За словами економічного експерта Олексія Лупоносова, українські супермаркети роблять величезні націнки на свою продукцію. Вони продають продукти дорожче собівартості у п’ять-десять разів.

Читайте також: Як нас дурять супермаркети: хитрощі, про які варто знати

Експерт вважає за необхідне ввести обмеження на націнки торгівельних мереж, повідомляє kievtv.com.ua.

Олексій Лупоносов розповів, що супермаркети у будь-якому разі встановлюють націнку у 100 відсотків. Проте наразі вона може сягати 400-500 відсотків.

Експерт додав, що цю ситуацію мав би регулювати Антимонопольний комітет. Проте існуючі реалії в Україні такі, що наразі відсутня навіть спеціалізована служба, яка приймала б скарги на порушення прав покупців, її було скасовано.

За словами Лупоносова, від здорожчання продуктів харчування на сьогодняшній день мають зиск лише посередники (торгові мережі). Тоді як виробникам це невигідно. У реаліях, які склалися, у виробника немає доступу до споживача.

Як вихід, експерт пропонує створення ринків, де торгівля велася б без посередників, від виробника – покупцю. Бо там, де є посередник, одразу виникає націнка.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter