У комунального підприємства "Луцькводоканал" з’явиться сучасний сервісний центр для обслуговування клієнтів.

Читайте також: В Україні під загрозою підготовка до опалювального сезону

Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомив перший заступник Луцького міського голови Григорій Недопад.

За його словами, у центрі жителі Луцька зможуть подати показники та отримали усю необхідну інформацію.

Читайте також: Абонплата на всі комунальні послуги чекає на українців

Окрім цього лучани матимуть змогу використовувати і дистанційну форму обслуговування.

Центр планують розмістити в одному зі спальних мікрорайонів Луцька, куди буде зручно дістатися усім мешканцям міста.

У сервісному центрі запровадять послугу "все одразу", яка забезпечить можливість документального оформлення під ключ додаткових платних послуг та робіт за типовими договорами-підряду, СМС-інформування клієнтів, обмін документами через електрону пошту споживача, можливість безготівкової сплати за будь-які послуги через платіжні термінали.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter