Відомий європейський бренд одягу H&M потрапив у расовий скандал.
Читайте також: "Поставили пару нещасних щедрівок", – скандальний український продюсер заступився за Інтер
Про це повідомляє Обозреватель з посиланням на The Independent.
Так, компанія використовувала фото, на якому зображений темношкірий хлопчик у толстовці з написом "Найкрутіша мавпа в джунглях". Толстовка продавалася в британській версії магазину. Коли знімок спровокував хвилю обурень, компанія вибачилась і видалила рекламу.
Після скандалу від співпраці з H&M відмовився популярний співак The Weeknd.
"Прокинувшись вранці, пережив шок і збентеження через це фото. Я глибоко ображений і більше не буду працювати з H&M", – написав він у своєму Twitter-акаунті.
Компанія моментально відреагувала на пост співака і офіційно принесла вибачення.
"Ми приносимо щирі вибачення за те, що образили людей цими зображенням. Цей образ видалений з онлайн-доступу, а сам продукт не буде продаватися у США. Ми переглянемо нашу внутрішню політику, щоб надалі уникнути подібних непорозумінь", – заявили в компанії.
Варто зазначити, що в якості моделей для реклами толстовок з іншими тваринами бренд вибрав білошкірих дітей.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає