Українські чоловіки поспішають на транзитний поїзд "Кишинів-Москва". Про мету свого візиту розповідати не хочуть. А от пенсіонери поговорити охочі. Кажуть: українських заробітчан у Росії багато. За інформацією прикордонників, цього року Росію відвідали 3 мільйони 725 тисяч наших співвітчизників.
Читайте також: Українці потрапили у рабство на тютюновій фабриці у Польщі
Хоч міністр інфрастуктури Володимир Омелян обіцяв скасувати потяги на Москву, вони ходять, як ходили. І залишаються одними з найприбутковіших, пише 24 канал.
"Протягом останніх років пасажиропотік в бік РФ скоротився в рази. Якщо в 2014 році тільки залізничний транспорт перевіз більше 4-х мільйонів, то зараз ця цифра впала до 800 тисяч. Якщо ви хочете працювати за кордоном, то будь ласка, є країни ЄС, ви отримаєте більші гроші в комфортних умовах, в безпеці", – відповів міністр інфраструктури України Володимир Омелян.
Скільки з цих пасажирів їдуть в Росію саме на заробітки, точно невідомо. В російському Міністерстві внутрішніх справ кажуть: лише за перших півроку 2018 прийняли майже 239 тисяч українських заробітчан.
З іншого боку, тепер в українці їздять в Росію вдвічі рідше, ніж до війни. Менше і перераховують грошей з Росії. Торік, – 1 мільярд 300 мільйонів доларів, кажуть у Нацбанку. А це на мільярд менше, ніж у 2014-му. Заробітчани переорієнтувалися на Європу І найчастіше їздять до Польщі – 26% українців.
Читайте також: Україна і Литва підписали угоду про захист заробітчан
"Лише 6% опитаних українців сказали, що вони хочуть працювати в Росії. 75% українців, які останні 5 років працювали в Росії, працювали виключно у сфері будівництва та ремонту", – сказав президент Всеукраїнської асоціації компаній з міжнародного працевлаштування Василь Воскобойник.
У селах Безруки та Слатіно, що на Харківщині, ще кілька років тому їздили заробляти здебільшого до Росії. Проте українці на території держави-агресора незахищені. Якщо у країнах ЄС проблеми із правоохоронними органами у 1% заробітчан, то у Росії – аж у 14-ти.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає