Рівень довіри до національних і регіональних ЗМІ зріс в усіх регіонах України, довіра до російських ЗМІ залишається низькою.
Читайте також: Україна слідом за ЄС готова скасувати перехід на зимовий і літній час
Про це свідчать результати опитування соціологічної компанії InMind на замовлення Міжнародної громадської організації Internews, пише Українська правда.
Загальнонаціональному телебаченню довіряють 61% опитаних, інтернет-виданням – 58%, друкованим ЗМІ – 39% і загальнонаціональному радіо – 33%.
Майже такий і рівень довіри до регіональних ЗМІ (ТБ довіряють 56% населення, інтернет-виданням – 52%, друкованим ЗМІ – 34% і радіо – 35%).
Зазначається, що рівень довіри до російського телебачення, радіо та преси знизився порівняно з показником минулого року. Російським ЗМІ довіряють 3-10% опитаних.
Основними причинами недовіри до медіа є недостовірність інформації та однобокість її подачі.
По всіх типах медіа, крім друкованих, респонденти віддають перевагу загальнонаціональним ЗМІ замість регіональних.
Читайте також: Майже 10% українців готові продати свій голос на виборах
При цьому аудиторія регіонального телебачення та Інтернет ЗМІ зросла.
Як і раніше, телевізійні ЗМІ залишаються джерелом №1 в структурі медіа-споживання. В основному за рахунок старшої аудиторії (46+). Найбільш популярними телевізійними каналами залишаються 1+1 та Інтер.
Значно зросла аудиторія Інтернет ЗМІ – це стосується як сайтів новин, так і соціальних мереж. Онлайн медіа найбільш популярні серед молодшої аудиторії – сайтами новин більше користується аудиторія 18-45, аудиторія соціальних мереж трохи молодша – до 35 років.
Відзначається, що споживачі найчастіше віддають перевагу агрегаторам новин.
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає