Вартість проїзду в громадському транспорті Луцька є однією з найнижчих в Україні. Наразі наше місто – одне з небагатьох обласних центрів країни, де ціна разового проїзду в автобусі становить усього шість гривень. Тим часом чимало лучан декларують готовність платити вищу ціну за користування комфортними автобусами з кондиціонерами, на противагу розбитим маршруткам.
Читайте також: У Луцьку просять, аби у маршрутках та тролейбусах озвучували назви зупинок англійською мовою
Про це йдеться на сторінках ІА Волинські новини.
Відповідно до статистики щодо вартості проїзду в громадському транспорті в містах станом на кінець червня 2021 року, в середньому мешканці обласних центрів сплачують за проїзд в автобусі вісім гривень, а за проїзд у тролейбусі – шість гривень.
ДЕШЕВШЕ НЕ ЗНАЙТИ
Більше ніж лучани за користування громадським транспортом платять не тільки жителі міст-мільйонників, а й, наприклад, мешканці Рівного, де вісім гривень вартує проїзд і в автобусі, і в тролейбусі, Житомира (вісім гривень – вартість проїзду в автобусі, шість гривень – у тролейбусі) чи Полтави (вісім та шість гривень відповідно).
Натомість за проїзд у громадському транспорті Львова потрібно заплатити аж 10 гривень.
Відзначимо, що більшість українських міст переглянули тарифи на проїзд у громадському транспорті в період із січня до червня цього року. Ті, що цього поки не зробили, ймовірно, переглядатимуть ціни найближчим часом.
Востаннє тарифи на проїзд в автобусах і тролейбусах Луцька підвищували наприкінці травня 2019 року (ще до запровадження електронної системи розрахунку в громадському транспорті). Тоді вартість разового проїзду в автобусі зросла з п’яти до шести гривень.
Водночас, як ми писали раніше, з вимогою підвищити тарифи на проїзд перевізники почали звертатися до Луцької міської ради ще на початку 2021-го. Вони заявили про нерентабельність перевезень і представили економічні розрахунки, згідно з якими вартість проїзду в автобусах повинна зрости до восьми гривень.
ЛУЦЬК БЕЗ МАРШРУТОК
Нині обласний центр Волині робить ставку на екологічний громадський транспорт, впроваджуючи програму «Луцьк без маршруток». Аби зробити проїзд у міських автобусах і тролейбусах комфортнішим, у планах – замінити застарілий парк Луцького підприємства електротранспорту на новий і спонукати перевізників переходити на автобуси з екологічним показником не нижчим за Євро-5.
Лише протягом останнього року на вулиці Луцька виїхали 12 новеньких тролейбусів. У цілому міськрада підписала контракт із ДП «Автоскладальний завод №1 АТ «АК «Богдан Моторс» на постачання 29 нових тролейбусів.
Також для Луцька закуповують великі зручні автобуси MAN А21, пасажиромісткістю 80 місць. Вони пристосовані для перевезення людей з інвалідністю, а в салоні працює кондиціонер.
Нині вулицями міста курсують кілька таких екологічних автобусів, а Луцький міський голова Ігор Поліщук нещодавно інформував про наступне поповнення транспортного парку черговими автобусами MAN А21.
Ініціативу відмовитися від набридливих маршруток підтримують не тільки лучани. Зокрема, Луцьк у приклад ставлять Дніпру, Києву, Миколаєву, Кропивницькому та іншим містам.
Читайте також: Чотири нові великі автобуси виїдуть на луцькі дороги
Окрім того, в соціальних мережах деякі лучани переконують, що готові платити за проїзд у комфортному громадському транспорті більше (навіть 10 гривень).
Замість P. S.
Очевидно, що через підвищення цін, зокрема, на пальне, автозапчастини, зменшенням пасажиропотоку через карантинні обмеження зростання тарифів на проїзд у автобусах і тролейбусах Луцька не уникнути. Однак існують сподівання, що за вищу ціну лучани отримають сучасний, екологічний, зручний громадський транспорт, який є у більшості європейських міст.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає