Невдовзі лучани отримуватимуть єдиний рахунок за послуги "Луцьктепла", "Луцькводоканалу", "Луцькспецкомунтрансу".
Про це стало відомо під час засідання виконавчого комітету Луцької міської ради 7 квітня, пише ІА Волинські новини.
Читайте також: В Україні тариф на електроенергію може збільшитися удвічі
На розгляд винесли питання Про інформаційне забезпечення єдиної системи обліку оплати за житлово-комунальні послуги.
Як розповів директор комунального підприємства "Луцькводоканал" Віктор Гуменюк, з метою якіснішого обслуговування громадян у 2020 році було відкрито на базі підприємства Муніципальний сервісний центр, мета якого – створення єдиного центру обслуговування, впровадження сучасних розрахункових методів, інформування тощо.
Читайте також: Річна ціна газу для населення буде діяти з 1 травня: що зміниться (документ)
"Враховуючи, необхідність уніфікації подання, аби люди не губилися в різних особистих кабінетах, ми це започаткували. Зараз маємо єдиний центр обслуговування, який досить потужно себе зарекомендував. Однак при нарахуваннях, обслуговуванні є необхідність володіти інформацією про кількість зареєстрованих осіб у тому чи іншому помешканні, оскільки на це впливає нарахування по "Луцьктеплу", "Луцькводоканалу", "Луцькспецкомунтрансу". Також це впливає на порядок і швидкість надання консультацій із позиції пільг і субсидій", – сказав Віктор Гуменюк.
Тому, оскільки реєстр територіальної громади знаходиться в міськраді, комунальним підприємствам потрібна співпраця з органами міської влади.
"Відповідно до цього рішення ми отримуємо можливість швидко та якісно обслуговувати наших споживачів, а також надавати сучасні розрахунки", – зазначив директор водоканалу.
Додав, що в рамках цієї уніфікації вдасться спростити та здешевити надавачам комунальних послуг окремі витрати, адже один універсальний адміністратор зможе обслуговувати кілька підприємств, тому можна буде зекономити на персоналі, друці рахунків і т. д.
"В кінцевому результаті ми отримаємо єдиний рахунок житлово-комунальної сфери. Можливо, згодом підтягнуться і приватні структури", – пояснив Віктор Гуменюк.
Як акцентував міський голова Ігор Поліщук, сьогодні місто рухається в напрямку спрощення отримання послуг комунальних підприємств мешканцями громади.
"В одному Муніципальному сервісному центрі зібрані консультанти "Луцьктепла", "Луцькводоканала", "Луцькспецкомунтранса", інших структур. У одному місці людина може отримати відповіді на всі питання, які турбують її у житлово-комунальній сфері. Так само це відбуватиметься щодо оплати рахунків і всього іншого", – сказав він.
Члени виконкому підтримали проєкт рішення.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає