Чинний президент Петро Порошенко, незважаючи на те, що не подав документи до ЦВК, активно продовжує вести передвиборну агітацію на території України, залучаючи до неї мільйони українців, які бажають на цьому "заробити".
Читайте також: Як низько: російськомовні бабусі "за гречку" агітують голосувати за Порошенка (відео)
Як повідомлялося раніше, у Луцьку активно проводять агітаційну роботу під виглядом соціологічного опитування. Пересічним громадянам ставлять, ніби-то, звийчайні запитання для дослідження, але насправді нав’язують за кого людина має проголосувати.
Дана система агітації шириться не тільки в містах, але уже й дійшла до сільських населених пунктів, де громадяни менш обізнані у підступній схемі та вважають, що подібного роду анкетування дозволяє більш детальніше показати, що саме зробив для України Петро Порошенко, та за які заслуги за нього можна проголосувати. Найбільше таке анкетування впливає на людей похилого віку, адже вони, у переважній більшості, голосують за того, кого їм нав’язують.
Додамо, що система анкетування дійшла і до Горохівського району, куратором якої є керівник районного осередку партії БПП "Солідарність", бізнесмен та підприємець Володимир Линчук.
Як стало відомо журналістам "Під Прицілом", Володимир Линчук проводить передвиборні збори у гостинному дворі "Злагода", власником якого він і є. Під час цих зборів, чоловік залучає до своєї когорти охочих "підзаробити" та дає вказівку кому, як і скільки людей потрібно опитати за день, у такий спосіб загітувавши проголосувати за Порошенка. Подібне анкетування у сільській місцевості зорієнтоване на пенсіонерів, які легко піддаються впливу маніпуляторів.
Володимир Линчук
Читайте також: Сувенірчик за липову анкету: журналіст викрив нахабну схему агітації виборців Порошенком
Проте, є і інша сторона медалі: незважаючи на подібні схеми, до сіл стали навідуватись і представники Луцьких осередків, які впливають на людей іншим чином.
Завітавши до того чи іншого обійстя в селі, "міські" агітатори не проводять ніякого соціологічного опитування. Вони просто розповідають селянам про "найкращий їх вибір на президентських виборах" – Петра Порошенка. Проте, у таких діях присутнє одне "але" – "міські" агітатори зосереджені на молодому поколінні, яке важче переконати, а думку людей похилого віку вони до уваги не беруть і навідріз відмовляються "витрачати на них час", пояснюючи це тим, що "ви, пенсіонери, стоїте за колишню владу і нема сенсу пояснювати вам "плюси" роботи чинного "гаранта"".
Зокрема, знайшовши "жертву" – молоду людину, агітатори запитують у них про їхнє ставлення до безвізу, вступу у ЄС і НАТО, перспективи навчання у вузах країни і багато інших питань, які цікавлять представника цього віку. Після "опрацювання" потенційних виборців, агітатори залишають газету "Солідарність", у якій прописані усі "плюси" роботи, зроблені за час президентства Порошенка, яку переважно читають пенсіонери.
Читайте також: "Активістів" від Порошенка, які беруть участь в соцопитуваннях, кидають на "бабки"
Тож, провівши за день агітацію "з двох боків", штаб Порошенка залучає до себе більше громадян. План, по "обробці" і людей старшого покоління і молоді у селах добре спрацьовує, адже після таких агітаційних зборів люди стали більше вірити в "сили" "гаранта" і розуміють, що кращого ніж він уже не буде. Проте, ніхто не задумується над тим, що Петро Порошенко ще не подав документи до ЦВК та найголовніше не оприлюднив своєї передвиборної програми, яка може складатися із позицій, що не співпадають із озвученими агітаторами.
Окрім того, як стало відомо, громадянам, яким вдастя "забити баки" та загітувати проголосувати за Петра Порошенка, будуть пропонувати невеликі кошти, аби остаточно завербувати людину і отримати її голос.
Віталій Іщук
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає