В Україні в тестовому режимі запущено в роботу онлайн-систему скарг на роботу Державної митної служби України.

Читайте також: Українець, який повертався з Польщі з великою сумою готівки, "погорів" на кордоні

Про це повідомив голова ДМС України Максим Нефьодов на своїй сторінці в мережі Facebook, пише УНІАН.

"План такий: до 5 робочих днів на розгляд скарги щодо роботи Нової митниці, спробуємо відповідати по суті, людською мовою, всі комунікації виключно в електронній формі", - написав Нефьодов.

За його словами, в кожному регіоні України виділено людей, яким перенаправлятимуть скарги, а на центральному рівні відслідковуватимуть статистику та об'єктивність відповідей.

"Це інструмент реакції на проблеми, а не спаму, приміром, "знизьте мито" або "розкажіть, як імпортувати білих ведмедів". На таке відповідати не будемо. Із грудня плануємо імплементувати цей самий інтерфейс у загальний контактний центр Кабміну, який реалізує Дмитро Дубілет (міністр Кабінету міністрів - УНІАН)", - підкреслив голова Митної служби.

Читайте також: На українській митниці будуть знищувати посилки з підробками

Як повідомляв УНІАН, на початку жовтня Нефьодов написав у мережі Facebook, що Рада бізнес-омбудсмена в Україні, що представляє та захищає інтереси бізнесу в державних органах, за рік отримала 75 скарг бізнесу на роботу митниці.

За словами голови Державної митної служби, в основному бізнес скаржиться на строки митних процедур, складність повернення переплат, невиконання митницею судових рішень.

Раніше Державна митна служба України запустила онлайн-сервіс розрахунку митної вартості та платежів під час митного оформлення автотранспортних засобів, в основі якого доступна цінова інформація щодо понад 2,3 тис. моделей.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook