Лучани вже з травня будуть отримуватимуть один рахунок за спожиті тепло, гарячу та холодну воду, вивіз сміття.
Читайте також: Затвердили графік подачі гарячої води у Луцьку
Про це йшлося 22 квітня під час засідання постійної комісії Луцької міської ради з питань генерального планування, будівництва, архітектури та благоустрою, житлово-комунального господарства, екології, транспорту та енергоощадності, – передає ІА Волинські новини.
Нагадаємо, на початку квітня виконком розглянув питання Про інформаційне забезпечення єдиної системи обліку оплати за житлово-комунальні послуги. Тому незабаром лучани отримуватимуть єдиний рахунок за послуги «Луцьктепла», «Луцькводоканала», «Луцькспецкомунтранса».
Директор Муніципального сервісного центру Денис Бутолін розповів, що завдяки зведеній квитанції вдасться робити перехресні звірки щодо відповідності кількості прописаних людей у помешканні до кількості тих, хто реально там проживає, адже вартість послуг цих трьох підприємств напряму залежить від кількості зареєстрованих осіб.
Також ідеться про можливість електронного листування в особистому кабінеті, можливість нарахування пені, розширення географії пунктів прийому платежів на всі наявні системи, зокрема термінали.
«Одна з ключових переваг – споживач зможе в одному місці, в одному кабінеті або в мобільному додатку подати показники всіх лічильників, тобто електроенергії, газу, гарячої та холодної води. Також запровадження нової системи призведе до зменшення витрат комунальних підприємств і департаменту соціальної політики, які користуються платними послугами щодо даних по прописці і боргах. Хоча веденням реєстру прописки займається департамент міської ради, а остання є засновником комунального підприємства, тому дані можна брати напряму (це було рішенням виконкому)», – зазначив Денис Бутолін.
Читайте також: "Новий формат роботи": з боржниками за воду в Луцьку працює спецкомісія з юридичним супроводом
Як акцентував, не всі споживачі користуються електронними сервісами, тому їм потрібно все пояснити на папері.
«Ми хочемо друкувати єдиний паперовий рахунок із QR-кодом, у якому все буде розписано. Ми хочемо в майбутньому залучити також енергетиків і газовиків, – сказав він. – Також в особистому кабінеті буде можливість оплатити послуги садочку, штрафи від муніципальної варти, бюджетні платежі».
Нововведення збільшить рівень оплати, зменшить дебіторську заборгованість, збільшить поінформованість населення і дозволить стандартизувати роботу комунальних підприємств.
За словами Дениса Бутоліна, у споживачів не виникатиме жодних труднощів, адже фінансові установи вже поінформовані про зміни. Прийшовши, наприклад, до банку, аби оплатити комунальні послуги, споживачу буде достатньо назвати свою адресу.
Єдину квитанцію за послуги «Луцьктепла», «Луцькводоканала», «Луцькспецкомунтранса» лучани отримуватимуть уже з 1 травня.
Директор КП «Луцькводоканал» Віктор Гуменюк додав, що комунальні підприємства вже давно працювали над єдиною квитанцією, аби зекономити витрати на друк рахунків. Як наголосив, нововведення повністю відповідає чинному законодавству.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає