Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет планує за 6-9 місяців перевести всі документи, що стосуються кадрових питань в уряді, в електронний формат. Передає Укрінформ.

Читайте також: Субсидії та борги: як українцям не залишитись без пільг влітку

"Починаємо поступово винищувати паперові процеси в держорганах. Починаємо зі шматка, на який припадає більша частина паперового документообігу — кадрового (він же HR). За моєю оцінкою, тільки на канцелярію навколо кадрових документів держава витрачає 50-100 млн грн щорічно. А скільки витрачається даремно часу і талантів – оцінити неможливо", – підкреслив він.

За словами міністра, уряд має намір заборонити подачу документів на прийом на роботу або на конкурси в паперовій формі. На думку Дубілета, такий захід може здатися занадто суворим, але буде прищеплювати цифрову грамотність держслужбовцям, а також винищувати паперові процеси в держорганах.

"Тут мимохідь зауважу, що останнім часом держава стала примушувати громадян отримувати ЄЦП на "флешках" (токенах). Це неправильно. До цієї проблеми теж доберемося. Позбавляємося зайвого. Копії дипломів (є реєстр), інформація про пов'язані компанії (є реєстр), копії паспортів (є ЄЦП), автобіографія (кому вона взагалі потрібна) і багато іншого", – написав Дубілет.

Він також зазначив, що найближчим часом трудові книжки теж мають піти в історію.

Весь обіг, який стосується конкурсів, найму, відпусток, відряджень, звільнень і т. д. – у цифру. У цифру потрібно також перевести архів. Закони, які зобов'язують зберігати паперові справи 75 років, мають залишитися в минулому столітті. Це також буде корисно для бізнесу. Сильно спростимо всю логіку погоджень. Блок-схеми, за якими документи "ходять" по кабінетах, спростимо і скоротимо в 3-4 рази", – підкреслив він.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook