На початку року в ЗМІ з’явилися численні повідомлення про ліквідацію управлінь Пенсійного фонду, що викликало чимало побоювань у літніх громадян. У фонді цю інформацію спростували, однак підтвердили, що зараз відбуваються зміни в організаційній структурі державної установи та умовах її роботи. Про це повідомляє FINANCE.UA
Читайте також: Хто у 2018 році замість пенсії отримає соціальну допомогу?
Реорганізація відомства відбувається в рамках затвердженої урядом "Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду до 2020 року".
Вона передбачає зменшення кількості територіальних управлінь шляхом їх злиття. У процесі об’єднання утворюється єдине управління, яке перебирає на себе всі адміністративно-управлінські функції і вирішує кадрові, організаційні і юридичні питання.
За інформацією Пенсійного фонду України (ПФУ), в 2015 році в країні функціонувало 683 управління, сьогодні їх число знизилося до 295, і процес реформування триває.
За інформацією Кабміну, за останні два роки чисельність працівників ПФУ зменшилася більш ніж на 6 тис. осіб.
В уряді зазначають, що скорочення відбулося тільки за рахунок оптимізації управлінського і технічного персоналу. Як наслідок, фонд зміг істотно знизити витрати на утримання адміністративного апарату.
Щоб пенсіонери не відчули незручностей від реорганізації, послуги вони тепер отримують не тільки в місцевих управліннях, а й в так званих «агентських» пунктах обслуговування, які ПФУвідкриває в приміщеннях банків, державних установах та відділеннях пошти.
Крім цього, Стратегія передбачає створення понад 1000 віддалених місць для роботи фахівців Пенсійного фонду в сільських, селищних, міських радах і в ЦНАП.
Реорганізація ПФУ відбувається одночасно з впровадженням сучасних інформаційних технологій в його роботу. Відомство поступово відмовляється від паперових справ, оцифровує архіви і переходить на електронні досьє. Це необхідно для того, щоб вся інформація зберігалася в єдиній базі.
З 1 серпня 2016 року в Україні ввели електронну централізовану систему призначення і виплати пенсій, яка покликана виключити корупційну складову і знизити ймовірність помилок в нарахуванні виплат пенсіонерам.
Модернізація торкнулася і пенсійних документів. З 1 січня 2018 роки ПФУ почав випуск нових пластикових посвідчень, які поєднують у собі кілька функцій: документа, що підтверджує особу, і платіжної картки, за допомогою якої можна отримувати пенсію і оплачувати товари і послуги. Також картка дає пенсіонеру доступ до порталу Пенсійного фонду.
Посвідчення діє три роки, а потім перевипускається, як звичайна банківська картка. Технологія вже відпрацьована, оскільки такі пластикові документи з 2016 року отримують внутрішньо переміщені особи. При цьому пенсіонер може оформити як звичайне посвідчення, так і електронну картку. Вибір залишається за людиною.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає