Не минуло й двох тижнів від дня оприлюднення провокативного кліпу на пісню "Е, бой", як гурт "Время и Стекло" може святкувати його чималі перегляди в мережі.
Читайте також: Потап, MOZGI, "Время и Стекло" та Michelle Andrade записали разом модний саундтрек до комедії Горбунова
Як відомо, 31 травня підопічні Потапа презентували новий гарячий кліп "Е, бой". Зірки приміряли спокусливі образи, а солістка колективу Надія Дорофеєва сексуально займалась спортом, лежачи на спині.
Провокативні кадри зірвали мережу: за 12 днів відео переглянули понад 10 мільйонів користувачів YouTube. Такий успіх гарячого треку – не дивина, адже слова пісні запам'ятовуються після першого перегляду ролика, а запальний ритм змушує підтанцьовувати.
Читайте також: Надя Дорофеєва проміняла "Время и Стекло" на "Квартал 95"
Про успіх нового кліпу написала Надія Дорофеєва, яка звернулась до прихильників зі словами подяки.
"Е, бой" – 10 мільйонів переглядів. Навіть більше! Дякую! Вітаю всю команду Mozgi Entertaiment та звісно Таню Муіньо (режисера кліпу)", – написала Надія Дорофеєва, додавши фрагмент відео.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає