У Луцьку під час карантину підприємства прийматимуть показники лічильника та надаватимуть довідки в телефонному режимі або через інтернет.
Читайте також: Як у Луцьку працюватимуть церкви під час карантину
Від 16 березня Центр обслуговування споживачів ДКП "Луцьктепло" перейшов у закритий режим роботи, і буде здійснювати абонентське обслуговування споживачів віддалено.
Довідки для населення можна отримати за телефонами: +38 (0332) 77-32-00, +38 (0332) 77-32-06, +38 (0332) 77-32-07 моб. +38 050 438 9286 та на Viber +38 050 250 1021 або на електронну пошту [email protected]
«Наголошуємо на доступності усієї абонентської інформації, можливості внесення показань лічильників та здійснення оплати за послуги без комісії в Особистому Кабінеті побутового споживача ДКП "Луцьктепло" через який, зокрема, можна надсилати запити Оператору.
Читайте також: "Діятимемо жорстко і невідкладно", – Зеленський терміново звернувся до українців (відео)
При виявленні помилкових показників просимо надсилати на Viber фото з лічильника з указанням адреси і прізвища з ініціалами. Прийом заявок на повірку лічильників здійснюється через Viber.
Довідки для юридичних осіб за телефоном: +38 (0332) 77-32-09", – повідомляють в "Луцьктеплі".
КП "Луцькводоканал" а також сервісний центр із обслуговування клієнтів EVODA переходять на закритий режим роботи та дистанційне обслуговування клієнтів починаючи із 17 березня.
Будь-яку інформацію щодо діяльності підприємства ви можете отримати за телефоном кол-центру +30332284040 в робочі дні з понеділка по п’ятницю.
Читайте також: Луцьк переходить на повний карантин: що закривається
Також для передачі повідомлень можна використовувати Viber за номером +380674448777 (передавати показники також можна за вказаним номером у форматі: КодВулиці_№будинку_№квартири пробіл показник – цілодобово).
Клієнтам рекомендують використовувати сервіс "Особистий кабінет", який дозволяє здійснювати оплату послуг підприємства та подавати показники лічильників у онлайн-режимі. Як зареєструватися в "Особистому кабінеті" дізнайтесь за посиланням.
"Особистий кабінет" передбачає можливість обслуговування багатьох особових рахунків водночас, тому ви можете вносити і рахунки своїх рідних та близьких.
Наразі КП "Луцькводоканал" вживає усіх необхідних заходів для максимального обмеження контактів на території підприємства. Тому роботу щодо повірки лічильників і зняття показників на об’єктах споживачів також буде призупинено на період карантину. Ніяких санкцій за вимушену затримку не передбачено, окрім відключення послуг підприємства у разі виникнення заборгованостей.
У ПрАТ "Волиньобленерго" тимчасово обмежили доступ для відвідувачів філій, управління та Центру обслуговування клієнтів.
Для вирішення невідкладних питань, пов’язаних із розподілом електроенергії, юридичні та побутові споживачі можуть скористатися спеціальними скриньками, які розміщені при вході. Зокрема, для кореспонденції (для листування та документів); для передачі показів електроенергії юридичних осіб; для передачі показів електроенергії побутових споживачів.
На період карантину для спілкування з фахівцями «Волиньобленерго» просять контактувати через телефонний або електронний зв’язок та використовувати дистанційні сервіси.
Передати покази електроенергії можна: телефоном кол-центру 0-800-21-01-31 (цілодобово); доєднавшись до "Вайбер"-бота чи "Телеграм"-бота; через особисті кабінети побутового споживача та юридичної особи.
Читайте також: Повідомили, які лікарні у Луцьку першочергово прийматимуть хворих на коронавірус
Звернення, скаргу, заявку приймуть за номером кол-центру 0-800-21-01-31. Також з приводу будь-яких питань звертайтеся за телефонами філій.
Віддалено подати заяву про приєднання до електричних мереж та онлайн відстежити стан реалізації приєднання, можна за посиланням. Для подачі заявки потрібно зареєструватися в особистому кабінеті.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає