Вчені зрозуміли, чому в соцмережах так багато ненависті. Виявляється, що хейтери кидаються там різкими коментарями бо сподіваються таким чином знайти соціальний статус.

Читайте також: Донька Олі Полякової помітно схудла після критики в соцмережах (Фото)

До такого висновку прийшли американські психологи, які застосували поняття "морального позерства" (moral grandstanding) до вивчення соцмереж, пише канал 24.

У соцмережах люди чіпляються до чужих помилок, часто висловлюють радикальні погляди і не готові слухати іншу точку зору – все, щоб справити враження.

Як проходило дослідження токсичності соцмереж?

Щоб вивчити поведінку людей в соцмережах, психологи розробили анкету, в якій попросили учасників оцінити за семибальною шкалою твердження на кшталт "Мої моральні / політичні погляди повинні надихати інших" (бажання домогтися авторитету) або "Я ділюся моїми моральними / політичними поглядами, щоб мої опоненти відчули себе погано" (бажання домінувати). Учасників попросили пройти ще кілька тестів. Всього в вибірку потрапили понад тисяча осіб. 

Читайте також: Популярний месенджер вводить вікові обмеження

Результати дослідження

З'ясувалося, що бажання мати авторитет було пов'язано з нарцисичною екстраверсією і екстраверсією в цілому, а схильність до домінування – з нарцисичним антагонізмом (готовністю використовувати інших у своїх цілях) і нижчими балами за шкалою свідомості, доброзичливості та відкритості.

Психологи також з'ясували, що мотивація, пов'язана з домінуванням, більше властива тим, хто конфліктує в соцмережах. Нерідко вони діляться якоюсь публікацією, щоб висміяти її автора. Люди, які бажають підкріпити свій авторитет, зближуються в мережі з однодумцями. Їх репости спрямовані на те, щоб представити себе у вигідному світлі.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook