У громадському транспорті міста встановлено 240 терміналів безготівкової оплати проїзду. Оплата відбувається за допомогою спеціальної картки, банківської картки з системою безготівкової оплати, мобільного додатку CityCard, системи GPay або Apple Pay. При цьому поповнити електронний квиток можна за допомогою веб-порталу, мобільного додатку та мережі терміналів, розташованих по місту.

Читайте також: На Волині планують відновити рух раніше скасованого пасажирського поїзда

Про це інформує Відділ інформаційної роботи міської ради.

24 лютого, під час пленарного засідання 7-ї сесії міської ради, представники компанії "Citycard" звітували про роботу системи безготівкової оплати проїзду у місті Луцьку.

З грудня 2019 року у Луцьку було введено оплату проїзду в громадському транспорті лише за допомогою системи електронного квитка. При цьому, тільки 51.8% лучан користується системою безготівкової оплати проїзду.

Кількість транзакцій у 2020 році склала 11 млн 200 тис проплат за допомогою звичайних не персоніфікованих карток, 7 млн – за допомогою пільгових квитків, 2 млн 600 тис. грн – учнівські та студентські квитки та за допомогою мобільного QR-коду – 845 тис. грн.

Система дозволяє моніторити пасажиропотік в розрізі зупинок громадського транспорту. Функціонує також система GPS-моніторингу, в якій можна слідкувати за дотриманням розкладу руху громадського транспорту.

Повідомляється також, що вартість картки електронного квитка у Луцьку є однією з найнижчих у порівнянні з іншими містами України.

"Безумовно, є речі, які необхідно допрацювати. Ми з цим погоджуємося, і працюємо над цим. Однак, Луцьк є першим і єдиним містом, де впроваджено безготівкову оплату проїзду. Так, частина готівки досі зберігається, і ми активно працюємо над тим, щоб її викорінити. Чому? Тому що, якщо дозволимо платити готівкою – ніколи не знатимемо реальних обсягів перевезень, які здійснюються у місті, кількість пільговиків та інше.

Читайте також: Луцькі перевізники хочуть збільшити вартість проїзду до 8 гривень

Якщо ми не матимемо об’єктивних даних про перевезення, ми не зможемо сформувати об’єктивну думку про обґрунтованість чи необґрунтованість того чи іншого тарифу. Планові доходи після впровадження електронного квитка на Луцькому підприємстві електротранспорту мають збільшитись на 8 млн грн. Ми не знаємо поки точну суму, проте, однозначно, у порівнянні з 2019 роком, коли у нас не було системи АСОП, ці доходи збільшаться.

При цьому, на відміну від багатьох інших міст, на впровадження системи АСОП з міського бюджету не було витрачено ні копійки. Я вважаю, що ми досить вдало реалізували цю ініціативу, не без нюансів, проте ми вдосконалимо систему до стану, в якому вона буде прикладом для інших міст", − розповів міський голова Ігор Поліщук.

 Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook