Комунальні послуги в Україні іноді не завжди відповідають нормам, тому українці можуть вимагати перерахунку плати за послуги ЖКГ або взагалі відмовитися від їх оплати.
Читайте також: Кабмін скасував обмеження на тарифи для опалення та гарячої води
Про це повідомляє РБК-Україна.
Повідомляється, що згідно з законом, в холодну пору, коли в квартирах вже включені батареї, температура повітря повинна бути не менше 18 градусів, а в кутових – не менше 20-ти.
Українці, у квартирах яких температура менша за вказані норми, можуть вимагати перерахунок.
При цьому за кожен градус, який нижче норми, тариф знижується на 5%. Якщо ж у квартирі температура повітря становить менше 12 градусів, то можна взагалі не платити.
Що ж стосується надання послуг гарячої води, то згідно із законом, температура води може коливатися в межах 50-75 градусів. Якщо ж гаряча вода нижче 50 градусів тепла, то тариф розраховується за спеціальною схемою:
Температура 45-49 градусів – 90% від тарифу;
Температура 40-44 – 70% від тарифу;
Якщо ж температура гарячої води становить нижче 40 градусів, то така вода вважається холодною і її можна оплатити за тарифом холодної води.
Оплата за воду також знижується, якщо в квартирі припиняється подача гарячої або холодної води. Вважається нормою, якщо в будинку відключається вода не більше, ніж на 6 годин на добу і це становить не більше 30% часу, якщо подачу води включають за спеціальним графіком.
Перерв в подачі води може бути не більше двох разів на місяць. Якщо ж їх більше, то плата за воду зменшується на 3,3% за кожний день її відсутності.
В послуги ЖКГ входять різні послуги, включаючи вивіз сміття, прибирання сходових кліток, роботу ліфтів, освітлення та інше. При цьому якщо якась послуга не надається або надається погано, можна вимагати часткового відшкодування або відмовитися від оплати.
Читайте також: Нові платіжки на тепло: Кабмін ухвалив зміни щодо тарифів
Варто зазначити, що кожен може звернутися до постачальника послуг, якщо у нього виникли якісь проблеми з послугами ЖКГ. Для цього потрібно написати скаргу, яку зобов’язаний зареєструвати постачальник і приїхати на виклик не пізніше ніж протягом 24 годин з моменту отримання скарги. Після перевірки необхідно заповнити акт-претензію.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає