У Луцьку підготували до затвердження нові правила користування міським громадським транспортом.
Читайте також: Повідомили, чи збільшать вартість проїзду в тролейбусах Луцька
Їх має ухвалити виконком, про це повідомляє ІА "Конкурент".
Відповідно до проєкту рішення, єдиним засобом оплати проїзду в міському транспорті є електронний квиток. Пасажир, який не має електронного квитка, не має права заходити у транспортний засіб.
Також в документі зазначено, що пасажир може оплатити повну вартість проїзду іншого пасажира своїм електронним квитком, однак пасажир, за якого оплачено проїзд, не може подорожувати самостійно, без власника відповідного засобу оплати.
Якщо ж пасажир не може дістатися до свого кінцевого пункту через несправність транспорту, то пересідає на інший транспортний засіб того ж виду та маршруту, який йде слідом за графіком, та продовжує свою подорож без проведення повторної реєстрації електронного квитка. У випадку форс-мажорів надання транспортних послуг зупиняється без будь-яких зобов’язань перед пасажиром.
Задля безпеки та комфорту інших пасажирів працівники перевізника мають право не дозволяти пасажиру заносити в салон транспортного засобу речі, предмети чи багаж, якщо є всі підстави вважати, що вони можуть завдати шкоди іншим пасажирам чи створять їм дискомфорт.
Читайте також: У Луцьку встановлять ще одну "розумну" зупинку (фото)
Якщо пасажиру при користуванні електронним квитком знято більшу суму коштів, ніж пасажир зобов’язаний був оплатити, чи знято більшу кількість поїздок, він повинен звернутися до оператора в центр підтримки пасажирів із квитком, електронним квитком, іншими доказами та скласти відповідну заявку. Термін опрацювання заявки становить до 5-ти робочих днів. Після закінчення вищевказаного терміну оператор має увахлити одне з таких рішень:
– задовольнити заявку пасажира та повернути йому на електронний квиток зайво стягнені кошти чи поїздки чи компенсувати вартість надміру сплачених коштів чи вартість надміру стягненої поїздки;
– відмовити пасажиру у задоволенні його заявки з підстав необґрунтованості вимог.
Якщо пасажира не задовольняє ухвалене оператором рішення, він може звернутися із скаргою до відповідного структурного підрозділу органу місцевого самоврядування чи суду (за вибором).
Також у салон тролейбуса чи маршрутки не мають права заходити особи із явними ознаками алкогольного чи наркотичного сп’яніння, особи, верхній одяг яких є забруднений та може забруднити інших пасажирів, а також особи, які порушують громадський порядок, незважаючи на наявність у них електронного квитка. Окрім того, пасажирам заборонено слухати музику та розмовляти по телефону настільки голосно, що це заважає іншим пасажирам, не смітити, не відчиняти самостійно двері тощо.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
неЛучанин
25.01.2021 16:01:37
а що робити людям, які приїзджають до Луцька на 1-2 дні ? Запастися колекцією карток для усіх міст ?
Лучани
25.01.2021 17:58:50
Процедура повернення коштів затрана як по часу так і фінасово. Не простіше зробити можливість скасування оплати протягом 1 хв після оплати якщо є більше однієї оплати. Тим більше під час карантину коли відбулась оплата, а водій тебе попросив звільнити салон! І ніхто тобі гроші не поверне. Про які доказти може іти мова. Зафіксуй що сідав на маршрут Х а нє Y. На дату Z. І не отримав послугу за яку заплатив. Може, це краще зробити в електронному вигляді? Ато стягувати гроші "оne moment", а повернути ждіть 5 днів рішення. зробіть кнопку водію на повернення коштів і буде саме оптимально! І все буде оперативно і ясно кому повернути і без всяких заяв!