У Луцьку розглянули проекти рішень виконкому, що мають на меті відрегулювати пасажирські перевезення у місті.
Читайте також: У Луцьку запровадять електронний квиток у громадському транспорті
Серед основних питань: точний моніторинг пасажиропотоку та кількості проданих квитків у кожному маршруті та автобусі, приведення до норми кількості зупинок та електронний квиток, передає Інформаційне агенство Волинські Новини.
Перший заступник міського голови Григорій Недопад зазначив, що вказані документи регулюватимуть та контролюватимуть пасажирські перевезення у Луцьку. Для того, щоб визначити оператора, потрібно організовувати конкурс, у якому повинні брати участь декілька учасників, а переможець повинен погодитися з умовами, які прописані у положенні. Під час розробки документу вивчали типові договори інших міст.
Читайте також: Волинь − серед регіонів, де найбільше здорожчав проїзд
Начальник управління транспорту та зв’язку міськради Володимир Степанов зауважив, що планують укладати тристоронній договір між оператором електронних систем, замовником та перевізником. Міськрада як замовник займається організацією перевезень та повинна бачити пасажиропотоки за різними напрямками, за годинами доби, днями тижня, аби можна було вносити корективи. Також буде можливість відслідкувати скільки пасажирів користуються послугами, скільки є пільговиків. Тариф пропонуватиме вже не перевізник, а міськрада, працівники якої у режимі онлайн стежитимуть за кожним автобусом і повідомлять перевізнику, зменшуватиметься для нього тариф чи збільшуватиметься.
Проекти рішень спрямовані на врегулювання відносин між перевізником та пасажиром. Завданням оператора буде випуск проїзних документів, їхній продаж від персоніфікованого квитка до звичайного, надання роз’яснень пасажиру тощо.
Читайте також: На Волині виявили 554 порушення, допущених водіями-перевізниками
Володимир Степанов зауважив, що спостереження свідчать про нарікання пасажирів на нетактовну поведінку водіїв, порушення ними правил дорожнього руху. У разі ухвалення проектів рішень і запровадження електронних систем в громадському транспорті зникне питання контакту водія та пасажира, зупинку будуть оповіщати, кількість зупинок приведуть до норм. Так, вони розташовуватимуться на відстані 600 метрів серед багатоповерхової забудови та 800 метрів – серед одноповерхової. Наразі, мовляв, щойно оголосили одну зупинку, як вже наступна. Зменшення кількості зупинок, за словами посадовця, дозволить знизити кількість натискань на червону кнопку в автобусі, які можуть дратувати водія протягом тривалого робочого дня. Система, таким чином, дозволить досягти більшої культури обслуговування пасажирів.
Договір містить 11 розділів, що присвячені правам та обов’язкам замовника, оператора та перевізника.
Учасники круглого столу вирішили додатково вивчити проект договору та внести пропозиції щодо його змін протягом двох тижнів. Після цього відбудеться ще одне засідання круглого столу.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає