З 21 грудня 2019 року набрав чинності Закон України "Про верифікацію та моніторинг державних виплат".
Читайте також: Українців попередили про подорожчання електроенергії, коли і чому зростуть тарифи
Про це повідомляють на сайті Ковельської міської ради.
Основними завданнями здійснення верифікації є перевірка достовірності інформації, поданої реципієнтами під час призначення, нарахування та здійснення державних виплат, що впливає на визначення права на отримання та розмір державних виплат.
Перелік державних виплат, що підлягають верифікації: пенсії, допомоги, пільги, субсидії, соціальні стипендії, інші виплати, що здійснюються за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів, фондів загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування. Крім того, ретроспективна верифікація передбачає верифікацію інформації про реципієнтів, яким уже завершено державні виплати, за період, що не перевищує трьох років до дня завершення таких виплат. Тобто перевіряти можуть законність навіть тих виплат, видача одержувачу яких завершилася. Інформація для верифікації щодо відповідних фізичних осіб буде надходити від банків, прикордонників, органів реєстрації цивільного стану тощо.
Міністерством фінансів України була надіслана інформація для здійснення перевірки одержувачів субсидій та державних виплат щодо наявних у власності громадян транспортних засобів, що підлягали державній реєстрації і з дати випуску яких минуло менше п’яти років; оплати будь-яких послуг на суму понад 50 тис. грн.; купівлі або набуття права власності в будь-який законний спосіб земельної ділянки, квартири (будинку), транспортного засобу (механізму). За результатами проведеної верифікації управлінням виявлено невідповідностей у 23 випадках на загальну суму 187,5 тис. грн. Надміру виплачені кошти державної соціальної допомоги будуть повернуті реципієнтами у добровільному або судовому порядку.
Читайте також: За квадратні метри доведеться платити більше: зріс податок на нерухомість
З метою уникнення неправомірно нарахованих державних виплат, які виявлені в ході проведення верифікації, непорозумінь із працівниками управління соціального захисту населення під час повернення значних сум коштів державної допомоги за тривалі періоди наголошуємо, що громадянам необхідно вказувати у декларації достовірну інформацію про доходи та майновий стан всіх членів сім’ї. Крім того, такі особи зобов'язані повідомити управління протягом 30 днів про обставини зазначені нижче: зміни складу зареєстрованих осіб у домогосподарстві або зміни соціального статусу членів сім'ї; у разі реєстрації транспортних засобів з дати випуску яких минуло менше 5 років; придбання квартири, будинку, транспортних засобів, оплати будь-яких послуг на суму понад 50 тисяч гривень.
Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook
Коментарі
коментарів немає