Польська сторона не проти відновлення руху поїзду «Здолбунів-Ковель-Хелм», однак досі не вирішене питання щодо штрафів, накладених на АТ «Укрзалізниця». Рухомий склад, який курсував цим маршрутом, залучений в інших залізничних перевезеннях.
Про це йдеться у листах «Укрзалізниці» та Генерального консула України в Любліні, які надійшли на адресу Волинської обласної ради, пише ІА Волинські Новини.
Читайте також: Виїхав на червоне: у Луцьку на залізничному переїзді легковик зіткнувся з потягом (фото)
Нагадаємо, у лютому депутати облради проголосували за звернення щодо відновлення руху пасажирського поїзда до Республіки Польща, який курсував з 2017 до 2019 року. Згодом стало відомо, що рухомий склад, який курсував за залізничним маршрутом «Здолбунів-Ковель-Хелм», уже розібраний. А польська сторона судиться з українською компанією і хоче накласти арешт на майно «Укрзалізниці».
Згадане питання депутати розглянули на засіданні комісії облради з питань міжнародного співробітництва, зовнішньоекономічних зв’язків та інвестицій. Зокрема, стало відомо, що на адресу голови облради надійшов лист від Генерального консула України в Любліні Василя Павлюка, у якому йдеться про те, що польська сторона висловлює згоду та зацікавленість у вирішенні цього питання.
«Питання відновлення руху залізничного пасажирського сполучення «Здолбунів-Ковель-Хелм» було обговорене мною на зустрічі з Люблінським воєводою Лехом Справкою. Попередньо домовлено про необхідність зустрічі на рівні офіційних делегацій Волинської та Львівської областей (обласна державна адміністрація та обласна рада) з делегацією Люблінського воєводства», - йдеться у листі.
Водночас керівництво АТ «Укрзалізниця» інформує: наразі склад дизель-поїзда РЕSА-630М залучений у перевезеннях пасажирів на дільниці Київ-Бориспіль-аеропорт-Київ, а відновлення курсування поїзда сполученням Здолбунів-Ковель-Хелм не планується.
Читайте також: На Волині зміниться маршрут одного із поїздів
Депутат Іван Мирка вважає, що всьому виною некомпетентність залізничників. Мовляв, під час розробки цього маршруту ті не врахували всі складові вартості квитка.
«Створено технічний прецедент. Була допущена помилка, через яку виникла заборгованість, і замість того, щоб цю помилку виправити, вони просто скасували цей потяг. Це халатне відношення до регіонального сполучення», - вважає депутат.
Проте його колега Валентина Черниш пояснює: на момент запуску потяга про цей нюанс ніхто не міг знати, бо пальне в баках поїздів не оподатковувалося. Зміни в польське законодавство були внесені згодом. Але в короткі терміни.
«Уряд Польщі швидко зреагував, виявивши, що українці мають значно дешевше пальне, яке вони беруть про запас. Тож поляки у терміновому порядку законодавчо внесли відповідні зміни», - зауважила вона.
Голова комісії Юлія Вусенко запропонувала підготувати лист спільно із представниками Генерального Консульства України в Любліні та керівництвом регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» щодо проведення тристоронньої зустрічі з цього питання.
До слова, пасажирський поїзд сполученням «Здолбунів-Ковель-Хелм» почав повноцінно курсувати з червня 2017 року. А вже улітку 2019-го його скасували.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
лапша
21.04.2021 09:49:58
на вуху - простих українців. В Укрзалізниці - просто немає рухомого складу в достатній кількості, а такий амбітний проект як потяг в Бориспіль - мусово було зробити. Де подівся рейковий автобус Ківерці-Львів? досі на ремонті, 3 роки?