В Україні планується створення напівдержавної структури, яка займатиметься легалізацією "євроблях". У даній структурі будуть представники МВС, ГФС і громадських організацій. У планах уряду провести глобальний перепис всіх "євроблях", що знаходиться в Україні, із зазначенням осіб українців, які претендують на їх придбання.
Читайте також: На що треба звернути увагу при розмитненні "євроблях"
Представники громадських організацій впевнені, що півроку, за які уряд передбачає провести легалізацію "євроблях", мало. Це може створити ажіотаж на кордоні, адже всі власники "євроблях" кинуться через кордон для врегулювання питань щодо легалізації автомобілів. Довгі черги на кордоні обов'язково спровокують конфлікти і бійки, а також з'явиться маса шахраїв, котрі пропонують за певну плату оперативно вирішити проблеми клієнта. Щоб уникнути подібних непорозумінь і створюється нова структура, − про це повідомляє Автотема.
Читайте також: Рада планує знизити податок на ввезення авто на єврономерах
Голова організації "АвтоЄвроСила" Олег Ярошевич в недавньому інтерв'ю заявив, що активісти мають намір домагатися, щоб у "євробляхерів" була можливість легалізувати свої автомобілі без виїзду за межі України, оформивши всі необхідні документи в місцевих відділеннях митниці.
Читайте також: Мешканцю Камінь-Каширського району спалили автомобіль у маневицькому лісі
А ось створення всеукраїнського реєстру "євроблях" активісти підтримують. Це допоможе встановити реальну кількість таких автомобілів в Україні. За офіційними даними в Україні знаходиться 315 тисяч автомобілів на іноземній реєстрації, а за інформацією "АвтоЄвроСила" таких автомобілів налічується близько 3,5 мільйонів. Активісти вважають, що влада навмисно занижує кількість "євроблях", щоб нівелювати значимість опонентів і ввести непомірно високі ставки по розмитненню автомобілів. Якщо ж буде офіційне підтвердження, що "євробляхерів" в Україні в 10 разів більше, то уряду доведеться взяти до уваги думку "АвтоЄвроСили".
Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter
Коментарі
коментарів немає