Тотальна більшість замовних матеріалів в інтернет-виданнях за липень припала на УПЦ Московського патріархату і партію "За життя".
Читайте також: Патріарх Філарет пропонує Московському патріархату змінити назву
Передає 24 канал.
50% з них стосувалися діяльності Української православної церкви Московського патріархату та Російської православної церкви.
Читайте також: В УПЦ МП просять вірян протестувати проти автокефалії
42% джинси були політичними, 8% стосувалися комерційних компаній.
Основні замовники онлайн джинси серед політичних персон і партій: “За життя” і Медведчук – 30%, Юлія Тимошенко й Олег Ляшко – 7%, Борис Філатов й Анатолій Гриценко – 6%.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає