отримали усю необхідну інформацію.
Читайте також: Абонплата на всі комунальні послуги чекає на українців
Окрім цього лучани матимуть змогу використовувати і дистанційну форму обслуговування.
Центр планують розмістити в одному зі спальних мікрорайонів Луцька, куди буде зручно дістатися усім мешканцям міста.
У сервісному центрі запровадять послугу "все одразу", яка забезпечить можливість документального оформлення під ключ додаткових платних послуг та робіт за типовими договорами-підряду, СМС-інформування клієнтів, обмін документами через електрону пошту споживача, можливість безготівкової сплати за будь-які послуги через платіжні термінали.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає