Найчастіше українці скаржаться на якість придбаної побутової техніки, одягу та послуг ЖКГ, а найбільше порушень стосуються відсутності правдивої інформації про продукцію або продавця.

Читайте також: Назвали спеціальності, хто в Україні заробляє найбільше

Про це повідомила голова Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Владислава Магалецька, передає УНІАН.

«У сфері торгівлі найбільше скаржаться після придбання побутової техніки, телефонів, одягу та взуття. У сфері послуг серед лідерів за скаргами – житлово-комунальні послуги та здійснення гарантійного ремонту», – написала Магалецька.

Вона зазначила, що майже дві третини всіх порушень стосуються відсутності необхідної, доступної, правдивої та своєчасної інформації про продукцію або продавця.

Крім того, українці часто скаржаться на порушення умов договору між споживачем і виконавцем про виконання роботи чи надання послуги, порушення прав споживачів і реалізацію прострочених товарів.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook