Пенсійний фонд України запровадив призначення пенсій через вебпортал електронних послуг "Е-пенсія", безкоштовний сервіс якого передбачає подання документів для оформлення пенсії дистанційно.
Читайте також: Українцям можуть підвищити пенсію та зарплату
Про це розповів Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус під час прес-конференції, пише Громадське.
Щоб скористатися сервісом необхідно зареєструватися на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою електронного підпису. В особистому кабінеті потрібно заповнити онлайн-заяву та завантажити скан-копії необхідних документів.
"Можна використовувати електронний підпис практично всіх акредитованих центрів сертифікації ключів – тобто всі існуючі версії електронних підписів", – розповів директор Департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів Олександр Малецький.
Розгляд заяви триває 10 днів. Після чого Пенсійний фонд надсилає смс-повідомлення про призначення пенсії або ж необхідність уточнення даних.
Читайте також: Українським пенсіонерам подарували надію: кому перерахують пенсії, та як це зробити
"Людині необхідно буде звернутися у відділення, коли прийде відповідна смс-ка, і тоді вже отримати пенсійне посвідчення", – пояснив Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус.
Електронний підпис, особиста присутність у відділенні після отримання смс-повідомлення та наявність оригіналів документів – основні вимоги оформлення пенсії через новий сервіс.
Станом на 9 серпня документи на призначення пенсії дистанційно вже подали 11 осіб.
"Наступний етап – це мобільний додаток. Самостійно можна буде подавати інформацію до Пенсійного фонду й отримувати її", – заявив Голова правління Пенсійного фонду України Євгеній Капінус.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає